Toimii se mullakin mutta kun on kurat housussa niin ei malta odottaa.
Muuten vinkuuko sulla asennukset? Mulla on Alpinen Spr takana ja edessä caliperit+ MTX 10" subbari takakontissa. Alpinen vahvarit hoitelee kaikkia. Kaapelit on todella järeitä= ei vingu.
Ihan hyvännäkönen ja varmasti toimiva ratkasu. Itelläkin olis suunnitelmissa samantyylinen, hattuhyllyssä tosin erkkasarjat ja takakontissa 2x peerlessin r10. toinen kotelo on lasikuidusta valettu sinne syvänteeseen. Siitä olen ylpeä hehe.
Kyllä siitä lähtee tulemaan.. lisää vaan rahaa palamaan
Itsekkin joutessani jotakin yrittäny väkertää 190seen kiinni. Pitää laittaa omistakin asennuksista kuvia kunhan vaan ehtii.. Mut tossa avataris jo hiukan esimakuu tulevasta. Elementteinä mulla edessä Spl dynamicsin ext 6.3 ja hattuhyllyllä pro 10d2. männä viikolla löyti tuo subi paikkansa hyllylle
Eihän toi lasikuidun valaminen vaikeeta ole. Ja ohjeet löytyy netistä. Ite opin sen että valmistelut on 80% koko hommasta. Ja sen että ainesosat loppuu vähintään kahdesti
tehoseppo kirjoitti:
Muuten vinkuuko sulla asennukset? Mulla on Alpinen Spr takana ja edessä caliperit+ MTX 10" subbari takakontissa. Alpinen vahvarit hoitelee kaikkia. Kaapelit on todella järeitä= ei vingu.
Vinkuminen voi johtua siitä, että on vedetty virtapiuha ja rca:t samaa reittiä. Kannattais vetää eripuolilla autoa. Ja maadotukset, silloin kun mahdollista, vaan yhdestä kohdasta.
MB R 320 CDI -07
(Talossa myös Audi A5 2.0 TFSI -12 quattro)
Exät:
MB Vito 115 Cdi A -06
Jeep Grand Cherokee 3.0CRD -07 (huh-huh, onneksi päästiin eroon)
MB 290 TDT A -98
MB E200 Cdi A -00
MB Vito 110D -99
MB W124 300 E automatic -89
MB W124 250 D Automatic -89
MB W124 200 D -87