jos jollain huonoja kokemuksia tai parempia ehdotuksia oltava korkeus säätö niin voi laittaa tänne tilaan maanantaina.
KW variante 2 203,seen farkkuun
-
jjruutiainen
- Vakiokalustoa

KW variante 2 203,seen farkkuun
Ajattelin tilata tuollaisen sarjan elikkä korkeus säädettävän,
jos jollain huonoja kokemuksia tai parempia ehdotuksia oltava korkeus säätö niin voi laittaa tänne tilaan maanantaina.
Mercedes A w169 2.0 turbo A , Peugeot Boxer ja natikka
- Jani Anttila
- Mersumies

Kato saksasta semmonen kuin www.duw.de
Itselleni tilasin kans korkeussäädettävän H&R:n sarjan. Hinta suomessa 1689€ ja tuolta em. paikasta 894€. Saa nähdä tuleeko ne koskaan...
Vaikka mulla ei kummastakaan vielä ole kokemusta niin silti sinuna laittaisin mieluummin H&R:n kuin KW:n. Tuo KW tuntuu vähän sellaiselta volkkarimiesten humpuukisatsilta
Itselleni tilasin kans korkeussäädettävän H&R:n sarjan. Hinta suomessa 1689€ ja tuolta em. paikasta 894€. Saa nähdä tuleeko ne koskaan...
Vaikka mulla ei kummastakaan vielä ole kokemusta niin silti sinuna laittaisin mieluummin H&R:n kuin KW:n. Tuo KW tuntuu vähän sellaiselta volkkarimiesten humpuukisatsilta
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
-
jjruutiainen
- Vakiokalustoa

.
Takapään saa kyllä helposti mieleiselleen tasolle niillä kumeilla.
Niilä on säätelyvaraa kuitenkin useampi sentti.
Mulla maksoi tosiaan Eibachin sarja säädettävillä Koneilla reilun vuosi sitten tonnin. Että jos maksatte enemmän, niin täytyy kyllä olla vakuuttunut laadusta.
Se pohjapanssari on kyllä asiaa, ainakin täällä kehitysalueella. Teillä voi siellä olla kyllä tietty paremmat tiet.
Se pojan peittävä muovilevy on myös helposti särkymässä. Kun autoa lasketaan.
.
Takapään saa kyllä helposti mieleiselleen tasolle niillä kumeilla.
Niilä on säätelyvaraa kuitenkin useampi sentti.
Mulla maksoi tosiaan Eibachin sarja säädettävillä Koneilla reilun vuosi sitten tonnin. Että jos maksatte enemmän, niin täytyy kyllä olla vakuuttunut laadusta.
Se pohjapanssari on kyllä asiaa, ainakin täällä kehitysalueella. Teillä voi siellä olla kyllä tietty paremmat tiet.
Se pojan peittävä muovilevy on myös helposti särkymässä. Kun autoa lasketaan.
.