Ilmaiseksi pitäisi kai antaa ja satanen bensarahaa, mutta ei voi kun verottajakin haluaa peritöveronsa vai voisko sen muuttaa lahjaveroksi?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Koodi: Valitse kaikki
Ostopäivä: 9.2003
173 000 km (=ovat olleet oikeat kilometrit)
+ automaattivaihteisto
+ fashion
- ruosteessa
hp: 29,900 € (toteutunut 29,500 €)
Koodi: Valitse kaikki
Ilmoituspäivä: 4.2005
179 000 km
+ metalliväri
- trend
- manuaalivaihteisto
? ruosteessako ?
hp: 26,500 €
Näin se menee. Mutta autohan ei oikeastaan koskaan ole sijoitus. Arvot laskevat hurjaa tahtia myös muualla maailmassa, jopa niin että yksyishenkilökään ei enää välttämättä halua omistaa autoaan, vaan ne tavallaan liisataan 1-3 vuodeksi. Nyt ei auton arvolla ole niinkään merkitystä - katsotaan vain kuluja / ajettu km.veskola kirjoitti: Pohdin tässä juuri, että mitä enemmän me täällä toitotamme tätä hintojen romahdusta niin sehän on ns. negatiivinen spiraali eli hinnat jatkavat laskua näiden juttujen perusteella kun kukaan ei uskalla ostaa autoa, jonka arvo laskee ja laskee.
Aivan näin, itse olen asennoitunut siten, että ajelen tuolla bussilla vielä vuonna 2030 samaan tyyliin kuin nuo pitkätukat tänä päivänä noilla kastenwageneilla. Tuo onkin harvinainen peli silloin kun kaikki muut yksilöt on 15 vuoden iässä hajottuaan paalattu ja syvälle.dieselflosse kirjoitti:Terve!
Sitten tullaan seuraavaan määritelmään eli milloin auto on lopullisesti loppuun ajettudieselflosse kirjoitti:
Nykyään on näihin autokauppoihin suhtauduttava hieman uudella tavalla. Eli, on lähdettävä siitä ajatuksesta, että auto ajetaan loppuun ja toimitetaan paalaukseen.
Niin. Lisäksi sosiaalista arvostusta tai yksilöllisyyden gloriaa hamuavan henkilön on syytä omistaa joko riittävän vanha ja näyttelykuntoinen Mersu, tahi sitten uusin ja suurin S. CL, SL tms. peli, joka ei edelleenkään tule joka nurkalla vastaan.Benzo kirjoitti: ja Mersuja tulee vastaan enemmän kuin koskaan.
Mobilesta löytyy helposti verrokki:Mitäpä arvon raati on mieltä tästä? Mielestäni pitäisi olla hinta kohdallaan? Vaan ei ole tullut yhtään kyselyä. Ovatko kaikki potentiaaliset ostajat katsoneet MOT ohjelmaa ja todenneet että kaikki ne tuonti Mersut on p##koja.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... highlight=
Olen myös ilmoitellut keltaisessapörssissä sekä netti autossa jo pari viikkoa.
Huomenna pitäisi olla ilmoitus myö Kaleva lehdessä.
Kompressori Mersu -03 olisi menossa tilaukseen saksasta, jahka löytyisi ostaja entiselle.
Näitä samoja ihmeltiin, kun Daamin nenää puuteroitiin siellä Nattarin pajalla. Kun hissukseen kyllästyimme luppoaikoina seuraamaan puskurimaalien kuivumista, tutkittiin Saksan Shangri Lan tarjontaa.Pasi M. kirjoitti: hinnat Mobilessa, 1200-9600€ eli hanuriksi muodostuu 4200€-13600€. Suomi-äSsät alkavat siis oikeasti oleen jo halpoja, mutta on kiva huomata että Saksassa osataan vielä arvostaa hyväkuntoisia yksilöitä
Onhan se asia tietysti noinkin. Vaan moniko on valmis lähtemään saksaan hakemaan tuota autoa. Ja tuontifirmalla haetettuna ei taida lähteä vielä 1000e kuluilla. Sekä vielä lohkolämmitin asennettuna ja talvirenkaat siihen päälle.avantgarde kirjoitti:
"Mobilesta löytyy helposti verrokki:
23000 vs 30000 = 7 k€. Vaikka haetuttaisi firmalla niin jäähän taskuun vielä 6 k€ ja vuoden takuu, mitä sinulta ei varmaankaan saa!Onhan se asia tietysti noinkin. Vaan moniko on valmis lähtemään saksaan hakemaan tuota autoa. Ja tuontifirmalla haetettuna ei taida lähteä vielä 1000e kuluilla. Sekä vielä lohkolämmitin asennettuna ja talvirenkaat siihen päälle.
Hohhoijaa! Katsoit sitten Mobilen halvimman yksilön. Todella voisin sanoa omien kokemuksien perusteella, että nuo mobilen ensimmäisen sivun halvimmat ajokit voi surutta laskea pois. Paikan päällekun menee, niin jo on lommoa, hakkaumaa jne. Yleensä ovat kolariautoja tai kaikenmaailman ruuvattuja yksilöitä nuo ensimmäiset.Avantgarde kirjoitti: Mercedes-Benz C 180 Kategorie: Limousine
EUR 13.980
Eli vero nyt 72 tkm ajetulle about EUR 9.000 .
Hakukulut (sisältää rekisteröintikulut) vakio EUR 1.000 joten yhteenlaskettuna pikaisesti moisen auton hinta on Suomessa kilvissä EUR 23.980
Eiks niin että 25000€ oli hyvitys vaihdettaessa -kalliinpaan. Setelien latomiseen en nyt vain uskoJoxi kirjoitti:Kun vielä Rinta-Joupilla olisivat maksaneet 25000e tuosta autosta, kun sinne tarjosin sitä. Luulis nyt heidän kannattavan ennemmin tuoda vastaava myyntiin , kuin tarjota " ylihintaa" tästä.avantgarde kirjoitti:
"Mobilesta löytyy helposti verrokki: