Jorman tallilla taas tapahtuu
Villi veikkaus että 600 heppaa tavoitteena,viissataahan alkaa olla haarukassa vanhemmalla koneella...stanger kirjoitti:ja paljonkohan tuon pitäs huokasta? 500?
rupee pikku hiljaa nuo coolerit olemaan ns. miesten kuulereita

Luulis cupeen liikahtavan,liekö Suomen tehokkain kunhan liikenteessä?
Millaisia pensaturboja kupeena,ainakin vaatimattomia kun ovat hiljaa...?
Kivasti näytti liikkuvan ku pyörähdit(te) Kannuksessa. Minkäs verran oli voimaa pelissä ? Tuskin vielä kuitenkaan "täysillä" tehoilla ?ollu ajossa viikonverran tämä 24v, taitaa jäädä käyttöautoks on niin hyvän olonen. Pitää laittaa uusia kuvia myöhemmin.
Ps. Mihinkäs se voimasavu on jäänyt ? Ei näkynyt merkkejä siitä ollenkaan.. hetkeksi jo luulin, että bensaturbo siitä huoltoaseman ohi suhahti...
-
- Sisäänajossa
Moro
Ootkos Jorma kotosalla tulevalla viikolla?
Olis käyntiä teijän kylällä (etuspoileri), vois käyvä näytillä kun saan oman rojektin kasaan...
Mahtui muuten juuri ja juuri Holsetti bemarin konehuoneeseen, piti hukkaportti puottaa alemmas... Kohta pääsee testaamaan!
Olis käyntiä teijän kylällä (etuspoileri), vois käyvä näytillä kun saan oman rojektin kasaan...
Mahtui muuten juuri ja juuri Holsetti bemarin konehuoneeseen, piti hukkaportti puottaa alemmas... Kohta pääsee testaamaan!
Siinähän on lyhyempi akseliväli. W/S124 2800 mm ja C/A124 2715 mm. Periaatteessa liukkaalla pidempi akseliväli on rauhallisempi. Mun käsittääkseni noissa ei muuta eroa alustoissa ole? Coupéssa oli myös tarjolla Sportline-varustelu, mutta ei vakiona, eli kuten sedanissakin.VMG kirjoitti:Onko coupe parempi ajettava kuin limousine?
Heh, ei piru tota teijän rakentelua 
Tässä hiljakseen olen seuraillu sivusta ja kuolannu näitä superturboja... Tota "Maurin" topiccia olen tässä kohta kait yli viikon lukenu, en oo vielä ehtiny kokonaan lukemaan
Ja en taida olla vielä puolessakaan välissä...
Kiva nähä mitä tosta 4 venttiilisestä irtoaa... Kunnon videoo sitten jos on mahdollista! (Oliko Dieselboost_demo, missä pamahti ahtopaineletku... Se oli aika asiallista kun oli ulkoonta kuvattu...)
Ne Mersukiihdytys# videot on kanssa aika hulluja, vielä kun saisi kuvaajan takapenkille, et näkis myös ulos...

Tässä hiljakseen olen seuraillu sivusta ja kuolannu näitä superturboja... Tota "Maurin" topiccia olen tässä kohta kait yli viikon lukenu, en oo vielä ehtiny kokonaan lukemaan

Ja en taida olla vielä puolessakaan välissä...
Kiva nähä mitä tosta 4 venttiilisestä irtoaa... Kunnon videoo sitten jos on mahdollista! (Oliko Dieselboost_demo, missä pamahti ahtopaineletku... Se oli aika asiallista kun oli ulkoonta kuvattu...)
Ne Mersukiihdytys# videot on kanssa aika hulluja, vielä kun saisi kuvaajan takapenkille, et näkis myös ulos...

MB Sprinter W902 208D '96 85tkm "Simons mörkö"
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
- Pikku Poika
- Vakiokalustoa
joko
joko jorma veistäny uuden kytkimen vai menikö ostoseks. kai sitä saa kupeen kyytiä 

Re: joko
huomenta!Pikku Poika kirjoitti:joko jorma veistäny uuden kytkimen vai menikö ostoseks. kai sitä saa kupeen kyytiä
oikeat työt painaa päälle,mutta eiköhän sitä jotain keksitä

kyllä kyyti onnistuu

Billett
Re: joko
mitäs noilla rakennetuilla superturboilla on hintaa?