Eikös tämäkin auto ole erään foorumilaisen ja pitkäaikaisen MB-harrastajan veljen entinen auto? Kunnosta ei tässä tapauksessakaan siis liene epäilystä. Piiri pieni pyörii...Taxana kirjoitti: [ http://image.nettiauto.com/extra/carimg/140601_140700/140623_b_b31f9a27454df171.jpg ]
Foorumin siistein W123
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mieki voisin laittaa oman w123:n ihmeteltäväksi, mutta eipä ole sen vertaa kuva pankkia netissä, että sais näytile. Onkos kellään mahdollisuutta ojentaa kättä auttavaa 
Tuo minun auto on ollut uudesta asti meän perheessä, on aivan kohtalaisessa kondiksessa.......
Tuo minun auto on ollut uudesta asti meän perheessä, on aivan kohtalaisessa kondiksessa.......
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Hei mutta toihan on tunig, versio...Malm kirjoitti:Bongasin tämmösen:
Eikös ole aika hiano, en tiiä onko kenenkään foorumilaisen
-risto
Trävemünde oli muuten oikea vastaus siihen meikäläisen kuva arvoitukseen.
Nakk(h)aa mailiin... laitoin yvn.joop79 kirjoitti:Mieki voisin laittaa oman w123:n ihmeteltäväksi, mutta eipä ole sen vertaa kuva pankkia netissä, että sais näytile. Onkos kellään mahdollisuutta ojentaa kättä auttavaa
Tuo minun auto on ollut uudesta asti meän perheessä, on aivan kohtalaisessa kondiksessa.......
joop79 kirjoitti:Mieki voisin laittaa oman w123:n ihmeteltäväksi, mutta eipä ole sen vertaa kuva pankkia netissä, että sais näytile. Onkos kellään mahdollisuutta ojentaa kättä auttavaa
Tuo minun auto on ollut uudesta asti meän perheessä, on aivan kohtalaisessa kondiksessa.......

Oleppas hyvä!
edit kuvaa pienennetty[/i]
Viimeksi muokannut Teemup, Ti 26.04.2005 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163, S124
Siisti MB
Uskoisin kylla pärjääväni vanhalla 123 240D jos siisteyrestä puhutaan vakka on ajettu melkein 600000 km vm 83 Eikä ole koria kohennettu kuin 8vuotta takaperin maalaamalla ja keväällä verhoilin penkit linja-atuto pfyyssillä parhaalla kankaalla koska on tarkoitus vielä ajaa noin200000 jollei mitään vahinkoa satu.
Vaihtaisin allekirjoituksen
Kertovat että täällä on mersulla ajettava koska "ylälauteilla"ei ole MERSUJA . Ei ole yhtään vaihtoautoa tullut.....
Kertovat että täällä on mersulla ajettava koska "ylälauteilla"ei ole MERSUJA . Ei ole yhtään vaihtoautoa tullut.....
On muuten hyvinpidetyn oloinen auto myös tuo j lehden yksilö, olen nimittäin kyseisen auton nähnyt.
( Silloin, kun kävin niitä vuoden -64 nahkapenkkejä pari viikkoa sitten sillä kuraisella Chevy-pakulla näyttämässä, siis. Terve vaan sinne Salon suuntaan).
( Silloin, kun kävin niitä vuoden -64 nahkapenkkejä pari viikkoa sitten sillä kuraisella Chevy-pakulla näyttämässä, siis. Terve vaan sinne Salon suuntaan).
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Kiitos ja kumarrus. Auto palveli päivittäisenä käyttöautona vielä vuosi aikaa, nyt se on kotona säilössä. Myymisestä keskusteltiin isä paapan kanssa ja vastaus oli yksiselitteinen eiOleppas hyvä! Siisti rönttä sinulla..
Sillä on ajettu 750 000km ja maalattu kokonaan yli (myös ovien sisäpuolelta yms.) neljä vuotta aikaa. Aina on korjattu alkuperäsillä osilla ja pidetty kuin yhtä perheenjäsentä ainaki
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
..
Kyllä ehdottomasti siistein w123 on "rehtijiillä". Kävin tuossa yksi ilta ottamassa kyydit sillä ja kyllä muuten liikkuu
Nätti peli on myös "Heavyn" w123. Onhan siistejä w123:a myös muillakin täällä...
Nätti peli on myös "Heavyn" w123. Onhan siistejä w123:a myös muillakin täällä...
w115,123,124,126,140, 210 yms.
