MB W201 300 24v turpodiesel
Se oli se viimeinen isku sille, että se lopetettiin. Järjetöntähän tuo oli. Periaatteessa yhden tapauksen takia, meni asiallisilta harrastajilta oikeudet tuohon. Kummallahan oli onnettomuuteen enemmän syytä sillä, että autossa oli ilokaasut vai, että kuski oli humalassa?Pasi H. kirjoitti:Aika järjetöntä.... ei kai se hupikaasujen syy ollut jos joku saatanan voorttimies ajelee kännissä sierrallaan....? Mitäs seuraavaks? Kielletään autojen käyttö kokonaan..
Saattoi olla escocin, en aivan tarkkaan muista, mutta jenkki se ei ollut.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Vaan se ettei turbon ja coolerin tyyppiä saisi vaihtaa ainakaan minun -98 autossa. Onneksi tuo turbo on aika hyvässä jemmassa, ja vakiocooler on helppo vaihtaa katsastukseen paikalleen...siis sitten kun on jokin Cooler (Raatikaisen) keulalla.Kaurmi kirjoitti:Ei tehot ole ongelma. Ne on rikastus piirin magneetti venttiilin ja turbo ruuvin takana . Sillä voi ajella kuin vakiona ollessaan
Viritäppä nyt tässä 2000+ mallin henkilöautoja...joutuu tekemään tuningtyylisen lasikuitupeitteen turbon ympärille, jottei herätä liikaa huomiota katsastuksessa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Myöskin AMG on tehnyt vastaavan mallin mutta liekö ollut yksittäiskappale. Gurut kertokoon...Allu D. kirjoitti:W201 on saanu myös 500:sen koneellaS.K.P kirjoitti:Niin ja W201:n on kaiketi enemmän "pulassa" noiden tehojen suhteen...eikös W124-mallisarjan ärein versio ole E500 326 hv:n tehoineenMutta kylläkin vain brabukselta.
Ahaa, no sitten komeaa katiskaa keulalle...kumma kun en taas löydä noita lakiteksetejä mistään netistä.petska kirjoitti:Lakikirjassa ei tietääkseni ole coolerin vaihto kelletty kerrattain katsastus miehen kanssa keskustellut asiasta jotain sellaista turisi mut taitaa riippuu miehestä....
eli turbon vaihto vähäpäästöisissä kielletty, mutta ilman lisäjäähdyttäminen ei. Hassua taas kerran.
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Asiantuntija
- Viestit: 713
- Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
- Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Asia kannattaa tarkistaa AKElta. Ahtimella varustetun moottorin muuttaminen rinnastetaan moottorinvaihtoon. Mikäli kuulerin vaihtaminen alkuperäisestä poikkeavaksi tulkitaan moottorin muuttamiseksi, täytyy käydä VTT:llä kalliissa päästötestissä. Tämä on taas niitä kysymyksiä että konttorilla saattaa tulla monenlaisia mielipiteitä. Kuten kaikki jo varmaan tietävätkin niin kuulerin lisääminen aiheuttaa päästötestiin menon, jos mennään pilkulleen pykälien mukaan. Näin siis näissä uudemmissa autoissa.
No onhan täällä myytävänä Kasilla varustettu w201.
Tekijästä en tiedä mut on kuitenkin?
Tekijästä en tiedä mut on kuitenkin?

Hyvät on perät.......
Auti
Tää menee jo vähän OT:n puolelle mutta niitä näyttää löytyvän jopa 6.0l koneella
http://murzik.ssa.ru/murzik.nsf/alldoc/doc7.htm

http://murzik.ssa.ru/murzik.nsf/alldoc/doc7.htm
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Tuossa autossa toisen nettisivun mukaan AMG:n 5l kone kuten korikin heidän tekele?Allu D. kirjoitti:Tää menee jo vähän OT:n puolelle mutta niitä näyttää löytyvän jopa 6.0l koneella![]()
http://murzik.ssa.ru/murzik.nsf/alldoc/doc7.htm
Jos etelän immeisillä tarkotat ameriikan kaar shouta ni
huomiota (luetaan; varoituksia järjestäjiltä) tuli ainaki kiitettävästi ku luucas löi merssan käyntiin ja anto rampan kalkattaa
Eka polkasulla ennen ku messut oli auki ni koko halli hiljeni vähäksi aikaa ja sitten alko joku bemarimies huutamaan ja möykkäämään mutta ei siitä mitään selvää saanu, ilmeisesti oli innoissaan/ihmeissään
Toka polkasu joka tais tapahtua maanantaina, keräs kiitettävästi porukkaa ihmettelemään että mites se savukoneen savu katoaa tuonne konehuoneeseen ja ilmestyy toisesta päästä mustana ulos
Ja jakso ne ihmetellä niitä tehoja ja vääntöjä... ohimennen kuuli koko ajan "ei prkl, yli neljäsattaa heppaa"-tyylisiä kommentteja
huomiota (luetaan; varoituksia järjestäjiltä) tuli ainaki kiitettävästi ku luucas löi merssan käyntiin ja anto rampan kalkattaa

Eka polkasulla ennen ku messut oli auki ni koko halli hiljeni vähäksi aikaa ja sitten alko joku bemarimies huutamaan ja möykkäämään mutta ei siitä mitään selvää saanu, ilmeisesti oli innoissaan/ihmeissään

Toka polkasu joka tais tapahtua maanantaina, keräs kiitettävästi porukkaa ihmettelemään että mites se savukoneen savu katoaa tuonne konehuoneeseen ja ilmestyy toisesta päästä mustana ulos

Ja jakso ne ihmetellä niitä tehoja ja vääntöjä... ohimennen kuuli koko ajan "ei prkl, yli neljäsattaa heppaa"-tyylisiä kommentteja

- Vil_Ma
- Turbospesialisti
- Viestit: 76
- Liittynyt: La 27.12.2003 15:53
- Paikkakunta: Pohojanmaan seutu
- Viesti:
Tässä kun alkaa olla kevätkiireet rinnoista pois ja hieman kesän makua ilmoilla, ois tämmöistä tarjolla
http://www.teamrwd.com/dieselboost/vide ... oost05.wmv
http://www.teamrwd.com/dieselboost/vide ... oost05.wmv
-pensalla pestään pensselit-
Vil_Ma kirjoitti:Tässä kun alkaa olla kevätkiireet rinnoista pois ja hieman kesän makua ilmoilla, ois tämmöistä tarjolla
http://www.teamrwd.com/dieselboost/vide ... oost05.wmv

Voimasauhuja näyttäisi tulevan aika tavalla ja äänet ovat todellakin kohdallaan!