Ongelmia alkuperäishälyttimen kanssa
Ongelmia alkuperäishälyttimen kanssa
mulla 124 koppa 230 -87 mese missä sijaitsee se hälyn poksi?
Joo, ei liity aiheeseen monenkaan silmään,mutta olen käynyt yyveeneuvotteluja demecin kanssa. Tässä lupaamani kuva selostuksineen:
Vasemman puolinen avain jossa ei ole uraa keskellä avainta on se hälyttimen käyttöliittymänä toimiva avain. Punainen näppylä on kadonnut avaimesta aikojen saatossa.(reikä avaimen perässä)
Keskimmäinen avain on se normaali käyttöavain.
Oikean puolimmainen on se lompakkoavain jolla teetetään tarvittaessa uusia avaimia.
Eli kun halutaan aktivoida hälytin auto lukitaan vasemmanpuolimmaisella avaimella. Tämän jälkeen häly menee päälle-pois käyttöavaimella.
Kun halutaan de-aktivoida ( ) hälytin auto avataan taas vasemmanpuolimmaisella avaimella.
Tämän jälkeen häly ei mene päälle käyttöavaimella.
Toimisin tapauksessasi seuraavasti: Teetä ylimääräinen avain ja täytä juottamalla keskellä oleva ura, hio sileäksi. Tämän jälkeen sinulla on se kaipaamasi käyttöliittymä hälyttimeen ja yksi vikakohde vähemmän mitä selvittää .
mikä lie älykkyyskohtaus tullut, ei tule toistumaan ihan heti, lupaan
Vasemman puolinen avain jossa ei ole uraa keskellä avainta on se hälyttimen käyttöliittymänä toimiva avain. Punainen näppylä on kadonnut avaimesta aikojen saatossa.(reikä avaimen perässä)
Keskimmäinen avain on se normaali käyttöavain.
Oikean puolimmainen on se lompakkoavain jolla teetetään tarvittaessa uusia avaimia.
Eli kun halutaan aktivoida hälytin auto lukitaan vasemmanpuolimmaisella avaimella. Tämän jälkeen häly menee päälle-pois käyttöavaimella.
Kun halutaan de-aktivoida ( ) hälytin auto avataan taas vasemmanpuolimmaisella avaimella.
Tämän jälkeen häly ei mene päälle käyttöavaimella.
Toimisin tapauksessasi seuraavasti: Teetä ylimääräinen avain ja täytä juottamalla keskellä oleva ura, hio sileäksi. Tämän jälkeen sinulla on se kaipaamasi käyttöliittymä hälyttimeen ja yksi vikakohde vähemmän mitä selvittää .
mikä lie älykkyyskohtaus tullut, ei tule toistumaan ihan heti, lupaan
nythän tuli propleema
mulla niitä urattomia avaimia 2si jotka käy ja urallisia jotka tilattu auton runko jne numeroiden mukaan veholta ja täysin erilaisia eli siis hälyjen pitäisi toimia..nämä avaimet tilattu pääavaimena eli niil pitäs hälyt ja takaluukku ja hanskalokero toimia..johan on propleema nyt
onfelmia alkuperäishälyttimen kanssa
eli se sileä kävi vain etuoviin ja virtalukkoon=pyöreäpäinen
näin se menee
se sileä avain pyöreäpäinen=huoltoavain,käy vain ovet ja virtalukko käyttötarkoitus kun esim:auto viedään huoltoon ja halutaan et huoltohenkilökunta ei pääse hanskalokeroon ja takakonttiin jos jotain arvokasta.Urallinen avain käy joka lukkoon eli pääavain eli se jota käytät joka päivä. ja kannaton on se lompakko avain eli yleisavain ,vara-avain jne jne. eli ei erikseen aktivointiavaimia hälyt toimivat joka pirun avaimella.tosin pieni mahdollisuus et minä,veho ja mercedes-benz väärässä.soittakaa veholle kannelmäkeen jos ette usko .tosin elkää ihmetelkö jos käyvät kuumana olaan nimittäin aika henkeviä juteltu.