- Jani Haataja
- Mersumies

- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Mikä ihmeen kullanvärinen... Se on Champagner!!!!Leka kirjoitti:Jos sen verran kolmesatasista, että kullanvärinen on seissyt naftaliinissa viime syksystä asti...
Hmmm, pitäisköhän tähän tehdä vähän listantynkää.... Useimmat kyllä ovat jo mainitut mutta...
"Rehtijiin" auto on kiinnostava tottakai tekniikkansa puolesta, lisäksi forumin harvoja Petrolgrünejä. Muita hieman rakenneltuja näyttäviä ovat mielestäni Jarskin 300 D ja sitten se eräs punainen farkku, jonka omistajan nimeä en nyt muista. Varmasti myös "Petehrin" autosta tulee komistus?
Orggiksina helminä pitäisin ehdottomasti "Lekan" melkeinpä kaikkia autoja, niitäkään on vaikea laittaa mihinkään "paremmuusjärjestykseen", "Taxanan" ryhdikäs 200, Timo Lajusen 230 E, Aku P.n 200, ainakin ulkoiselta olemukseltaan melko virheetön... Myöskin "Dunkelblau123":n 300 D:n nähneenä muistaisin sen olevan melko vakuuttava. Joskin tuossa kuvassa näkyy olevan gromigaaret.
Kuvien perusteella maukkaita pelejä on myös Liljan Timon 240 D sekä jo omistajaa vaihtanut 230 E, "Heavyn" 240 D sekä Joop79:n hemmetin siisti classicweiss, vannevalinnasta vielä plussaa.
Historiansa osalta, jos tälläistä termiä voidaan käyttää, mielenkiintoisia ovat myös "Jyryn" ja "Kerosiinin" autot, 123:ia ensimmäisessä polvessa jne.
Sori jos joku näyttävä unohtui mainita.
PS. rumaa W123:sta en ole vielä nähnytkään
Jani Haataja kirjoitti:Taitanee olla sellainen kisa etten osallistu... Ainakaan ennen kun saan peltitöitä hieman tehtyä ensin...
Veit sanat suustani.... tuo nykyinen käyttöautoni menee sarjaan kaukaa kaunis.
ps. menikö W123 clubin sivut bittiavaruuteen? Sielläkin oli muutamasta siististä kiertotähdestä kuvia.
[url=http://i7.photobucket.com/albums/y253/HJL/W123/IAT_edest.jpg][size=84]- OLKOON VOIMA KANSSANNE:[/size][/url]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y253/HJL/W123/meset_allek2.jpg[/img]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y253/HJL/W123/meset_allek2.jpg[/img]
- Jani Haataja
- Mersumies

- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Mulla ei ole edes sieltä kaukaakaan niin kovin kaunis... no ehkä sopivan hämärissä olosuhteissa voisi joku vaikka hienoksi kehuakkin.HJL kirjoitti:
Veit sanat suustani.... tuo nykyinen käyttöautoni menee sarjaan kaukaa kaunis.
ps. menikö W123 clubin sivut bittiavaruuteen? Sielläkin oli muutamasta siististä kiertotähdestä kuvia.
Sivut ovat toistaiseksi poissa toiminnasta kun serveri jolla ne majaili taisi sanoa poks. Kyllä ne ennenpitkää palaavat, ainakin toivottavasti.
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Todella pitkään aikaan en ole mitään kuvaillut (ainakaan harrasteautoja), joten tänään huvitti mennä nappailemaan muutamat kuvat 230 E:stä.
Laitetaan nyt linkki kaikkien nähtäväksi.
Alemmassa linkissä on sitten kuvia 300 D:stä, eli autosta joka odottaa tällä hetkellä lähinnä museoentisöintiä. Saas nähdä, jos hyvin käy niin jo kesällä pystyisin alottelemaan.
Monet on kyselly että miksei sivut perkele toimi (tuossa allekirjotuskuvan linkissä siis), niin jossain vaiheessa kun taas ryhdistäydytään niin pitänee kohennella sivut kondikseen tuohon samaan mestaan missä noi parit fotot nyt on... Koettakaa kestää
Laitetaan nyt linkki kaikkien nähtäväksi.
Alemmassa linkissä on sitten kuvia 300 D:stä, eli autosta joka odottaa tällä hetkellä lähinnä museoentisöintiä. Saas nähdä, jos hyvin käy niin jo kesällä pystyisin alottelemaan.
