124 300D hytkyy taas kun kesärenkaat alla
124 300D hytkyy taas kun kesärenkaat alla
86vm. 124 300 D. Erittäin hankala ajettava kun kesärenkaat alla. Vaikka varovasti yrittää vaihtaa niin rupeaa hytkymään koko auto. esim. ykköseltä kakkoselle ja kakkoselta kolmoselle aivan mahdottoman vaikea saada hytkymättä menemään. Tällä ei voi ajaa vieras ollenkaan. Talvirenkailla ei niin paha, kun renkaat joustavat. Kardaani on ehjä kaikin puolin, mutta mikä lie vaivana. Itse olen miettinyt perän tuenta kumien väljyyttä (en ole tutkinut tai osannut katsoa) tai pumpussa jotain sanomista. Kun tyhjäkäynnillä paikallaan polkaisee kaasua moottorikin vähän hytkyilee itsestään. Auto ollut meillä 3,5 vuotta ja ollut aina tällainen ajettu 490 tkm.
Mulla on tuossa omassa lossissa prikulleen sama vaiva. Hytkyminen voimistuu kun autossa lastia enemmän.
Ite oon sitä mieltä, että vika menee voimansiirron puolelle. Tarkoitus olisikin vaihtaa muutamia puslia peräpäähän ja kytkin menee kans uusiksi. Ilmeisesti kun kulumia vähän joka paikassa, liike vain kertautuu.
Ite oon sitä mieltä, että vika menee voimansiirron puolelle. Tarkoitus olisikin vaihtaa muutamia puslia peräpäähän ja kytkin menee kans uusiksi. Ilmeisesti kun kulumia vähän joka paikassa, liike vain kertautuu.
Kaikki välykset yhteensä = HYTKYY!
Vielä jos sattuu olemaan kuluneet renkaat takana.
Oiretta ei taho saada millään pois.
Kaikki muu on kokeiltu, muttei kytkinremppaa.
Uusi kytkin vois olla ratkaisu ja uudet renkaat taakse niin auton kanssa pärjäilee.
Uudemmissa manuaaleissa on pumpun päässä nykimisenestolaite ja kaksoismassavauhtipyörä, jotka ehkäisee edm. ongelman aika tehokkaasti
Vielä jos sattuu olemaan kuluneet renkaat takana.
Oiretta ei taho saada millään pois.
Kaikki muu on kokeiltu, muttei kytkinremppaa.

Uusi kytkin vois olla ratkaisu ja uudet renkaat taakse niin auton kanssa pärjäilee.
Uudemmissa manuaaleissa on pumpun päässä nykimisenestolaite ja kaksoismassavauhtipyörä, jotka ehkäisee edm. ongelman aika tehokkaasti
Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
On se kyllä keljumainen ajella kun hytkyy ja nytkyy lähtiessä....
Kokemuksia kun olin jiipee:n Mesellä kuskina kaupungilla... Matka-ajossahan ei oo mitään ongelmaa... Kyllähän sen saa tasaisesti menemään kun vähän aikaa ajelee..
Tosiaan tuntemattomalla häijy ajaa alkuun...
Kokemuksia kun olin jiipee:n Mesellä kuskina kaupungilla... Matka-ajossahan ei oo mitään ongelmaa... Kyllähän sen saa tasaisesti menemään kun vähän aikaa ajelee..
Tosiaan tuntemattomalla häijy ajaa alkuun...
Tuli ympyrä ja tähti, Siitä se elämä lähti...
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
Tuttua, tuttua.
Eräs asiantuntija väitti kiven kovaa, että hytkyntä tulee väljästä tasauspyörästöstä. Eli uudet renkaat korjaavat asiaa.
Kahdesta omasta 200 D:stä olen poistanut oireet lähes huomaamattomiksi seuraavilla toimenpiteillä:
- Uusi kaasuvivuston iskari
- Uudet moottorin tukikumit
- Tsekkaa rättinivelet
- Ja hatuksi uudet renkaat
Eräs asiantuntija väitti kiven kovaa, että hytkyntä tulee väljästä tasauspyörästöstä. Eli uudet renkaat korjaavat asiaa.
