Becker 124:een

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
mattijs
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Becker 124:een

Viesti Kirjoittaja mattijs »

Olen hankkimassa Beckerin Monza MP3 -soitinta 124 farkkuuni. Onko kokemuksia, miten laitteessa soi itse poltetut CD- ja MP3 -levyt. Oikea malli/väri taitaa olla 7886 ja edullisin hankintapaikka lienee caraudio24.de - muistaakseni hieman yli 300 euroa. Autossa lienee alkuperäinen vm -94 becker, joten asennus varmaankin hoituu "heittämällä". Vai pitäisikö hankkia jotakin asennussarjaa lisäksi. Sopiikohan tuohon sitten beckerin lisälaitteita, kuten "automaattinen" äänenvoimakkuuden säätö tai rattikaukosäädin.
Käyttömersut: S124 300 TDT, W201 190, W460 300 D
Projektit: S123 300 TDT, W108 280 SEL, W136 170 Vb
Wikke
Mersumies
Mersumies

Re: Becker 124:een

Viesti Kirjoittaja Wikke »

mattijs kirjoitti:Olen hankkimassa Beckerin Monza MP3 -soitinta 124 farkkuuni. Onko kokemuksia, miten laitteessa soi itse poltetut CD- ja MP3 -levyt. Oikea malli/väri taitaa olla 7886 ja edullisin hankintapaikka lienee caraudio24.de - muistaakseni hieman yli 300 euroa. Autossa lienee alkuperäinen vm -94 becker, joten asennus varmaankin hoituu "heittämällä". Vai pitäisikö hankkia jotakin asennussarjaa lisäksi. Sopiikohan tuohon sitten beckerin lisälaitteita, kuten "automaattinen" äänenvoimakkuuden säätö tai rattikaukosäädin.
Minulla on Mexico, ja se ainakin soittaa hyvin kaikki itsepoltetut. Puolen vuoden käytön jälkeen voin kyllä suositella uudempiakin Beckereitä, laatu on yhtä hyvä kuin vanhemmissakin. Ei pienintäkään ongelmaa ole ollut, CD:t soi vaikka 30 asteen pakkasessa :D Caraudio-sivuilla näytti lukevan, että Monzassa toimii CD-RW:tkin. Autosi on ilmeisesti E-mallia, siinä taitaa olla jo uudemmat Beckerit (audio 10 etc) alkuperäisvarusteena. Mielestäni näissä on jo DIN-liitännät, eli menee heittämällä uusi mankka sisään... Automaattinen äänenvoimakkuuden säätö löytyy vehkeestä, rattikaukosäätimestä en ole varma. Lisävarusteena ainakin saa luottokortin kokoisen kaukosäätimen :)
1991 420 SE
mattijs
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja mattijs »

Mitäköhän eroa Monzassa ja Mexicossa on, tekniset tiedot näyttäisivät kovin samanlaisilta. Hintaa Mexicossa taitaa olla 200 ecee enemmän. :?:
Käyttömersut: S124 300 TDT, W201 190, W460 300 D
Projektit: S123 300 TDT, W108 280 SEL, W136 170 Vb
Wikke
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Wikke »

mattijs kirjoitti:Mitäköhän eroa Monzassa ja Mexicossa on, tekniset tiedot näyttäisivät kovin samanlaisilta. Hintaa Mexicossa taitaa olla 200 ecee enemmän. :?:
No muuta en osaa sanoa, kuin että nyt myynnissä oleva Mexico on uutta mallia (jokunen kuukausi sitten tullut). Tuo Monza on edellistä sarjaa, samaa sarjaa tämän vanhemman Mexicon kanssa, joka mullakin on. Vanhempi Mexico ei soita MP3:sia, joten Monza varmaankin paikkasi sen aukon :roll:

Edit: pitää vielä lisätä tähän, että kannattaa katsoa ennen tilaamista onko autossa ISO-pistokeliitäntä, vai se vanha liitäntäsysteemi (nelinapainen virtajohto ja kaiutinkaapelit omilla liittimillä). Nimittäin siinä tapauksessa olisi hyvä tilata adapteri samalla kertaa tuolta caraudiosta. Nuo adapterit tuntuvat olevan kiven alla täällä Suomessa... Tässäpä linkki: http://www.caraudio24.de/zubehoer/adapt ... /index.htm
1991 420 SE
arttu220
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Becker Saksasta

Viesti Kirjoittaja arttu220 »

Itse tilasin Ebay:stä Becker Mexico Pro 7930:n hintaan 418,00 + 20,00 toimituskuluina. Maksoin PayPalin kautta Visalla, kone oli kotiovella kuriirin tuomana 8 päivässä. Firman nettisivu: www.auto-hifi-shop.de

Oli ainakin minun tutkimusten jälkeen halvin tarjous tällä hetkellä, ja homma toimi hyvin. Nyt sitten talvilomalla asentamaan... :P
Vastaa Viestiin