Monet on kyselly että miksei sivut perkele toimi (tuossa allekirjotuskuvan linkissä siis), niin jossain vaiheessa kun taas ryhdistäydytään niin pitänee kohennella sivut kondikseen tuohon samaan mestaan missä noi parit fotot nyt on... Koettakaa kestää
Mikäs Kenian suurlähetystön auto tuo 300D on? Varusteet ovat melko vakuuttavatraul kirjoitti:Todella pitkään aikaan en ole mitään kuvaillut (ainakaan harrasteautoja), joten tänään huvitti mennä nappailemaan muutamat kuvat 230 E:stä.
Laitetaan nyt linkki kaikkien nähtäväksi.
Alemmassa linkissä on sitten kuvia 300 D:stä, eli autosta joka odottaa tällä hetkellä lähinnä museoentisöintiä. Saas nähdä, jos hyvin käy niin jo kesällä pystyisin alottelemaan.
Monet on kyselly että miksei sivut perkele toimi (tuossa allekirjotuskuvan linkissä siis), niin jossain vaiheessa kun taas ryhdistäydytään niin pitänee kohennella sivut kondikseen tuohon samaan mestaan missä noi parit fotot nyt on... Koettakaa kestää
Hirviövannemies kirjoitti:Mikäs Kenian suurlähetystön auto tuo 300D on? Varusteet ovat melko vakuuttavat. Jollakulla on ollut lompakko kuosissaan ennenmuinoin...
Niin... Historian selvitys on vähän kesken kun ei Saksasta vieläkään (no okei, eka laiskottelin ite vuoden asian kanssa) ole kuulunut kantakorttia, eli en tiedä auton tilausnumeroa > maakoodia (luultavasti 529 eli Finnland
Tosin, autossa olevat varusteet ehkä sotii vähän tätä vastaan, mutta eiköhän se joskus ihan virallisesti selviä.
Suomessa historia on sellanen, että auton omisti muistaakseni Meri-Vakuutus tai joku vastaava, Turussa. Ilmeisesti siis edustusautona kuitenkin ollut (psykedeelisestä väristään huolimatta
Raision Vehossa kuulemma muistavat auton hyvin, mutta en ole ehtinyt kyselemään. Hmm, täytyykin laskea tässä iltapuhteina tuon auton hinta, meinaan varmasti tullut maksamaan enemmän kuin esim. 280 S...
Edits...
No nyt kun asiaan päästiin niin jatketaan siitä mihin jäätiinkin.
Elikkäs veikkaukseni osui aika oikeaan, katotaas jos tää linkitys onnistuu...
Toimii, eli kuten näemme, auton hinta on ollut korkeampi, sekä 1976 että 1979 kuin lähtöhintainen 280 S tai 280 SE. 280 SEL ja 280 SL sensijaan ovat jo hieman korkeamman hintaluokan autoja...
Tuo 04/78 on tuossa sen takia että arvioin sen olevan lähimpänä auton valmistumisajankohtaa. Siltä ajalta ei ikävä kyllä löydy varustehintoja meikäläiseltä.
Oma projekti 250B -9/82:

http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... uva153.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... uva152.jpg
auto menossa museorek. joten sitä entisöidään pikkuhiljaa, viime talvena korjattiin takapään ruosteet, malattiin pohja alkup.väriin, entisoitiin taka-akselisto jne. ensi talvena etupää, hiekkapelti, konehuone,moottori jne.
Kerman värinen sisusta on haussa(vm.83) autossa tällä hetkellä lähes virheetön sininen sisusta.

http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... uva153.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... uva152.jpg
auto menossa museorek. joten sitä entisöidään pikkuhiljaa, viime talvena korjattiin takapään ruosteet, malattiin pohja alkup.väriin, entisoitiin taka-akselisto jne. ensi talvena etupää, hiekkapelti, konehuone,moottori jne.
Kerman värinen sisusta on haussa(vm.83) autossa tällä hetkellä lähes virheetön sininen sisusta.
MB W123 250
Kohta löytyyraul kirjoitti:Edits...
No nyt kun asiaan päästiin niin jatketaan siitä mihin jäätiinkin.
Elikkäs veikkaukseni osui aika oikeaan, katotaas jos tää linkitys onnistuu...
