mb ce
mb ce
mikäs tommone 1990-1995 malline ce mersu ois oikee vehkeitään...? mieli tekis saksasta käydä hakemassa..... tyyppivikoja..? ja paljonko toi 300 24v kone vie matka-ajossa automaattivaihteisena...? saako 10000€ budjetilla kohtuukuntoisen...?
kiitos jo etukäteen!
kiitos jo etukäteen!
24 v hankkiminen 10000 eken budjetilla voi olla niin ja näin,veroja tulee k.o autosta vielä maksettavaksi 5000-7000 ekee+tuontikulut ja autokin vielä.
Koneessa voi olla tiivistevuotoja(kansipahvi),muuten varmatoimista mersutekniikkaa se pitää sisällää,kulutus 8,5-100
Koneessa voi olla tiivistevuotoja(kansipahvi),muuten varmatoimista mersutekniikkaa se pitää sisällää,kulutus 8,5-100

-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Jatketaanpas tästä vanhasta...
Haaveilen tuollaisesta 230 CE:stä, tottakai kovalla laatikolla. Lähinnä kiinnostaisi moottorista saada faktaa. Kaikki mahdollinen tieto kelpaa, kuten moottorikoodi, mimmonen ruisku, onko kaikki mallit katalysaattorilla yms. Semmonen kympin hintanen on haussa, eli näyttäisi saavan jo kakkos-sarjasiakin. Ruostumista ei vissiin tartte pelätä yhtä paljon kun japskeissa (anteeksi kielenkäyttöni
) Tuulilasissakin juuri kehuttiin 124-koristen ruosteenkestoa. CE on ilmeisesti C124?
Auto tulisi ympärivuotiseen käyttöön, kyllä kai tuollaisella hyvin pärjää talvella?
Onko muuten kaikissa lukkoperä?
Kiitokset niille ketkä vaivautuvat vastaamaan.
Haaveilen tuollaisesta 230 CE:stä, tottakai kovalla laatikolla. Lähinnä kiinnostaisi moottorista saada faktaa. Kaikki mahdollinen tieto kelpaa, kuten moottorikoodi, mimmonen ruisku, onko kaikki mallit katalysaattorilla yms. Semmonen kympin hintanen on haussa, eli näyttäisi saavan jo kakkos-sarjasiakin. Ruostumista ei vissiin tartte pelätä yhtä paljon kun japskeissa (anteeksi kielenkäyttöni

Auto tulisi ympärivuotiseen käyttöön, kyllä kai tuollaisella hyvin pärjää talvella?
Onko muuten kaikissa lukkoperä?
Kiitokset niille ketkä vaivautuvat vastaamaan.
- Ruostumisessa pätee samat kohteet kun Sedan malleissakin. Omastani en vielä ole ruostetta löytänyt, mutta foorumiltahan löytää kaikkea:
Tuossa pari hyvää topiccia 124 ruostekohdista:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=10904
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=1489
- C124 = Coupe, W124 = sedan, S124 = Farmari ja A124 = Avo
- Lukkoperä ei ole vakiovaruste, ilmankin on pärjännyt ihan hyvin, jopa talvella, 225-leveillä nastarenkailla
Offtopic: Allekirjoittaneella olisi tuollainen vielä kaupan pari viikkoa, sitten jatkuu rakentelu
Tuossa pari hyvää topiccia 124 ruostekohdista:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=10904
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=1489
- C124 = Coupe, W124 = sedan, S124 = Farmari ja A124 = Avo
- Lukkoperä ei ole vakiovaruste, ilmankin on pärjännyt ihan hyvin, jopa talvella, 225-leveillä nastarenkailla

Offtopic: Allekirjoittaneella olisi tuollainen vielä kaupan pari viikkoa, sitten jatkuu rakentelu

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Ai ei lukko ole vakiona. Harmi. Onko jotain helepompaa keinoa selvittää onko pirssissä lukko kun nostamalla perä ylös? Löytyykö murikasta jotain koodia? Lukko on pakollinen varuste. Ne luistot nääs
Ruostelinkit oli hyvät. Kiitokset.
Avon ja kupeen ovat sakemannit ymmärtäneet, mutta saloon ja wagon on vähän hassusti päin
Oli mulla jotain muutakin mielessä, mutta unohtu tossa ruostepäivittelyn saatossa. Palataan astioille.

Ruostelinkit oli hyvät. Kiitokset.
Avon ja kupeen ovat sakemannit ymmärtäneet, mutta saloon ja wagon on vähän hassusti päin

Oli mulla jotain muutakin mielessä, mutta unohtu tossa ruostepäivittelyn saatossa. Palataan astioille.
Jos on lukko, niin mittaristosta löytyy merkkivalo ASD, ja lisäksi huutomerkki-kolmio-valo nopeusmittarin keskeltä.Johan A kirjoitti:Ai ei lukko ole vakiona. Harmi. Onko jotain helepompaa keinoa selvittää onko pirssissä lukko kun nostamalla perä ylös? Löytyykö murikasta jotain koodia? Lukko on pakollinen varuste. Ne luistot nääs![]()
1991 420 SE
No lukko on sitten helppo selvittää. Onko ASD joku luistonvalvostasysteemi?
Löytyykö noihin mun aiempiin kysymyksiin vastauksia? Tekniikkapuolelle tietoutta janoaa hän. Nam. Jo pelkkä moottorin koodi jeesais vähän, sillä mäkin varmaan löytäsin jotain. Toistaiseksi ei ole vielä netissä tullut vastaan mitään.
Löytyykö noihin mun aiempiin kysymyksiin vastauksia? Tekniikkapuolelle tietoutta janoaa hän. Nam. Jo pelkkä moottorin koodi jeesais vähän, sillä mäkin varmaan löytäsin jotain. Toistaiseksi ei ole vielä netissä tullut vastaan mitään.
Tuolta sivuilta löytyy aika kattavasti teknistä tietoutta Mersuista. Niitä katsellessa kun aina tahto tulla autonvaihto haaveetJohan A kirjoitti:No lukko on sitten helppo selvittää. Onko ASD joku luistonvalvostasysteemi?
Löytyykö noihin mun aiempiin kysymyksiin vastauksia? Tekniikkapuolelle tietoutta janoaa hän. Nam. Jo pelkkä moottorin koodi jeesais vähän, sillä mäkin varmaan löytäsin jotain. Toistaiseksi ei ole vielä netissä tullut vastaan mitään.

SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
No tavallaan, ASD on automaattinen kitkalukko.Johan A kirjoitti:Onko ASD joku luistonvalvostasysteemi?

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955