Tämähän kuulostaa fiksulta projektilta, 16-tappisen EFIstys. Suuttimet kannattaa ottaa tosiaan semmoisesta autosta, jossa on sama teho sylinteriä kohden kuin itselläsi on tavoitteena. Pelivaraahan kannattaa hiukan jättää, koska nälkä usein kasvaa syödessä...

Netistä löytyy laskureita suuttimien koolle. (googlaa esim injector size calculator)
Tuo haltech on varmaan ihan asiallinen aftermarket-moottorinohjauslaite. Ilmeisesti sytytyspuoli onnistuu myös? Nimittäin virityshän jää puolitiehen jos sytkälle ei tehdä mitään. Säätö luonnollisesti dynossa, kuten jo kirjoititkin.
Megasquirtista sen verran että itse keskusyksikön osien hinta on noin 150 euroa, tilaus onnistuu osoitteesta
http://www.partco.fi
Moottorinohjauksen vaihdon lisäksi kannattanee harkita muitakin piristyskeinoja. Erilliset läppärungot ja virinokat toisivat yläkierroksille reilusti lisää menohaluja. Nämä ei tietenkään ilmaisia ole...
Pelkällä moottorinohjauksen vaihdollakin varmasti ominaisuudet muuttuvat, eikä sitten tarvi tapella oikuttelevan ke-jetin kanssa.