Toimii, eli kuten näemme, auton hinta on ollut korkeampi, sekä 1976 että 1979 kuin lähtöhintainen 280 S tai 280 SE. 280 SEL ja 280 SL sensijaan ovat jo hieman korkeamman hintaluokan autoja...
Tuo 04/78 on tuossa sen takia että arvioin sen olevan lähimpänä auton valmistumisajankohtaa. Siltä ajalta ei ikävä kyllä löydy varustehintoja meikäläiseltä.
PS. Aikasta näyttävä silberblau tossa edellisessä viestissä. Vielä kun otat helmat ja kromikaaret pois. Toivottavasti et löydä sitä creme-sisustaa
Kyllä taitaa jäädä velipojalle kromit kiinni niin kauaksi kunnes ne on museokatsastukseen poistettava, mun mielestä W123 on ehkäpä ainut auto johon kromikaaret je nuo helmat todella sopii. ja kyllä se taitaa se cermakin sinne vaihtua, ohan se ny hienompi ku toi iänkaikkinen sininenLeka kirjoitti:PS. Aikasta näyttävä silberblau tossa edellisessä viestissä. Vielä kun otat helmat ja kromikaaret pois. Toivottavasti et löydä sitä creme-sisustaa
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Ja kerkeäähän ne kaaret ruostua nopeampaa ennen kuin museorekisteröinti lähenee
Itse juuri poistin nuo ko kaaret ennen kuin häviää pellit alta. Oli jo pientä ruosteen alkua mutta vielä korjattavissa. Kyllähän ne kromikaaret tekee paremman näköiseksi, riippuu paljon auton väristä! Minusta ei siniseen sopineet mutta ehkä kultaiseen, hopeaan tai mustaan väriin?
190E 2.6 '90, 240TD '83, 220D '77, 250 2.8 '74, 220 '69, Coronet '68, Volvo 240 D6 '83, Taunus '82
Kiitos Jarkko, ihan loistava linkki, tulihan noi sivut joskus plarattua mutta joko sinne on tullut lisää tai sitten en huomannut, joku on tehnyt arvokasta taltiointityötä!Leka kirjoitti:Kohta löytyyTäältä -> preislisten tuon aikakauden saksan hintoja lisävarusteineen. Ihan pikkasen nuo ralen yölliset laskelmat viturallaan, mutta joka tapauksessa aivan helvetin kallis auto ollut joskus... Hei täähän on muuten rattoisaa vertailua, laskin juuri oman 473 300 D:n hinnalla saaneen myös W126 280 SE:n. Mutta varusteltujen-123:sten pohjat ottaa tässä vaiheessa ylivoimaisesti Villen 280 CE ollen uutena Saksassa reilu sata DM:aa W126 500 SE:tä halvempi
PS. Aikasta näyttävä silberblau tossa edellisessä viestissä. Vielä kun otat helmat ja kromikaaret pois. Toivottavasti et löydä sitä creme-sisustaa
Ja viturallaanhan noi laskelmat parista kohtaa olivatkin, korjataan anteeksiantamattomat mokat samantien.
Tuo mainittu Villen 280 CE on kyllä huippu, silti hankala kuvitella että lähes samanhintainen 500 SE:n kanssa! Kyseessä on kuitenkin aivan tuore DB:n silloinen lippulaiva! Mutta hyvä näinkin.
Tosta Silberblausta... Meneehän ne kromikaaret museotarkastuksesta yleisesti läpi, ja makuasiatkin ovat tietysti vähän niin ja näin, mutta ehdottomasti POIS, sanoisin. Tosi hyvännäkönen auto noin parin kuvan perusteella, mutta voisin sanoa ihan samaa kuin "Leka" siitä sisustan löytymisestä...
Onhan sitä sinistä lähes jokaisessa mersussa, ja toki sininen ulkoväri - vaalea sisustuskin on maukkaampi yhdistelmä, mutta silti, SILTI....
Niimpä.