Kahdesta omasta 200 D:stä olen poistanut oireet lähes huomaamattomiksi seuraavilla toimenpiteillä:
- Uusi kaasuvivuston iskari
- Uudet moottorin tukikumit
- Tsekkaa rättinivelet
- Ja hatuksi uudet renkaat
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
- pastori paholainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ti 01.03.2005 19:03
- Paikkakunta: etelä pohjanmaa
hytkyy
omassa 123 `sessa aikoinaan oli samaa ongelmaa, vaihdoin moottorin kummit niin helpotti. tosin hytkyminen ei nyt aivan mahdotonta ollut tottuneelle, uudelle kuskille oudokseltaan kylläkin .
mb 200d - 93
mb 220 cdi -01
yamaha xv se 1000 midnight special -86
fordson major- 58
---------------------------
ex:
mb e300 tdt -96 ( 124)
mb 190e sportline -91
mb 123 240d -79
ford mustang -70 ht 351cid cleveland 4v
chevrolet sportside -89 350cid
volvoja, opeleita, japseja,....monia muita
mb 220 cdi -01
yamaha xv se 1000 midnight special -86
fordson major- 58
---------------------------
ex:
mb e300 tdt -96 ( 124)
mb 190e sportline -91
mb 123 240d -79
ford mustang -70 ht 351cid cleveland 4v
chevrolet sportside -89 350cid
volvoja, opeleita, japseja,....monia muita
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 28.08.2004 01:10
- Paikkakunta: Jyväskylä
Kaikki välykset tietenkin yhteensä aiheuttaa/lisää hytkymistä, mutta onhan takakelkan etummaiset kumityynyt tarkistettu? Jos ovat sökönä, aiheuttaa kyllä tuota mainitsemaasi hytkymistä.
Moottorinhan kuuluu ainakin heilua reilusti kaasuttaessa kun kannatin kumit ovat ehjät, en usko että se vika niissä piilee.
Moottorinhan kuuluu ainakin heilua reilusti kaasuttaessa kun kannatin kumit ovat ehjät, en usko että se vika niissä piilee.
Renkaat on melko hyvät 6 mm kulutuspintaa ja nokiat. Hytkyntä ei ole niin pahaa talvirenkailla koska kumit pehmeämmät ja renkaat joustavat. Kesärenkaat eivät jousta paljoakaan. Kun hytkyntä alkaa oikein kunnolla niin kaasu on laitettava pohjaan muuten pomppiminen ei lopu ollenkaan. Vaihdot onnistuu hyvin vain jos vedättää vaihteet hyvin pitkälle.
Ja kyllä käsivalintainen laatikko sopii erittäin hyvin 300 D:hen kun kaikki toimii. Eli Faijalla on 88 vuoden malli ja siinä saa latoa vaihteita ihan miten vain niin ei pompi tai hytky ollenkaan. Mutta oliko näissä 86 ja 88 jotain eroa teknisesti. Eli onko uudemmassa kaksoismassavauhtipyörä ja pumpussa joku nykimisen esto? Ero on joka tapauksessa todella merkittävä.
Ja kyllä käsivalintainen laatikko sopii erittäin hyvin 300 D:hen kun kaikki toimii. Eli Faijalla on 88 vuoden malli ja siinä saa latoa vaihteita ihan miten vain niin ei pompi tai hytky ollenkaan. Mutta oliko näissä 86 ja 88 jotain eroa teknisesti. Eli onko uudemmassa kaksoismassavauhtipyörä ja pumpussa joku nykimisen esto? Ero on joka tapauksessa todella merkittävä.
Eikös se kaksoismassavauhtipyörä tullut -89 faceliftissä? Faijallas taitaa vain olla kaikki paikat kunnossa. Koska eihän ne tietty uutena ole hytkyneet => väljät poissa, hytkyminen poissa. Itsellä myös hytkyy, vaikka on kaksoismassavauhtipyörä. Talvella vaihdettu takakelkan etumaiset kumit, rättinivelet vaihdettu viime syksynä.
Vaihdelaatikon kannatin pitäisi vaihtaa, kone vapisee tyhjäkäynnillä erityisesti takaosastaan.. Lisäksi perän kannatinkumit menossa vaihtoon, kunhan tuon perän laakeroinnin saisi pajalle työn alle.. Ja vielä on lisäksi vikana se, että pumpun nykimisenesto ei kunnolla pelaa. Ja vivuston vaimentimen heitin talvella mäkeen, kun aiheutti kaasun takertelua. 300:ssa sillä vaimentimella ei tosin isoa merkitystä ole.
Jospa tuo hytkyminen itsellä vähenisi noiden vaihto-operaatioiden jälkeen
Vaihdelaatikon kannatin pitäisi vaihtaa, kone vapisee tyhjäkäynnillä erityisesti takaosastaan.. Lisäksi perän kannatinkumit menossa vaihtoon, kunhan tuon perän laakeroinnin saisi pajalle työn alle.. Ja vielä on lisäksi vikana se, että pumpun nykimisenesto ei kunnolla pelaa. Ja vivuston vaimentimen heitin talvella mäkeen, kun aiheutti kaasun takertelua. 300:ssa sillä vaimentimella ei tosin isoa merkitystä ole.