Re: näin se menee
Ei voi mitään, mutta minulla on pihassa kottero josta tuo alkup. häly löytyy, ja vieläpä alkuperäinen käyttöohje siihen. Ohjeessa sanotaan selvällä Suomenkielellä että sileä avain aktivoi hälyttimen, kuten myös päinvastoin.demec kirjoitti:se sileä avain pyöreäpäinen=huoltoavain,käy vain ovet ja virtalukko käyttötarkoitus kun esim:auto viedään huoltoon ja halutaan et huoltohenkilökunta ei pääse hanskalokeroon ja takakonttiin jos jotain arvokasta.Urallinen avain käy joka lukkoon eli pääavain eli se jota käytät joka päivä. ja kannaton on se lompakko avain eli yleisavain ,vara-avain jne jne. eli ei erikseen aktivointiavaimia hälyt toimivat joka pirun avaimella.tosin pieni mahdollisuus et minä,veho ja mercedes-benz väärässä.soittakaa veholle kannelmäkeen jos ette usko .tosin elkää ihmetelkö jos käyvät kuumana olaan nimittäin aika henkeviä juteltu.
Sanokoot Veholla mitä lystäävät. (Montakohan muuten lienevät maahantuoneet kyseisellä optiolla? 2,4? )
Tuohon yhdyn.demec kirjoitti:se sileä avain pyöreäpäinen=huoltoavain,käy vain ovet ja virtalukko käyttötarkoitus kun esim:auto viedään huoltoon ja halutaan et huoltohenkilökunta ei pääse hanskalokeroon ja takakonttiin jos jotain arvokasta.
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
jahas luovutan
niinpä kyllä ne siellä pihalla välil kun kyselen muitakin asioita kuten takalasin verhoa jne.perskules täytyy sit miettiä mistä nyt sen ura-avaimen saa??kun kaikki lukot vaihdettu vuonna ???ja kantakortin mukaan tilattu ei käy...
Siunattu hulluus ! Tunnin n*ssimisen ja lukuisten uudelleenasennusten jälkeen sain skannerin toimimaan.
http://img.photobucket.com/albums/v642/vesa/Hlytin.bmp
Muttamutta, kukas viisas se viruttelee tuon tekeleen tulkittavaan muotoon, täällä ei onnistu . Ilmeisesti herra Photobucket kutistelee kuvan mieleisekseen koska omalla koneellani se näkyy erittäin hyvin. Voin lähettää tiedoston sähköpostilla "demecille" jos hän niin haluaa.
http://img.photobucket.com/albums/v642/vesa/Hlytin.bmp
Muttamutta, kukas viisas se viruttelee tuon tekeleen tulkittavaan muotoon, täällä ei onnistu . Ilmeisesti herra Photobucket kutistelee kuvan mieleisekseen koska omalla koneellani se näkyy erittäin hyvin. Voin lähettää tiedoston sähköpostilla "demecille" jos hän niin haluaa.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 28.08.2004 01:10
- Paikkakunta: Jyväskylä
Lähetin tiedoston hälyttimen uhrille.
dealer:
Antamasi kriteerit täyttyvät kummatkin avaimessa jolla käytän hälyä. Se on sileä ja siinä on punainen piste. Pyöreä perältään. Ketjun alussa on siitä kuva, pistekin oli tallessa kun se tuli kouraani ensimmäistä kertaa. Nyt siinä on asennuspaikka sille pisteelle. Mutsin sanaan" Ei prkl kestä tällä miehellä mursunnahkanen pe*sekään"
dealer:
Antamasi kriteerit täyttyvät kummatkin avaimessa jolla käytän hälyä. Se on sileä ja siinä on punainen piste. Pyöreä perältään. Ketjun alussa on siitä kuva, pistekin oli tallessa kun se tuli kouraani ensimmäistä kertaa. Nyt siinä on asennuspaikka sille pisteelle. Mutsin sanaan" Ei prkl kestä tällä miehellä mursunnahkanen pe*sekään"
Vuosimallin -93 C-mersussa on myös sellaista hälytintä että avain on isolla pyöreällä päällä jossa painonappi , ei siis linkkuavain vaan jäykkä.
Paristo on kuin puolikas "AAA"-patteri.
Toinen "avain" on kantikas noin 3,5x3,5 cm harmaa boxi jossa painonappi, reunassa avaimenperäkiinnike.
Kojetaulussa punainen ledi.
Paristo on kuin puolikas "AAA"-patteri.
