nyt pitää melkein alkaa väittämään ettei sulla ole siellä e500, tai jos on nii ei ainaskaan purettuna? laita kuvia (jos uskon sittenkään) saahan nuita kuvia netistäkin. oli aivan pakko sanoa oma mielipide asiaan. suomalainen mies ei usko ennenkuin omin silmin näkee.
ex: w124 250d -88
tällä hetkellä voorti (mutta ei siitä sen enempää)
Huomasinpa juuri että edellisessä viestissä tuli lasskurin mukaan lukumääräksi yks mersun hyvä, jos ei peräti paras korimalli.
Mitnkähän tämä nyt tähän liitty
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Hulluja on moneen junaan ja vielä jää asemallekki!
Kova on projekti, ite olisin tyytynyt ajelemaan vaan ja ehkä jotain "hyvin, hyvin" pientä lisäjuttua, mut että koko E500 osiin ja ajettukki vasta 94tkm, ni huhuh!
Komeen näkönen sisusta oli kyl toivottavasti ei tule pahoja vastoinkäymisiä (niinku yleensä)... auto vaan sit takas tienpäälle herättämään ihastusta! Lykkyä tykö.. ootellaan lisää kuvia ja raporttia tulevasta!
Allu D. kirjoitti:Projektin syy: ihan vaan mielen kiinnosta että mitä kaikkee sen uumenista löytyy.
Pitää samalla korjata yks pikku homma,
Pakko arvailla että se "pitää samalla korjata yks pikku homma" ei ehkä olekaan vain, yks pikku homma. Tai jos on, niin enpä olisi ikinä uskonut kellään noin paljon löytyvän mielenkiintoa Mutta ainahan noissa myös oppii jotain uutta
timo230e kirjoitti:Uskomaton projekti, siis positiivisessä mielessä. .
- Uskomatonta, todella, ja tämä negatiivisessa mielessä Ei autoa osaa koota kukaan yhtä hyvin kuin se on mersun linjalla tehty. Nitinät sun muut nostavat päätään. (aliarvioimatta työn suorittajaa) Toivotaan että tämä ei masenna ketään muita kuin minua..
romu kirjoitti:Ei autoa osaa koota kukaan yhtä hyvin kuin se on mersun linjalla tehty. Nitinät sun muut nostavat päätään. (aliarvioimatta työn suorittajaa) Toivotaan että tämä ei masenna ketään muita kuin minua..
500E:tä ei kasattu Mercedeksen linjalla, vaan se kasattiin Porschen tuotantotallissa. Sekä kaikenlaiseen laaduntarkkailuun ja tarkistuksiin käytettiin huomattavasti enemmän aikaa kun "tavallisen" W124 korisarjan yksilöihin.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
romu kirjoitti:Ei autoa osaa koota kukaan yhtä hyvin kuin se on mersun linjalla tehty. Nitinät sun muut nostavat päätään. (aliarvioimatta työn suorittajaa) Toivotaan että tämä ei masenna ketään muita kuin minua..
500E:tä ei kasattu Mercedeksen linjalla, vaan se kasattiin Porschen tuotantotallissa. Sekä kaikenlaiseen laaduntarkkailuun ja tarkistuksiin käytettiin huomattavasti enemmän aikaa kun "tavallisen" W124 korisarjan yksilöihin.
Kiitos valaisusta! Sitä järjettömämmältä tämä homma tuntuu, ellei kyseessä nyt sitten ole joku kolarihomma tai joku muu pätevä syy.
romu kirjoitti:Ei autoa osaa koota kukaan yhtä hyvin kuin se on mersun linjalla tehty. Nitinät sun muut nostavat päätään. (aliarvioimatta työn suorittajaa) Toivotaan että tämä ei masenna ketään muita kuin minua..
500E:tä ei kasattu Mercedeksen linjalla, vaan se kasattiin Porschen tuotantotallissa. Sekä kaikenlaiseen laaduntarkkailuun ja tarkistuksiin käytettiin huomattavasti enemmän aikaa kun "tavallisen" W124 korisarjan yksilöihin.
Kiitos valaisusta! Sitä järjettömämmältä tämä homma tuntuu, ellei kyseessä nyt sitten ole joku kolarihomma tai joku muu pätevä syy.
Itseasiassa jos osaa, niin tuleehan kuin uusi Ja luultavasti tarkoitus ei ole suinkaan myyntiin tehdä, vaan harrasteauto pohjalta itselleen? Joten hatunnoston arvoinen suoritus.
Mutta kun on noita osien hintoja katsellut (ja jotain ostellut..), niin esim täysremontti koneeseen maksaa aikasen paljon. Jos siis ostaa veholta osia (kuka sitten pakottaa ostamaan) Osviittaa antaa kait männän hinta vaikka, 492€ kappaleelta ja niitä sinne sitten 8 kappaletta..
Mutta joskushan nämä pitää laittaa kuntoon kuitenkin ja kun kerralla tekee kunnolla, niin siinähän sillä ajelee pitkät tovit. Ei tarvi sitten alkaa elvyttämään, kun alkaa olla jo "tuhon" oma..
meleko savotta on kyllä miehellä edessä (ja varmaan osittain takana)
hatun noston paikkahan tuo on.......varmaan aika infernaalinen
savotta ainaki noiden sähköjen kans
"Tulee kuin uusi?? Pöh- sanon minä, harjoitella pitää ja paljon. Sitäpaitsi auto on noilla metreillä kuin uusi. Ei parane vehe enkä nosta hulluille hattua. Taitaa tässä olla kuitenki joku kolaritavaran häivytys käynnissä, ei muuten mene kaaleen.
Tore kirjoitti:KESKENERÄISTÄ TYÖTÄ EI ARVOSTELLA!!
Katotaan miten äijän käy
Ja Allu D:hän purkaa ja kerii vaikka Lennonin entisen mersun niin halutessaan jos sen omistaa. Mitäs se meille kuuluu . Onnea ja hermoja vaan projektiin .
Mikähän lienee tämän projektin tilanne? Onko auto purettu jo uudestaan?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi