Tulipa hommattua tuollainen w124 koppaisen 200:nen mersu. Autossa on se sähköinen kaasutin. Kysymys kuuluukin, että tarviiko tässä mallissa painaa kaasu pohjaan nopeasti jossainvaiheessa kun kone lämpee, että ryyppy lähtee pois ? Olisin haistavinani bensan käryä hieman ja kaasua painamalla katosi..Voi olla että myös kuvittelin

Vaihdoin mitsubishi lancer '94:Sen tuohon mersuun, ja sai vielä maksaa väliäkin toisen mitsun verran. Noh, auto on ollut kyllä pirun hyvä, ihan eri planeetalta kuin mitsu..Näillä näkymin tulen tähtikeulassa pysymäänkin.

Onko kuinka työläs operaatio vaihtaa normaali kaasutin tuon sähköisen tilalle jos se laukeaa ?
Autolla on ajettu 300tkm (ja pitäisi pitää jopa paikkansa) ja hienosti on muuten kaasari ainakin vielä pelannut, eikä kulutuskaan paha : seka-ajossa n. 10l/100km kohtuu rauhallisella ajolla.
Sitten vielä tuosta 5-vaihteisesta lootasta, elikkäs mikä on ns. miniminopeus missä vitosta kannattaa käytttää ? Tätä kysyn siksi, että 80km/h on ainakin liian vähän äänestä päätelleen, enkä viitsisi hajoittaa laatikkoa sen takia ettei öljy kierrä siellä.
Kiitoksia vastauksista jo valmiiksi !!