
olen aina mieltänyt että 6-dieseli on jokseenkin menevä peli, vaan ei ollut ainakaan tämä yksilö, tiedä sitten ovatko kaikki samanlaisia.
Auto oli siis -93 neekeriventtiili malli, mittarissa 300tkm, suomiauto. Ajosta ja ulkokuoresta päätellen todelliset kilsat +100-200tkm. Tomaatilla oli kyseinen auto.
Kone kävi nätisti ja ei nikotellut, vastasi kaasuun kun käski, tosin ei mitään räjähtävää suorituskykyä tarjonnut.
Verrokkina sanottakoon meidän ruuvattu w201 2.5D tomaatti, lähtee paremmin paikaltaan/ohituksissa

Ja omaan jälkiasennusturboon verrattuna(200D turbo) tällä autolla ei olisi mitään jakoa missään tilanteessa!
Esim. 120kmh nopeudessa kun kaasun tinttaa pohjaan, laatikostahan ei enää saanut tässä kohtaa pienempää, saa kyllä aika tovin vartoa ennenkuin rupeaa kiihtymään

Mustaa putkesta tuli ihan normaalin tapaan, joten lienee tehdassäädöissä pumppu.
Kommentteja ??