väyrysen kilometrit
väyrysen kilometrit
sanokaas paljo noilla väyrysillä on ajettu kilsoja ja millä rempoilla??
Onko Lucacksen pumpulla? Onko sen kanssa ollut ongelmia?-mika- kirjoitti:E220D´96 578 000 ajettu eikä vielä mitään isompaa remppaa...
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
E 300 Turbodiesel 1998.
Suomiauto, kaksi aiempaa omistajaa ja aina merkkiliikkeessä huollettu.
Ja aina jostain rikki.
Suomiauto, kaksi aiempaa omistajaa ja aina merkkiliikkeessä huollettu.
Ja aina jostain rikki.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Helsingin taksi sifra 137:n kanssa juttelin tuossa tänään hänen autostaan: vm 1996 220?d sedan, ajettu 972 000 km. Automaattilaatikko vaihdettu 500 000 km kohdalla, perä ja kardaani 700 000 km. Konetta ei ole otettu auki! Auto on ollut ko. omistajalla viimeiset neljä vuotta ja tänä aikana Lucaksen pumppuun ei ole koskettu. Ko. autoilija on tilannut uuden W211 Classicin, joten taksissa ei ihan miljoonaa tule täyteen.
Mitäpä tästä voimme päätellä? Vanhat taksit ovat aivan aliarvostettuja vaihtoautomarkkinoilla, sillä ne eivät ammattiajossa kulu samalla tavalla kuin yksityiskäytössä: takseja ei juuri käynnistellä kylmänä ja ne huolletaan aina viimeisen päälle, koska kyseessä on työn kannalta välttämätön työkalu jonka on oltava aina kunnossa.
Mitäpä tästä voimme päätellä? Vanhat taksit ovat aivan aliarvostettuja vaihtoautomarkkinoilla, sillä ne eivät ammattiajossa kulu samalla tavalla kuin yksityiskäytössä: takseja ei juuri käynnistellä kylmänä ja ne huolletaan aina viimeisen päälle, koska kyseessä on työn kannalta välttämätön työkalu jonka on oltava aina kunnossa.
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
On muuten helppo myydä tuo auto eteenpäin.Taxana kirjoitti:Helsingin taksi sifra 137:n kanssa juttelin tuossa tänään hänen autostaan: vm 1996 220?d sedan, ajettu 972 000 km. Automaattilaatikko vaihdettu 500 000 km kohdalla, perä ja kardaani 700 000 km. Konetta ei ole otettu auki! Auto on ollut ko. omistajalla viimeiset neljä vuotta ja tänä aikana Lucaksen pumppuun ei ole koskettu. Ko. autoilija on tilannut uuden W211 Classicin, joten taksissa ei ihan miljoonaa tule täyteen.
Mitäpä tästä voimme päätellä? Vanhat taksit ovat aivan aliarvostettuja vaihtoautomarkkinoilla, sillä ne eivät ammattiajossa kulu samalla tavalla kuin yksityiskäytössä: takseja ei juuri käynnistellä kylmänä ja ne huolletaan aina viimeisen päälle, koska kyseessä on työn kannalta välttämätön työkalu jonka on oltava aina kunnossa.


MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Meinaatko siksi että on noin vähän ajettu taksiksi vai jotain muuta? Olen kuullut että parhaimmillaan taksiauto kerää vuodessa 300000 kilometriä mittariin. Pääkaupunkiseudulla.Meesu kirjoitti:On muuten helppo myydä tuo auto eteenpäin.Taxana kirjoitti:Helsingin taksi sifra 137:n kanssa juttelin tuossa tänään hänen autostaan: vm 1996 220?d sedan, ajettu 972 000 km. Automaattilaatikko vaihdettu 500 000 km kohdalla, perä ja kardaani 700 000 km. Konetta ei ole otettu auki! Auto on ollut ko. omistajalla viimeiset neljä vuotta ja tänä aikana Lucaksen pumppuun ei ole koskettu. Ko. autoilija on tilannut uuden W211 Classicin, joten taksissa ei ihan miljoonaa tule täyteen.
Mitäpä tästä voimme päätellä? Vanhat taksit ovat aivan aliarvostettuja vaihtoautomarkkinoilla, sillä ne eivät ammattiajossa kulu samalla tavalla kuin yksityiskäytössä: takseja ei juuri käynnistellä kylmänä ja ne huolletaan aina viimeisen päälle, koska kyseessä on työn kannalta välttämätön työkalu jonka on oltava aina kunnossa.Tai taitaa Veho ottaa sen mielellään esittelykappaleeksi.
No Vantaalla tulee helposti se 200000 km vuodessa kentän ja keskustan väliä sahatessa, mutta Stadissa tyypillisesti 100 -150 000 km. Meinaan vaan että vanhassa taksissa ne kilsat ei paina yhtä paljon kuin privaatissa.
Eipäs hihitellä siellä. Kyllä se nyt on omistajalleen oikein kunnia asia saavuttaa tuollaisia lukemia ammattikäytössä ja hatunnoston paikka!On muuten helppo myydä tuo auto eteenpäin. Tai taitaa Veho ottaa sen mielellään esittelykappaleeksi.
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
124:sen dieseleissä se miljoonan rajapyykki ei ole todellakaan mikään harvinaisuus. Helsingin toiseksi suurin taksitalli on tunnettu siitä, että koko tallin kalusto koostuu vanhoista saksalaisista W124 korimallin jo kertaalleen Saksassa "täysin palvelleina" taksikäytöstä poistetuista autoista. Niillä on vielä tuupattu täällä menemään useita vuosia.
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
Tuolla etelän maissa ja muualla ne ajaa vielä pystäreillä ja w110:llä taksia, niissä mennään varmaan jo kolmannella miljoonallae320 kirjoitti:Eniten ajettu taksi jossa itse olen ollut on 1.3 miljoonaa ajettu ässä. Tuulilasi halki ja istuimet täysin lintassa, mutta arvokkaasti mentiin edelleen.

W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Niin, yleensähän sitä lasketaanPetri K kirjoitti:Kantta ei ole vielä nostettu.

Sorry, oli pakko.....

* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Nyt on ihan pakko heittää tähän väliin tämä juttu!!! W124 300D farmari, monivettiili, vm -94. ajettu 164 000km, saksasta tuotu. Olen kerran tehnyt koneremontin, mutta ei mitään sen suurempia ongelmia sen jälkeen... Nyt tällä hetkellä ajettu reilut 190 000km!!!!!! JUST,JUST...... tarina on tosi, mutta kilometrit ei.....