Jospa tuo hytkyminen itsellä vähenisi noiden vaihto-operaatioiden jälkeen

ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
Oma 250D hytkyy kans vaihdoissa. Takakelkan etutyynyt on uudet, mutta jossain voimansiirrossa on väljää. Mitään kolahduksia tai klonksahduksia ei kuulu, mutta hytkyttää kevyissä vaihdoissa. Hytkyminen alkaa nimenomaan, kun kytkin on kokonaan nostettu ja pintakaasulla kiihdyttää. Välyksen huomaa kyllä muutenkin esim. moottorijarrutuksissa ja niiden jälkeisissä kiihdytyksissä. Ennen takakelkan etutyynyjen vaihtoa kolahti, nyt ei, mutta sama nykäys ja hytkytys on tallella.
Itellä on tapana myös sammuttaa auto kytkin pohjassa, vaihde ykkösellä ja jalka jarrulla. Kun sitte nostaa kytkimen auton sammuttua ja päästää myös jarrun, yleensä auto nytkähtää (nytkähtelee) valuttuaan muutaman sentin joko eteen tai taakse riippuen kumpaan suuntaan maa on kalteva. Tää kielii välyksestä voimansiirrossa. Luulisi, että olisi terävämpi tai kuuluisi jokin ääni, jos välys esim. perästä, mutta kun tuo nykäys on kumilankamainen. Itse epäilisin kardaanin rättiniveliä tai kytkimen jousia, niinkun joku jo mainitsikin.
Itellä on tapana myös sammuttaa auto kytkin pohjassa, vaihde ykkösellä ja jalka jarrulla. Kun sitte nostaa kytkimen auton sammuttua ja päästää myös jarrun, yleensä auto nytkähtää (nytkähtelee) valuttuaan muutaman sentin joko eteen tai taakse riippuen kumpaan suuntaan maa on kalteva. Tää kielii välyksestä voimansiirrossa. Luulisi, että olisi terävämpi tai kuuluisi jokin ääni, jos välys esim. perästä, mutta kun tuo nykäys on kumilankamainen. Itse epäilisin kardaanin rättiniveliä tai kytkimen jousia, niinkun joku jo mainitsikin.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Eihän sillä loppuunkuluneella ole merkitystä, mutta kokeileppa uutta niin huomaat eron. Eihän se välyksiä tietenkään poista mutta rauhoittaa kummasti.veppe kirjoitti:. Ja vivuston vaimentimen heitin talvella mäkeen, kun aiheutti kaasun takertelua. 300:ssa sillä vaimentimella ei tosin isoa merkitystä ole
Eikös se tehokkaamman koneen yhteydessä ole tärkeämpi.
Hytkyttää ja nytkyttää.
Oma ei juuri nytkyttele, mutta monella sellaisella W124 olen ajanut että sopivasti kun kakkosella käyttää kytkintä ja kaasua niin nytkyttää vaikka Ylivieskasta Kalajoelle kunhan kuskilla niskat kestää.
Oma ei juuri nytkyttele, mutta monella sellaisella W124 olen ajanut että sopivasti kun kakkosella käyttää kytkintä ja kaasua niin nytkyttää vaikka Ylivieskasta Kalajoelle kunhan kuskilla niskat kestää.

wiimax.fi
Eiköhän nämä hytkymiset ja nytkymiset ole näiden kaikkien mainittujen syiden summa. Onhan tuo 124 :sen voimansiirtollinja aika moinen vieteri (moottorin tyynyt, kytkin, kardaanin rätit, perän puslat, renkaat) verrattuna johonkin etuvetoiseen. 12 vuoden kokemuksen perusteella 124 :lla ajelusta voin todeta etteivät kilometrit vaikuta hirveästi lopputulokseen, vaan suurempi merkitys on kuskin tottumuksella. Ei se enää nykyään hytky, paitsi nyt taas huomasin asian, kun vaihdoin kesärenkaat alle.