Toinen "avain" on kantikas noin 3,5x3,5 cm harmaa boxi jossa painonappi, reunassa avaimenperäkiinnike.
Kojetaulussa punainen ledi.
wiimax.fi
Hyvee päevee kirvesvartta?dealer kirjoitti:Vuosimallin -93 C-mersussa on myös sellaista hälytintä että avain on isolla pyöreällä päällä jossa painonappi , ei siis linkkuavain vaan jäykkä.
Paristo on kuin puolikas "AAA"-patteri.
Toinen "avain" on kantikas noin 3,5x3,5 cm harmaa boxi jossa painonappi, reunassa avaimenperäkiinnike.
Kojetaulussa punainen ledi.
Autohan on vm-87 josta nyt puhutaan, häly kytketään lukosta avaimella kääntämällä, se punainen nappula avaimessa on verrattavissa abloy -avaimen merkkauksessa käytettävään värilärpäkkeeseen
Vai ihanko sivuhuomautuksena meinasit....
Juujuu, älä tukehdu.
Ihan sivuhuomautuksena.
Vasta tutkin moista C-mersua; omistaja oli huomannut että avaimesta on patteri lopussa; avain pitää saada auki; puukkoa väliin, eihän nyt sitä pientä ruuvia kannata avata; RUKS.
Uusi patteri oli sitten paikallaan ja pikaliimaa kaikkialla, kumpikin avaimen puolikas tarttui yhdessä ja erikseen sormiin mutta ei yhtään toisiinsa kiinni.
Syanoakrylaatin haju meinasi pyörryttää.
Avainta en saanut toimimaan, jos joku tietää miten tuo ohjelmoidaan patterin vaihdon jälkeen niin ohjetta kitoos.
Nyt kun tähän joutuu taas OT viestin lykkäämään, niin sivutaan asiaa vielä kauempaa senverran että 90-luvun puolivälin Corolloissa on ajonesto tehtaan varusteena aika monessa, toteutettu niin että startti ei toimi kun ajonesto on päällä ; pitää työntää käyntiin joka aikoo ilman avaimia lähteä liikkeelle.
Ihan sivuhuomautuksena.
Vasta tutkin moista C-mersua; omistaja oli huomannut että avaimesta on patteri lopussa; avain pitää saada auki; puukkoa väliin, eihän nyt sitä pientä ruuvia kannata avata; RUKS.
Uusi patteri oli sitten paikallaan ja pikaliimaa kaikkialla, kumpikin avaimen puolikas tarttui yhdessä ja erikseen sormiin mutta ei yhtään toisiinsa kiinni.
Syanoakrylaatin haju meinasi pyörryttää.
Avainta en saanut toimimaan, jos joku tietää miten tuo ohjelmoidaan patterin vaihdon jälkeen niin ohjetta kitoos.
Nyt kun tähän joutuu taas OT viestin lykkäämään, niin sivutaan asiaa vielä kauempaa senverran että 90-luvun puolivälin Corolloissa on ajonesto tehtaan varusteena aika monessa, toteutettu niin että startti ei toimi kun ajonesto on päällä ; pitää työntää käyntiin joka aikoo ilman avaimia lähteä liikkeelle.
wiimax.fi
Huhhuh ! Huomaa että nämä tietokeneet ovat ihmisten tekemiä ihmisiä varten. Tälläinenkin tollo saa skannattua kuvan pariin tuntiin näkösälle että heilahtaa.
Pannaan tämä nyt kaiken kansan nähtäville jos joskus joku muukin akkiloi asian tiimoilta.
Oho ! Äärilaidasta toiseen, nyt ainakin saa selvää vähän huonompinäköinenkin .
Pannaan tämä nyt kaiken kansan nähtäville jos joskus joku muukin akkiloi asian tiimoilta.
Oho ! Äärilaidasta toiseen, nyt ainakin saa selvää vähän huonompinäköinenkin .
ongelmia alkuperäis hälyttimen kanssa
juu no multa kait se beceri loota otettu pos .siellä vain pari liitintä sarjanro.0095451728 ja 0105459628 Et jos jollain tietoa liittimistä tai 551 hälyt voisko katsoa liittimien numerosarjat.hälyboksi pelkääjän puolen jalka tilassa sen pellin alla .3lla muovi mutterilla kiinni.