Nyt kun vielä kun sitruuna-300D:stä oli juttua niin, muutama ihan tuore kuva ralen supermatalasta museoprojektista, mukavin varustein (taustalla 230 E):
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1659.jpg
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1662.jpg
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1663.jpg
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1664.jpg
Nyt kun vielä kun sitruuna-300D:stä oli juttua niin, muutama ihan tuore kuva ralen supermatalasta museoprojektista, mukavin varustein (taustalla 230 E):
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1659.jpg
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1662.jpg
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1663.jpg
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1664.jpg
nuo kaaret oli edellinen omistaja muovittanut sekä massannut ennen kromien laittoa, vanhat massat ja muovit poistetiin ja uusittiin tuo samainen operaatio, ja autohan on vain kesäajossa ja säilytetään talvet lämpimässä tallissa joten se siitä nopeasta ruostumisesta. lähinnä sisustan vaihtoa tehdään siksi että veljellä oli aikonaan (n.10V sitten) -83 230E samanvärinen kaikilla kromi osilla SEKÄ kerman värisellä sisustalla ALKUPERÄISENÄ, ja tästä autosta pitää nyt kuulemma saada samanlainen ainoastaan tuo kone eroaa. auto myöskin ylimaalataan ennen museoon siirtämistä sekä palautetaan täysin orggikseksi.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
voi jeesus tässä kuvassa on kasari henkeä
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1659.jpg
DDR lätkät ja kaikki
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1659.jpg
DDR lätkät ja kaikki
Heh niinno, pitää olla?epk kirjoitti:voi jeesus tässä kuvassa on kasari henkeä![]()
http://photobucket.com/albums/v640/w123/Cimg1659.jpg
DDR lätkät ja kaikki
Ja tässä tulee lisää...
Huomaa Komun ottamat ENNEN - JÄLKEEN kuvat...
Samaa mieltä. Creme on ehjänä ja puhtaana ehdottomasti hienoin W123:sen sisustaväri,(Ulko=877 ) vaihtakaa ihmeessä vaan se sisusta.EVO X kirjoitti: W123 on ehkäpä ainut auto johon kromikaaret je nuo helmat todella sopii. ja kyllä se taitaa se cermakin sinne vaihtua, ohan se ny hienompi ku toi iänkaikkinen sininen
Kromikaarista tunnutaan olevan yleisesti montaa mieltä, täälläkin foorumilla. Mobilistit inhoaa sydämensä pohjasta ko. lärpäkkeitä, osa vannoo niiden ruostuttavan auton pilalle. Ruostuttaahan ne, jos ne ruostetta peittämään asennetaan, mutta jos ne laitetaan terveelle pellille, virheettömälle maalipinnalle ja tukevasti asianmukaisten aineiden kera, ne eivät ruostuta. Nimenomaan tukevasti, ja pidetään auto puhtaana. Perheessä oli 10v S123 300TDT -83, hienostuneella siniharmaalla metallivärillä. Auto oli virheetön, alkuperäinen, hyvin varustein, todellinen silmäterä. Luulen että mobilistit olisivat kuolanneet ko. autoa, mutta paheksuneet syvästi sen kromikaaria
No, auto myytiin hyvään kotiin kuntoa vastaavalla hinnalla pari vuotta sitten, ei taida olla foorumilaisia nykyinen omistaja, mutta omistaa kyllä hyvän auton, joka on oikeasti liki virheetön, ollut sanoisinko äärimmäisen tarkalla pidolla. Nyttemmin kun olen autoa seuraillut, ei se sen huonommalle pitäjälle ole eksynyt, eikä olisi kyllä myytykään
Taitaa olla loppujen lopuksi 123:n paras kone tuo 300Turbo. Miehekäs moottori, joka takaa luotettavaa ja jouhevaa kyytiä. Nykyinen, 11 vuotta uudempi, E300 TD, ei kuulema tunnu niin "omalta", kuin tuo 123:n huippumalli oli. Se oli maskuliininen, kevytkulkuinen ja äärimmäisen luotettava, klassinen..
Jos nykyinen omistaja majailee joskus foorumilla, laita pirssistä kuvia. Mutta kuvat ei kerro, kuinka hienostunut kyyti ko. autossa oli. Se tuntui 15v. uudemmalta kyydeilleen, ajoilleen. Siinä olisi ainesta siisteimpien 123:n joukkoon, ja aikakaan ei ole kullannut muistoja
Nimimerkillä, "tallissa odottaa kromikaaret asentajaansa, mersussa pihalla creme-sisusta."
124.023
Kyllä tuo Ralen vihreä 300D on sitte härskin värinen, jakaa varmasti mielipiteitä, mutta kyllä pistää silmäänkin tuolla liikenteessä
Ja tuo DDR lätkä on kyllä just oikeassa paikassa................
Ja tuo DDR lätkä on kyllä just oikeassa paikassa................
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
- Jani Haataja
- Mersumies

- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:









