Elikkäs mistähän johtuu kun laittaa vaihteensiirtäjän D:lle tai R:lle, niin kuuluu kolahdus persiistä.. Olisko ne puslat jotka pitävät perämurikkaa paikallaan kulahtaneet vaihtokuntoon? Jos näin, onko paha homma vaihtaa?

Lisäksi oikealta edestä kuuluu klopinaa ajettaessa monttuihin ja auto viertää oikealle ajettaessa.. Ratti ja joskus koko auto tärisee melkoisesti ja mutkiin ajettaessa tärinä loppuu.. Alapallot? Väljyyttä kyllä tuntuu oikeassa etupyörässä sivuttaissuunnassa mutta tarkempaa tietoa väljästä paikasta ei ole. Missä muuten se simpukka oikeen on? Hakua käyttämällä sain sen verran selville että pitäisi olla "rattiputken" päässä, mutta sieltä en kuvailujen mukaista kuusiokoloruuvia löytänyt. Vihjeitä, vai onko täysin puusilmä asialla?

Lisäksi kulutus on melkoista. 15l sataselle menee joskus melko helposti, ja mielestäni kulutus melko suuri vaihtelevassa ajossa.. Ja vielä ihmetystä herättää se, että AINA käynnistettäessä käy hetken "kolmella" ja sitten noin 5sekunnin kökimisen jälkeen käynti tasaantuu. Lähtee myös kylmänä huomattavasti paremmin käyntiin kuin lämpimänä.
Huhhuh.. Siinä tämänhetkinen vikalista

