sattu löytymään tuommonen sivu kun www.mpm-performance.com
tehnöönkö noilla mitään ja milainen kannattaisi olla turbo käytössä öljytön/öljyllinen

Riippuu millainen suodatin, vaahtomuovisiin menee esim. silikoniöljy tms. mutta itse pitäytyisin valmistajan suosittelemassa aineessa. Greenin öljyä löytyy muuten kaksi pullollista eikä mulla ole edes suodatinta mihin niitä käyttääSaul kirjoitti:Mikäs on se öljy mitä tällaiseen öljyttävään uskaltaa laittaa?
mulla on tuollainen British Motor Corporation "suodatin" tulppana HX40:n päässä ja hyvin on pelittänyt.Mauri H. kirjoitti: Puuvillaiset Green, BMC jne suodattimet joutaa roskiin kun ilmamäärät alkavat olemaan suuret, ne menee vaan lyttyyn ja ahdistaa vaikka kuinka suuria olisivat.
Voipi kesällä vähän rutistua jos pitää siivua vetelee.nokileka kirjoitti:mulla on tuollainen British Motor Corporation "suodatin" tulppana HX40:n päässä ja hyvin on pelittänyt.Mauri H. kirjoitti: Puuvillaiset Green, BMC jne suodattimet joutaa roskiin kun ilmamäärät alkavat olemaan suuret, ne menee vaan lyttyyn ja ahdistaa vaikka kuinka suuria olisivat.
ei kannata ostaa spray pulossa,aika vähän sitä tavaraa!!!! ihan vaan pullo tavarana riittää huomattavasti kauemmin!!!!veskola kirjoitti:Täältä löytyy tuollainen K&N 76/152-114 suodatin, hintaa oli 76,50 (Autoracing) ja öljy, itseasiassa huoltosarja, samalta valmistajalta spray pullossa.
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0058.jpg
Tuolta löytyy mainosta ja ohjetta filttereistä:
http://www.knfilters.com/facts.htm
No se huoltosarja maksoi vain 16,15 € joten aivan sama näillä minun kulutuksilla kun kestää kuitenkin pari vuotta. Sekö kaadetaan siitä pullosta sitten siihen suodattimen pinnalle, -> vaikea annostellako ?Jussi k kirjoitti:ei kannata ostaa spray pulossa,aika vähän sitä tavaraa!!!! ihan vaan pullo tavarana riittää huomattavasti kauemmin!!!!
Vai ettei mee pipercross ruttuunMauri H. kirjoitti:Mulla on kanssa tuollainen vihreä Pipercross tallissa....
Puuvillaiset Green, BMC jne suodattimet joutaa roskiin kun ilmamäärät alkavat olemaan suuret, ne menee vaan lyttyyn ja ahdistaa vaikka kuinka suuria olisivat.
Onko sulla liian pienellä liitoksella (esim. 100 mm), ei uskoisi että puhtaana pidettyä 140 mm liitoksella olevaa saisi ruttuun.XUX63 kirjoitti:Vai ettei mee pipercross ruttuunMauri H. kirjoitti:Mulla on kanssa tuollainen vihreä Pipercross tallissa....
Puuvillaiset Green, BMC jne suodattimet joutaa roskiin kun ilmamäärät alkavat olemaan suuret, ne menee vaan lyttyyn ja ahdistaa vaikka kuinka suuria olisivat.Eilen illalla kävin Esson pihalla laatikon säädön jälkeen oikomassa ???
Yleensähän niitä käytetään kahtena nuissa jaappanin ihmeissä kun ovat tuplaturpoja.shaka kirjoitti:En tiiä sitten, mutta nähnyt melko monessa japskivirityksessä noita sienityyppisiä putsareita bensavehkeissä kylläkin, mutta niissä olikin sitten sen +600hv(skyline, supra jne..)... että eikait ne kovin huonoja voi olla !?
Varmasti on eri kokoja. Valmistajalta tai ainakin maahantuojalta pitäisi löytyä tehotaulukot, tyypillisesti ne ovat bensalle ja siitä lukemasta kun vähentää jonkun 30 % niin ollaan oikealla alueella.Jani M kirjoitti:Onkohan niitä eri kokoja ja mikähän koko riitäisi 2.9 litraiselle koneelle ja noin 200 hv tehoille?