Olis tuossa nuo jäykkyys säädettävät konit iskarit ja 40mm madaltavat jouset asennusta vailla...
Elikkäs kun tekee ton alusta rempan niin mitä kaikkee kannattaa vaihtaa samalla?
Sit lukenu noista jousen kumeista..Eli mitäs´mitäs... Onko tossa 1.8.ssa (vm-91) millaset/paksuset kumit vakiona? Onko noi kumit kuinka kalliita?
W201 Alustan vaihto/lasku. Mitä osia kannattaa vaihtaa...
W201 Alustan vaihto/lasku. Mitä osia kannattaa vaihtaa...
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Kumien paksuuksia.. Eteen saa 4 eri vaihtoehtoo ja ne on merkattu ns. nänneillä 1-4 ja ykkönen on muistaakseni 8mm. paksu ja nelonen 32mm.(korjatkaa jos oon väärässä) ja taakse 3 eri vaihto ehtoo..?Hinnat alk. jotain 4,5€/kpl Ja asennukseen vihje väännä iskarit jäykälle ja 1 nänniset kumet ni hyvä tulee nii ja muista asennus kaljat!?
LINTTAA VAA!! 

MB&Audi
4:nen on 23mmpena78 kirjoitti:Kumien paksuuksia.. Eteen saa 4 eri vaihtoehtoo ja ne on merkattu ns. nänneillä 1-4 ja ykkönen on muistaakseni 8mm. paksu ja nelonen 32mm.(korjatkaa jos oon väärässä) ja taakse 3 eri vaihto ehtoo..?Hinnat alk. jotain 4,5€/kpl Ja asennukseen vihje väännä iskarit jäykälle ja 1 nänniset kumet ni hyvä tulee nii ja muista asennus kaljat!?![]()
LINTTAA VAA!!

Itse vaihtaisin kaikki helat ja tukivarret ainakin taakse, jos niitä ei koskaan ole uusittu

-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
edessä on varmaan kanssa vielä orkkis osaa, eli edestä vaihtoon etutukivarsien puslat, jos on jumissa säädöt, niin ei tuu suuntauksestakaan mitään .
Myös ohjauksen nivelet olis hyvä tarkistaa. Yleensä onkin että jos omistajan mielestä on hyvä ajaa, niin aina on silti joku osa mikä pitäis vaihtaa ennen suuntausta.
Myös ohjauksen nivelet olis hyvä tarkistaa. Yleensä onkin että jos omistajan mielestä on hyvä ajaa, niin aina on silti joku osa mikä pitäis vaihtaa ennen suuntausta.