päässyt kurvailemaan ko. autolla.
Tästä olisi tietenkin voinut perustaa myös Gallupin "kallein ajamasi auto ?",

On se uskomatonta, miten auto voi olla niin täydellinen muotoilultaan ja
tekniikaltaan. Jokainen yksityiskohta on viimeisen päälle hiottu.
Kovakatto nousee ja laskee nappia painamalla muutamassa sekunnissa,
ja samaan on kytketty myös sivulasien ( siis 4 kpl ) ohjaus -ylös-alas.
Ainahan Mersun V-8 on ollut hiljainen, mutta tämä on kuiskaus entisiin
verrattuna. Kaasun reippaampi painallus aikaansaa sitten vaimeaa matalaa
'jytinää '. Penkit ovat luku sinänsä, kuten muistatte ne ovat ilmastoidut ja
hierovat ( huups.... unohdin kokeilla !).
PS: työtehtävistä johtuen ajoin myös huippukuntoisilla MB 380 SEL (w126), MB 190 c (w110), sekä uudella avo- smartilla ( se oli tämä crosblade, joka on siis ilman kattoa,ovia ja tuulilasia ; oli muuten mielenkiintoinen....)