viton raitisilmasudatin??
viton raitisilmasudatin??
Missäköhän päin vitoa(110 cdi 2000) raitisilmasuodati mahtaa oleskella , tekis mieli vaihtaa se kun ei ole tietoa onko koskaan vaihdettu.
Re: viton raitisilmasudatin??
Kuulemma on siinä kun menet selin makuulle etupenkkien väliin ja työnnät pään sinne kojelaudan syövereihin. Ilmeisesti pakussa tarvii laittaa jalat ylös, mikäli siinä on se seinä valissä.
Itse en ole _vielä_ kaivanut tuota suodatinta esiin, mutta noin ne väittivät tällä forumilla.
Siis jos se cdi mallissa on samassa paikassa kuin vanhassa nuhapumpussa...
[edit]: klik (Löytyy kuvia suodattimen vaihdosta)
Itse en ole _vielä_ kaivanut tuota suodatinta esiin, mutta noin ne väittivät tällä forumilla.
Siis jos se cdi mallissa on samassa paikassa kuin vanhassa nuhapumpussa...
[edit]: klik (Löytyy kuvia suodattimen vaihdosta)
Viimeksi muokannut veskola, Ma 18.07.2005 14:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Juu nopeeta on... Ja POIKKEUKSETTA pomminvarmaa takuutietoa!!
Mut sellanen lisävinkki: Jos ei halua laittaa orkkismallin suodatinta, motonet myy sellasta rintaliivien puolikkaan (eli 1 kuppi!) mallista suodatinta, asennetaan konepellin sisäpintaan ilmanottoaukkoon. Mulla on moinen keksintö ja on sekin hommansa tehnyt.
jukis

Mut sellanen lisävinkki: Jos ei halua laittaa orkkismallin suodatinta, motonet myy sellasta rintaliivien puolikkaan (eli 1 kuppi!) mallista suodatinta, asennetaan konepellin sisäpintaan ilmanottoaukkoon. Mulla on moinen keksintö ja on sekin hommansa tehnyt.
jukis
Ota kuva mikäli pystyt niin sitten minäkin innostun moiseen hommaan...lintsasivat perkeleet siellä huollossa...
eipä tullut kameraa mukaan. no mä heittäydyin suurella innolla sinne penkkine väliin könöllään ja lampun kanssa etsimään tuota koteloa ja kyllä se sillä on mutta... on melko mielenkiintoisessa paikassa, ihmettelin ehkä 10min ja yritin selvittää sitä , että miten saan sen auki(luin kyllä selostuksen aikaisemmin)mutta ei avautunut kyllä ihan ensimmäisellä kerralla joten uudestaan yrittämään 

onko noin?? kun siinä on älyttömästi tavaraa edessä jos alakautta yrittää(tai sitten olen väärässä laatikossa) se kanava joka ohjaa ilman jalkatilaan ja sen yläpuolella on viellä yxsi ns jkolaatikko ja siihen tulee vesiputki jonka yläpuolella näkyy suorakaiteen muotoinen lodju joka on kiinnitetty pikakinnikkeillä, pitäisi syödä käärmekeittoa jotta sais käden sinne asti.
Saattaa tässäkin tapauksessa toimia se vanha viisaus:" Kätilön näpit, lehmän hermot". Niinkuin tästä nyt apua olisi....löpöttäjä kirjoitti:onko noin?? kun siinä on älyttömästi tavaraa edessä jos alakautta yrittää(tai sitten olen väärässä laatikossa) se kanava joka ohjaa ilman jalkatilaan ja sen yläpuolella on viellä yxsi ns jkolaatikko ja siihen tulee vesiputki jonka yläpuolella näkyy suorakaiteen muotoinen lodju joka on kiinnitetty pikakinnikkeillä, pitäisi syödä käärmekeittoa jotta sais käden sinne asti.

Tsemppiä hyvä veli!
Alakautta vaan, tuskin sinne yläkautta reittiä onkaan..? Eli lämppärin putkien (alumiinia) sisäänmenon vasemmalla puolella ristikkokuvioitu muovinen luukku. Ihan tulipellin juuressa. Aukeaa liukumalla kuskin jalkatilaa kohti. Ensiks keskijalkatila suulake veks. Kahdella muovimutterilla sivuista.
jukis
Alakautta vaan, tuskin sinne yläkautta reittiä onkaan..? Eli lämppärin putkien (alumiinia) sisäänmenon vasemmalla puolella ristikkokuvioitu muovinen luukku. Ihan tulipellin juuressa. Aukeaa liukumalla kuskin jalkatilaa kohti. Ensiks keskijalkatila suulake veks. Kahdella muovimutterilla sivuista.
jukis
nyt olin taas noin 1/2h matona siellä jalkotilassa, otin sen keskijalkatilan tuuletus muovit pois, mutta en jumankekka hokaa sitä luukkua mikä pitäis liukumalla siirtyä
menen viellä kerran ja jos ei homma avaudu niin sitten se homma on siinnä. jotenkin tuntuu että siellä ei juurikaan ole muoviosia jotka liukuisivat johonkin koska ne ovat kaikki ruuveilla kiinni?

Katsotaan jos vaikka minäkin ilmestyn näyttäytymään, mutta ei sitä kannata sitten pelästyä
Huvittaa kurkata sinne suodatin paikkaan.

Minullakin on nyt suodatin odottamassa 'inspiraatiota', oliko sulla jukis ilmastointi siinä vai odottaako minua(kin) joku asennushelvetti tuon kanssa.
Voimalla vai järjellä
Voimalla vai järjellä

Eipä ole ilmastointia mulla, en tiedä vaikuttaako asiaan mitenkään.... Se keskikonsolikasettitelinemukipidikelaatikko (veskola kirjoitti:Minullakin on nyt suodatin odottamassa 'inspiraatiota', oliko sulla jukis ilmastointi

Se CDI-version luukku vaan oli kovasti eri näköinen, ihan vieläkin hämää... Jotta sieltäkö se kuitenkin löytyy?
jukis
Joo, mut suodatin oli erilainen, ei ilmeisesti paljoa mut kuitenkin, ehkä siinä on jokin erilainen suoja tjms. Keskikonsoliin saattaapi ilmestyä myös muutama lisämittari c-kasettien tilallejukis kirjoitti:Eipä ole ilmastointia mulla, en tiedä vaikuttaako asiaan mitenkään....

...on se kumma, nyt on ostettuna suodattimet, öljyt, ja jopa öljypohjan pultti ja tiiviste, eikä sada vanhoja ämmiä ja äijä vaan mätänee sisällä