koni vai bilstein
koni vai bilstein
eli kummat kannattaa ostaa koni sport vai bilstein sprint.
hinnat on aikalailla samat.
koneissa ei ole sitä pikasaatöä eli ne pitää irrottaa jommastakummasta päästä et saa säädettyä.
olis hyvä jos sais kommennteja kummastakin
hinnat on aikalailla samat.
koneissa ei ole sitä pikasaatöä eli ne pitää irrottaa jommastakummasta päästä et saa säädettyä.
olis hyvä jos sais kommennteja kummastakin
W210 E300D
W126 280SE
W638 110CDI
W126 280SE
W638 110CDI
Bilsteinin sprintit kesti W124:sen alla 150-200tkm monttuisia teitä,säälimättä,,viime viikolla tuli sitten öljyt pihalle.
Hyvät ne oli,ehkä hieman ulosjoustonvaimennus olisi voinut olla tehokkaampi.Huomenna pitäisi tulla sitten Konin sportit.Eli bilstein vs. koni kokemuksia ehkä jo huomenna voin kertoa...
eikös sprinttit oo kaasuiskarit.AM kirjoitti:Bilsteinin sprintit kesti W124:sen alla 150-200tkm monttuisia teitä,säälimättä,,viime viikolla tuli sitten öljyt pihalle.Hyvät ne oli,ehkä hieman ulosjoustonvaimennus olisi voinut olla tehokkaampi.Huomenna pitäisi tulla sitten Konin sportit.Eli bilstein vs. koni kokemuksia ehkä jo huomenna voin kertoa...
kerro ihmeessä sitte kokemuksia ku oot saanu konit alle
W210 E300D
W126 280SE
W638 110CDI
W126 280SE
W638 110CDI
Joo-o,iskarit tuli,konin sportit tilasin ja kotona on nyt sitten konin specialit...Nyt ärsyttää,huomenna saa autotarvike myyjä kuulla hieman totuuksia

EDIT:Tai sitten ei,ota noista nyt selvää.Numeron perusteella,konin sivujen mukaan,ovat sportit,mutta paketissa lukee special.Kertokaa joku mikä on totuus...
EDIT:Tai sitten ei,ota noista nyt selvää.Numeron perusteella,konin sivujen mukaan,ovat sportit,mutta paketissa lukee special.Kertokaa joku mikä on totuus...
Pitkällisten nettitutkimusten jälkeen on todettava että kyllä ne jotkut sportit oli ja eikun alle!
Pienen koeajolenkin kävin heittämässä,ja hyvät ovat!Eroina sprintteihin,hieman pehmeämpi alasjousto mutta jäykempi ylöspäin.Paremmat minun makuun,perä ei pompi yhtään.Kestävyydestä 5km jälkeen ei oikein vielä tiedä mutta aika näyttää...
Pienen koeajolenkin kävin heittämässä,ja hyvät ovat!Eroina sprintteihin,hieman pehmeämpi alasjousto mutta jäykempi ylöspäin.Paremmat minun makuun,perä ei pompi yhtään.Kestävyydestä 5km jälkeen ei oikein vielä tiedä mutta aika näyttää...
No niin minä olen ymmärtänyt että ulosjouston vaimennus on se mihin säätö vaikuttaa.Kuitenkin kun niitä painelin niin tuntui että vaikuttaisi myös sisäänvaimennukseen,voi olla tietenkin että vain kuvittelin
Koneja uskallan kyllä toimivuuden takia suositella,huonot eivät tosin bilsteinitkään ole.Kestävyydestä en osaa konien puolesta sanoa mitään,bilsteinit tosiaan kestivät kohtuullisen hyvin.
Koneja uskallan kyllä toimivuuden takia suositella,huonot eivät tosin bilsteinitkään ole.Kestävyydestä en osaa konien puolesta sanoa mitään,bilsteinit tosiaan kestivät kohtuullisen hyvin.
Heps... Onkos noi konit minkä hintaset näin nykypäivänä?? (Olis tossa odottamassa alle asennustasku kirjoitti:keltaset on sportit ja punaset specialit luulisin et on niin
onko niis tämmöset numerot
eteen 8741-1092Sport
taakse 26-1198Sport
tuote nros pitää lukee toi sport
Edit: siis tarkotan noita Sport.teja...
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Kyllä nuo numeroitten mukaan on oikeat,minullehan tuli iskarit nyt vain taakse,niissähän aivan eri numerot specialeissa ja sporteissa.Iskarit olivat tosin punaiset,mikä vähän ihmetytti.Etuiskareissa näyttää tosiaan olevan sama numero,vain tuo sport pääte erottaa ne.sku kirjoitti:keltaset on sportit ja punaset specialit luulisin et on niin
eteen 8741-1092Sport
taakse 26-1198Sport
En edes kysellyt eri paikoista hintoja,nuo maksoivat 270€/pari,jostain saa varmasti edullisemminkin.Eteen voivatkin olla sitten kalliimmat,kesän mittaan kuitenkin pakko tilata
MoroAM kirjoitti:Kyllä nuo numeroitten mukaan on oikeat,minullehan tuli iskarit nyt vain taakse,niissähän aivan eri numerot specialeissa ja sporteissa.Iskarit olivat tosin punaiset,mikä vähän ihmetytti.Etuiskareissa näyttää tosiaan olevan sama numero,vain tuo sport pääte erottaa ne.sku kirjoitti:keltaset on sportit ja punaset specialit luulisin et on niin
eteen 8741-1092Sport
taakse 26-1198Sport
En edes kysellyt eri paikoista hintoja,nuo maksoivat 270€/pari,jostain saa varmasti edullisemminkin.Eteen voivatkin olla sitten kalliimmat,kesän mittaan kuitenkin pakko tilata
Mulla on ollut konin sportit parivuota 190 sessä ja on pelannut hyvin ajanut noin 70 tkm itsellä oli kyllä kaikki keltaisia tolppi mutta en tiedä nykyään miten on värien suhteen.Ja säätö vaikuttaa molempiin suuntiin ainakin etupäässä.