starttaa mutta ei edes yritä käyntiin...

Bensa pumppu tuntus ainakin äänen perusteella toimivan...

Olisko minkään laista vinkkiä...

Veikkaanpa, että aika hiljaista pitelee vinkkirintamalla tuon kuvauksen perusteella.lehtonen kirjoitti:Olisko minkään laista vinkkiä...
Kunhan nyt ei vetele sivuleikkureilla johtoja poikki kuitenkaanAku P kirjoitti:Tästä mitään apua:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... ankkauksen
Ei nyt sentään bensakoneessakaan useamman sadan kierroksen skaalalla.lehtonen kirjoitti: Tuosta tuli mieleen kuuluuko moottorin tyhjäkäyntikierrosten seilata muutaman sadan kierroksen väliä kokoajan????
Totisesti.lehtonen kirjoitti: Auto on ollut vasta kaks kuukautta mulla, joten en tiedä onko siihen vaihdettu suodattimia... pitänee tarkastaa...
Hmmm.......lehtonen kirjoitti:sen verran mittaristossa on ollut valohäikkää aikasemmin että matkalukemien ja kellon taustavalo on joskus himmeämpi ja sitten yhtäkkiä se kirkastuu... joskus ne on vilkkunu ku strobo mutta ei nyt niin tihiään...
Ei ole ainakaan kaikissa 202:ssa, ei ainakaan vuonna -99 sisältynyt classic + business -varusteluun. Mikä varustelu kyseisessä autossa on? Voisi kuvitella että joku kontaktihäiliö saattaisi aiheuttaa myös tuollaista efektiä.Ari66 kirjoitti: Hmmm.......
Kuuluukin kirkastua ja himmentyä, mutta vain valoisuuden mukaan.
Oletettavasti siinäkin mallissa on sitten fotodiodi joka tarkkailee auton valoisuuta.
Meillä 1998 -mallin "väyrynen" eli S210.Bf109 kirjoitti:Ei ole ainakaan kaikissa 202:ssa, ei ainakaan vuonna -99 sisältynyt classic + business -varusteluun. Mikä varustelu kyseisessä autossa on? Voisi kuvitella että joku kontaktihäiliö saattaisi aiheuttaa myös tuollaista efektiä.Ari66 kirjoitti: Hmmm.......
Kuuluukin kirkastua ja himmentyä, mutta vain valoisuuden mukaan.
Oletettavasti siinäkin mallissa on sitten fotodiodi joka tarkkailee auton valoisuuta.
Eihän se normaalilta kuulosta, mutta näin tekee ainakin minun Ceeni. Aikani sitä ihmeteltyäni (ja vaihdettuani mm. lambdan, tulpat, suodattimet ym) on pakko todeta että kai se kuuluu tohon vakiovarusteena. Mulla heittää siis kierrokset tyhjäkäynnillä väliä n. 650-900.Generig kirjoitti:Tämä on joskus ollut jollain C-koppaisen tyyppivikalistalla. Ex sotaratsussani ko. ilmiö poistui täysin kun vain vaihdoin tulpat.lehtonen kirjoitti: Tuosta tuli mieleen kuuluuko moottorin tyhjäkäyntikierrosten seilata muutaman sadan kierroksen väliä kokoajan????
Ei heitä mulla, pysyy n. 50 kiekan tarkkuudella... paitsi jos yhtäkkiä lykkää kaikki sähkövimpaimet päälle yhtäaikaa. Sillä saa heilahtamaan enemmän. Ilmastointi, valot ja lasinnostimen napin painaminen kun ikkuna on jo siihen suuntaan ääriasennossa kuuluu kyllä kierroksissa.BrFC kirjoitti:Eihän se normaalilta kuulosta, mutta näin tekee ainakin minun Ceeni. Aikani sitä ihmeteltyäni (ja vaihdettuani mm. lambdan, tulpat, suodattimet ym) on pakko todeta että kai se kuuluu tohon vakiovarusteena. Mulla heittää siis kierrokset tyhjäkäynnillä väliä n. 650-900.
Onkohan faceliftissä tehty jotain muutoksia tuonne konehuoneen puolelle? Ajattelin vain etten ole kuulut että tuota heilumista olisi faceliftin jälkeisissä malleissa?! Eli onkohan niin että tuo "vika" on lähinnä -93 - 96 malleissa?! Ja keskittyykö tuokin vielä tähän pikku koneeseen eli C180:een?! No onpas offtopikkia mutta kun keskustelu alkoi...Bf109 kirjoitti:Ei heitä mulla, pysyy n. 50 kiekan tarkkuudella... paitsi jos yhtäkkiä lykkää kaikki sähkövimpaimet päälle yhtäaikaa. Sillä saa heilahtamaan enemmän. Ilmastointi, valot ja lasinnostimen napin painaminen kun ikkuna on jo siihen suuntaan ääriasennossa kuuluu kyllä kierroksissa.BrFC kirjoitti:Eihän se normaalilta kuulosta, mutta näin tekee ainakin minun Ceeni. Aikani sitä ihmeteltyäni (ja vaihdettuani mm. lambdan, tulpat, suodattimet ym) on pakko todeta että kai se kuuluu tohon vakiovarusteena. Mulla heittää siis kierrokset tyhjäkäynnillä väliä n. 650-900.
saattaapi lisäilmaluisti takerrella... ohjaa juurikin tyhjäkäyntiäBrFC kirjoitti: Eihän se normaalilta kuulosta, mutta näin tekee ainakin minun Ceeni. Aikani sitä ihmeteltyäni (ja vaihdettuani mm. lambdan, tulpat, suodattimet ym) on pakko todeta että kai se kuuluu tohon vakiovarusteena. Mulla heittää siis kierrokset tyhjäkäynnillä väliä n. 650-900.
Jos saapi kysyä niin mikä tämä lisäilmaluisti on?!Mika.T kirjoitti:saattaapi lisäilmaluisti takerrella... ohjaa juurikin tyhjäkäyntiäBrFC kirjoitti: Eihän se normaalilta kuulosta, mutta näin tekee ainakin minun Ceeni. Aikani sitä ihmeteltyäni (ja vaihdettuani mm. lambdan, tulpat, suodattimet ym) on pakko todeta että kai se kuuluu tohon vakiovarusteena. Mulla heittää siis kierrokset tyhjäkäynnillä väliä n. 650-900.
Minoon ollu huoltiksella hommissa ennen kuin keksin viisampaa tekemistä, kivi hankaa vasten pyttyä näin keväällä roudan takia ja tekee reiän pönttöön-> vettä. Ja onhan ne pytyt muutenkin yleensä sen 20v vanhoja...lehtonen kirjoitti:Tuossa remontin yhteydessä tuli vaihdettua tulpat ja näytti tyhjäkäyntikin rauhottuvan....
Viikonlopun aikana kuulin että oli muillakin ollut samanlaisia ongelmia kun olivat käyneet samalla asemalla tankilla... että silleen... ei voi olla mahdollista että huoltoaseman tankissa on vettä...![]()
Täytyy vielä kiskoa niiltä rahat tankilliseen bensaa...