<nyyppävaroitus>
Jos oletetaan, että C180:llä on ajettu n. 200 tkm ja autoa on huollettu säännöllisesti, niin mitä huoltoja siihen on ehditty noilla kilometreillä tekemään ja mitä on lähiaikoina odotettavissa? Ensiasennusiskarit ilmeisesti kestää lähemmäs 300 tkm, mutta miten muuten alustan kestävyys? Joko moottorin ketju alkaa olla vaihtoiässä? Entäs automaattiaski, miten kestävä laitos se on?
Kiikarissa olisi mainitun kaltainen vm. -94-95 C-Mersu ja olisi kiva tietää minkälaisia huoltoja siinä on lähiaikoina odotettavissa. Mitä olen forumia kahlannut, niin mitään vakavia tyyppivikoja noissa ei tuntuisi olevan. Pellit kun tsekkaa, varmistaa että autoa on huollettu ja kilometrit pitää paikkansa, niin auto on ilmeisen huoleton peli vielä pitkään?
</nyyppävaroitus>
Jos jollain on myynnissä tuollainen Mersu pk-seudulla hintaluokassa alle 10 ke ja mieluiten varustettuna ilmastoinnilla sekä automaatilla, niin hihkaisepa.
W202 kysäreitä
Täytyy muistaa, että aika paljon on käyttäjästä / ajosta kiinni millaiseksi auto menee noissa kilometreissä. Esim. Emännän edestakainen työmatka on 3km, tänä aikana hän avaa ja sulkee oven yhteensä neljä kertaa, Sekä käynnistää auton kaksi kertaa. Oma työmatkani on 150km jona aikana myös avaan ja suljen oven neljä kertaa, sekä käynnistän auton kaksi kertaa. Jos ajatellaan että molemmat autot on ostettu uutena ja huollettu säännöllisesti, kumpi on paremmassa kunnossa emännän auto ajettuna 100th km vai minun ajettuna 200th km?
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85