Sen verran voin kommentoida, että tuntuu hyvinkin tutulta omasta 300D:stä. Vaihdoin viime viikolla kesärenkaat alle ja alkoi nytkyttämään pahemmin kuin talvirenkailla ajettaessa. Olin jostain lukenut, että mahdollisesti tuo kaasuvivuston iskari vaikuttaa asiaan ja senhän se tekikin. Nytkytys pieneni mutta ei poistunut kokonaan. Siltikin on huomattavasti miellyttävämpi ajaa. Sen iskarin asennuksessa kannattaa kiinnittää huomiota kuinka päin sen laittaa... Jäykkyydessä on eroa.
Olin jo hilkulla vaihtaa vaihteistoöljyt, mutta kuusiokolohylsy oli aavistuksen liian pitkä mahtuakseen laatikon ja kardaanitunnelin väliin (täyttöaukon proppu). No siinä tuli sitte kiroiltua ja katottua sillä silmällä kaikkea muutakin, mitä pohjapahvin alta paljastu. Kun kardaaniin tarrasin kiinni ja pyörittelin, tuntuihan siinä väljää. Pieni välys näytti olevan myös perässä tai vetoakseleissa, mutta se suurin: laatikosta tai ehkä tarkemmin siitä kytkinkopasta kuulu terävää kolinaa.
Voiskohan olla mahdollista, että kytkimen keskiön ja kytkinakselin välissä välystä?? Mitenkäs nuo kytkimet kestää? Eikös joku jo sanonutkin, että levyt kestäis vaikka kuinka, mutta keskiöt tuppaa hajoamaan, tai jotain sellasta? Millasessa kunnossa ovat olleet kytkimen vaihdoissa?
Meinaan vaan, että tuo hytkytys johtuu kyllä tosta voimansiirron välyksestä ja jos sitä on riittävästi, sen kyllä huomaa moottorijarrutuksissa ja kiihdytyksissä. Se, että voimansiirrossa on kaikenlaisia joustavia elementtejä (rättilaikat, takakelkan tyynyt) mahdollistaa just tommosen nytkytyksen (vrt. vaimentamaton värähtelijä dynamiikassa). Välys puolestaan merkitsee, että voimansiirrossa on kaks ääriasentoa sen välyksen puitteissa, joiden välillä värähtely tapahtuu. Yhtenä joustoelementtinä (jousena) toimii myös sen kytkinsatsin pikkujouset.
Voiskohan olla mahdollista, että kytkimen keskiön ja kytkinakselin välissä välystä?? Mitenkäs nuo kytkimet kestää? Eikös joku jo sanonutkin, että levyt kestäis vaikka kuinka, mutta keskiöt tuppaa hajoamaan, tai jotain sellasta? Millasessa kunnossa ovat olleet kytkimen vaihdoissa?
Meinaan vaan, että tuo hytkytys johtuu kyllä tosta voimansiirron välyksestä ja jos sitä on riittävästi, sen kyllä huomaa moottorijarrutuksissa ja kiihdytyksissä. Se, että voimansiirrossa on kaikenlaisia joustavia elementtejä (rättilaikat, takakelkan tyynyt) mahdollistaa just tommosen nytkytyksen (vrt. vaimentamaton värähtelijä dynamiikassa). Välys puolestaan merkitsee, että voimansiirrossa on kaks ääriasentoa sen välyksen puitteissa, joiden välillä värähtely tapahtuu. Yhtenä joustoelementtinä (jousena) toimii myös sen kytkinsatsin pikkujouset.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Mulla on kans alkanut hytkyminen lisääntymään kun tiet suli. Talvella vaihdoin kytkimen isompaan/ vähemmän ajettuun ja hytkyminen lähes loppui. Nyt on tullut otettua muutamia lähtöjä ja hytkyminen on lisääntynyt voimakkaasti. 40-sarjan kumet ei juuri hytkytystä aiheuta, perässä ja vetareissa samat välykset mitä silloin kun ei hytkynyt. Kardaanin rätit OK.
Taitaa tulla seuraavaksi semmonen kytkin kokonaisuus missä ei jouset väsy ja kestää tehokkaampaakin myllyä
Taitaa tulla seuraavaksi semmonen kytkin kokonaisuus missä ei jouset väsy ja kestää tehokkaampaakin myllyä

Joku mersupurkaamo??
Jep, sama vika täälläkin, hytkyttää ja nytkyttää niin helevatasti, talvikumeilla ei juurikaan mut nyt kesällä kylläkin... renkaat on ihan surkiat, noin 2,5-3 mm ympäriinsä, joten kun kohta uudet tupsahtaa ovelle nin eiköhän vähän helpota, mut just tuo kolahdus varsinkin 4selle vaihtaessa ja ihan tajuton nytkytys 3-vaihteen pintakaasun lopussa kyllä ilmineeraa varmaankin että väljää on jossakin... Ens viikolla kunnon huoltoon menossa, katellaan tutun korjaajan kanssa kaikki läpi jos jotain lakia saatais... Kytkimellä ja varmaan ainaki moottorin tukikumeilla vois olla osuutta asiaan, sen verran heiluuki auto tyhjäkäynnillä ja rytkäyttää ku sammuttaa... 

