Kromiosat W201

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Mika Tukiainen
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Kromiosat W201

Viesti Kirjoittaja Mika Tukiainen »

Moi!

Näin kerran Citymarketin parkkihallissa 190 Mesen, jossa oli krominen takakontin kahva. Olen yrittänyt metsästää tuollasta kromista kahvaa uutena jostakin mutta mistään en ole läytänyt. Yleesäkin 190 mallin löytää huonommin tarvikkeita kuten kromi- ja jalopuuosia. Miksiköhän?
Kuitenkin jos joku tietää mistä löytyy uusia "somisteosia" mersuun, olisin kiitollinen jos hän kertoisi sen minullekin. Eräs monipuolinen paikka on Chromestyle! ( ei nettiosoitetta ? )
Kiitos!!!
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Re: Kromiosat W201

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

Mika Tukiainen kirjoitti:Moi!

Näin kerran Citymarketin parkkihallissa 190 Mesen, jossa oli krominen takakontin kahva. Olen yrittänyt metsästää tuollasta kromista kahvaa uutena jostakin mutta mistään en ole läytänyt. Yleesäkin 190 mallin löytää huonommin tarvikkeita kuten kromi- ja jalopuuosia. Miksiköhän?
Kuitenkin jos joku tietää mistä löytyy uusia "somisteosia" mersuun, olisin kiitollinen jos hän kertoisi sen minullekin. Eräs monipuolinen paikka on Chromestyle! ( ei nettiosoitetta ? )
Kiitos!!!
Tä häh?! Onko niissä kahvojakin?? Ei mulla vaan... Vai millasta kahvaa tarkotat? Mulla aukee kontti ihan painamalla siitä lukkopesästä ja sit vaan luukun alareunasta ylös.
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Mika Tukiainen
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W201

No joo, ei siinä varsinaista kahvaa olekkaan vaan tarkoitin sen lukkonappulan alla olevaa listaa tai mikä se nyt onkaan. Varaosaluettelo puhuu kahvasta tiedä häntä... Onko toi kuvan musta mersu sun? Jos on niin hyvännäköinen peli...
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Mika Tukiainen kirjoitti:Eräs monipuolinen paikka on Chromestyle! ( ei nettiosoitetta ? )
Kromistyylin nettiosoitetta en ole ikinä löytänyt, enkä kyllä aikoinaan saanut hetiä puhelimitsekkaan kiinni kun joskus jotain olisin kysellyt.

Voisiko olla että ko. W201:ssa olisi ollut tuo takaluukun kahva lainattu esim. W126:stä tai "W124E":stä?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

kannattais ehkä varmaan kans kysyä... Jos tuon vanhan pinnottais....
täältä siis
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Mika Tukiainen
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Kromistyylin nettiosoitetta en ole ikinä löytänyt, enkä kyllä aikoinaan saanut hetiä puhelimitsekkaan kiinni kun joskus jotain olisin kysellyt.

Joo, vähän kummalliselta firmalta vaikuttaa... Tilasin nimittäin maksuttoman esitteen ja esite tuli postiennakolla muistaakseni n. 2€, en ole raaskinu vieläkään nakata esitettä mäkeen :shock:
Vieras001
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Vieras001 »

..
Viimeksi muokannut Vieras001, Su 25.01.2009 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Kai Matilainen kirjoitti:
Zalbeer kirjoitti:kannattais ehkä varmaan kans kysyä... Jos tuon vanhan pinnottais....
täältä siis
Kuinkahan kalliiksi tuo tulee?
Noita maskin ulkokuoriakin vois varmaan tuolla kromauttaa uusiksi kun usein niissä alkaa kromin kirvottua pois paistamaan ruoste...
Kerran kysyin tuolta sähkärillä et paljon tulis maksamaan vanteiden kromaus tuolla.... Kuvassa oleva 16tuumanen kertaa neljä kpl noin 400€ Huom. vanteesta kromattaisiin vain tuo "pinna alue"
Kannattaa kirjottaa tonne ihan ite ja kysyä.. mulle tuli vastaus muistaakseni aikas pian. :wink:

Kuva
Zalbeer@hotmail.com

Vastaa Viestiin