Olikin sitten ehkä molempia ehkä ei.
Täytyy vaan todeta että hyvä ja siisti on laaja käsite. Myynti hinta olis ollu 2900Eur . Autohan oli siis manuaali askilla.
Hyviä puolia jos autosta etsii niin olihan siinä aika hyvät talvirenkaat huonokuntoisilla aluilla.. Kesärenkaita ei ollu... peltivanteet kylläkin
Etulokarit oli puhkiruostuneet puskurin ja pyöränkaaren välistä. No niitähän saa. Oli yllättäen kromikaaret

Varusteissa oli ... hmmm no sävylasit. ei juuri muuta...
Ei ABS. Ei mitaan kyynärnojia ei takaniskatukia. Ei kattoluukkua.
Sähköpeili ei toiminu. Keskimmäinen eli ns. raitisilma venttiilin kehys lähti irti koe ajossa.B-pilarin kuskinpuolen verhoilu oli revenny ja repsotti. Sisustus oli musta ja penkit oli ihmeen siistit.
No sitten koeajolle.
Auto käyntiin ja kävihän se. Hieman kaasua laittaessa kone alkoi jotenkin "Tukehtumaan" . No eikun liikkeelle. Vaihde pesään ja kytkintä ylös alkoi vapattamaan ei paljoa mutta luultavasti joku kardaanin kumi paskana.
Ajo oli aika normaalia Mersua, omaan verrattuna kyllä todella LAISKA.
Jarrut oli ihmeelliset, kun poljinta painoi poljin painui puoleen väliin saakka kuin tyhjää jonka jälkeen jarrut otti melkein lukkoon noin 1cm matkalla.
Loppujen lopuksi ajolleen oli ihmeen asiallinen kunhan sen sai vauhtiin. Paitsi että vänkärinpuolen lämmitys oli juminu maximiin... ne munat ne munat.
No konepeltipystyyn ja sinne tutkailemaan. Ensimmäisenä huomasi ettei konetta ole ihan eilen pesty. Koputus joka kuului tuli hihnan kiristäjästä ja sen iskarista. Hieman kaasua laittaessa koko kiristin pukkeineen vapisi silmissä

Kiertovesipumppu oli haudanhiljaa. Kannentiivistä vuosi öljyä siitä nokkaketjunkiristäjän yläpuolelta sekä taempaa pakosarjan alta. Kannentiivisteen vaihto olisi edessä. Lisäksi venttiilikopankansi vuosi öljyä...
Auton alle en katellu , mutta vakuuttava myyjä tiesi kertoa ettei autoa oltu koskaan pohjasta hitsattu.
Hintahan ei todellakaan ollu kova jos kaipaa ajoautoa niin kyllähän sitä tuollakin pääsee mutta ei mielestäni ollu hyvä eikä siisti.