W202 C220 D -95
-
- Mersumies
- Viestit: 596
- Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
Kytkinlevyn keskellä on värinänvaimennusjouset. Kun ne ovat loppu, niin sieltä löytyy tuollainen välys. Omassa 300D:ssä ne olivat täysin loppu, seurauksena oli mahtavat jyrinät ajettaessa pienillä kierroksilla, sekä ajoittaista nykimistä liikkeellelähdössä. Nytkytysongelmia ei ollut ollenkaan. Auto ei kertakaikkiaa osannut hytkyä, vaikka sitä joskus kokeilinkin kaasua pumppaamalla. Kaverin 200D puolestaan osasi ja ihan itse.Sami H. kirjoitti:Olin jo hilkulla vaihtaa vaihteistoöljyt, mutta kuusiokolohylsy oli aavistuksen liian pitkä mahtuakseen laatikon ja kardaanitunnelin väliin (täyttöaukon proppu). No siinä tuli sitte kiroiltua ja katottua sillä silmällä kaikkea muutakin, mitä pohjapahvin alta paljastu. Kun kardaaniin tarrasin kiinni ja pyörittelin, tuntuihan siinä väljää. Pieni välys näytti olevan myös perässä tai vetoakseleissa, mutta se suurin: laatikosta tai ehkä tarkemmin siitä kytkinkopasta kuulu terävää kolinaa.
Voiskohan olla mahdollista, että kytkimen keskiön ja kytkinakselin välissä välystä?? Mitenkäs nuo kytkimet kestää? Eikös joku jo sanonutkin, että levyt kestäis vaikka kuinka, mutta keskiöt tuppaa hajoamaan, tai jotain sellasta? Millasessa kunnossa ovat olleet kytkimen vaihdoissa?
Meinaan vaan, että tuo hytkytys johtuu kyllä tosta voimansiirron välyksestä ja jos sitä on riittävästi, sen kyllä huomaa moottorijarrutuksissa ja kiihdytyksissä. Se, että voimansiirrossa on kaikenlaisia joustavia elementtejä (rättilaikat, takakelkan tyynyt) mahdollistaa just tommosen nytkytyksen (vrt. vaimentamaton värähtelijä dynamiikassa). Välys puolestaan merkitsee, että voimansiirrossa on kaks ääriasentoa sen välyksen puitteissa, joiden välillä värähtely tapahtuu. Yhtenä joustoelementtinä (jousena) toimii myös sen kytkinsatsin pikkujouset.
Syöttöpumpun säädöillä on myös merkitystä tuohon. Kun pumppu on kunnossa, niin ei moottorin pitäisi nykiä vaikka voimansiirto olisi kuin spagettia. Itse lähtisin metsästämään noita nytkytyksiä sitä kautta, hyötynä olisi vielä pienentynyt kulutus, parempi käynti, sekä parempi suorituskyky.
Omassa 201.ssä epäilen hytkymisen syyksi juuri tuota edellämainittua.Perttu K kirjoitti: Syöttöpumpun säädöillä on myös merkitystä tuohon. Kun pumppu on kunnossa, niin ei moottorin pitäisi nykiä vaikka voimansiirto olisi kuin spagettia. Itse lähtisin metsästämään noita nytkytyksiä sitä kautta, hyötynä olisi vielä pienentynyt kulutus, parempi käynti, sekä parempi suorituskyky.
Liekkö joku joskus ite säädelly ku savua lykkää kyllä, mutta tyhjäkäynti pikkasen epätasainen (jumputava). Oisko se pumpun takalaakeri vaihdon tarpeessa kenties?
No ekana vaihdan kuitenki rikkinäisen moottorin tukikumen ja kaasuvivuston "iskarin" uusiin.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Saatat olla.... TOISTAISEKSIToni R kirjoitti:Mistä te oikein puhutte?
olenko ainoa kenellä ei hytky?

Saattaa alkaa esim. huomenna hytkymään...
Edit:Jos joku kyllästyy tosissaan tuohon ongelmaan niin mulla on myytävänä siihen ratkaisu 300€:lla. Automaattilaatikko nimittäin

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90