W210 "tyyppiruostuu" ovien tiivisteiden alta
W210 "tyyppiruostuu" ovien tiivisteiden alta
Oletteko W210:n omistajat huomanneet vastaavaa kuin minä. Ovien tiivisteen alta, siis "kulman" takaa ovet ovat ruostuneet herkästi. Minulla on vm-97 ja jouduin fixaamaan ko.kohdat, mutta huomasin pahempiakin, jopa vm-2000 malleissa. Liekö lämpimällä autotallilla vaikutusta? Olen omistanut W124:n joka oli myös n.6 vuotta vanha, mutta ehta peli.
Ko. konstruktio näyttää minusta "mokalta". Hiljaisuuden eteen on uhrattu liikaa??
Ko. konstruktio näyttää minusta "mokalta". Hiljaisuuden eteen on uhrattu liikaa??
lisää...
jotakin vastaavaa on C-sarjan (w202) ovien alareuna/ alalistojen väli :
Ilmeisesti vanhemmiten lista alkaa heilua kiinnikkeissään ja alkaa
hiertää maalia puhki, ja siitä sitten ruostuminen alkaa.
En tiedä pitäisikö listat uusia, vai mikä auttaisi ? Joka tapauksessa
paikka jossa suola muhii ja on pitkään märkä - kannattaa seurata.
Ilmeisesti vanhemmiten lista alkaa heilua kiinnikkeissään ja alkaa
hiertää maalia puhki, ja siitä sitten ruostuminen alkaa.
En tiedä pitäisikö listat uusia, vai mikä auttaisi ? Joka tapauksessa
paikka jossa suola muhii ja on pitkään märkä - kannattaa seurata.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Ja edelleen.. C-malli kukkii myös lokareiden reunasta ja samoin myös sieltä takaluukun avaus nupeksin ympäriltä....
Aika pettynyt olen ollut koko c-malliin
Jollain tapaa usko alkaa todellakin mennä noihin "uusiin" mersuihin (vrt. toi epc valo)
En tiedä mutta olisikohan w124 viimenen oikea mersu?
Aika pettynyt olen ollut koko c-malliin

Jollain tapaa usko alkaa todellakin mennä noihin "uusiin" mersuihin (vrt. toi epc valo)
En tiedä mutta olisikohan w124 viimenen oikea mersu?
C 220cdi 4matic w205
E 250 cdi c207
E 250 cdi c207
Eiku W140 ilman mitään isompia sähkövermeitä.Kaizu kirjoitti:En tiedä mutta olisikohan w124 viimenen oikea mersu?
Ehkä W210 menis 220D-koneella tai viimeisellä perinteisellä turbodieselillä, 177hv:n 3-satasella.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
- Automatic260E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
- Paikkakunta: Itä-Vantaa
Re: W210 "tyyppiruostuu" ovien tiivisteiden alta
Joo , onkohan mersun laatu laskenut , itsellä 15 vanha w124 eikä pilkun pilkkua vielä missään ..Oswald kirjoitti:Oletteko W210:n omistajat huomanneet vastaavaa kuin minä. Ovien tiivisteen alta, siis "kulman" takaa ovet ovat ruostuneet herkästi. Minulla on vm-97 ja jouduin fixaamaan ko.kohdat, mutta huomasin pahempiakin, jopa vm-2000 malleissa. Liekö lämpimällä autotallilla vaikutusta? Olen omistanut W124:n joka oli myös n.6 vuotta vanha, mutta ehta peli.
Ko. konstruktio näyttää minusta "mokalta". Hiljaisuuden eteen on uhrattu liikaa??

Lämpimässä autotallissa on kyllä tärkeää että siellä ilma vaihtuu aika railakkaasti .
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Ja runsaastikin.Tiengen kirjoitti:Kyllähän W 210:ssä on joidenkin yksilöiden kohdalla ovien tiivisteiden alla ruostetta esiintynyt, mutta itselläni on omakohtaisia kokemuksia siitä, että kyllä tälläistä tapahtuu myös 124 sarjassa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Minullekin on muodostunut kuva että W124 on huomattavasti laadukkaampi. Jos nyt oikein muistan W210:ssa on pelti pokkaamatta "yli" eli leilattu pellin reuna kunia vasten joten pienellä "hiertymisellä" siitä lähtee kaikki maalit pois (jos siinä on ollutkaan ) ja heps. W124:stä en muista, kertokaapa viisaammatKaizu kirjoitti:Ja edelleen.. C-malli kukkii myös lokareiden reunasta ja samoin myös sieltä takaluukun avaus nupeksin ympäriltä....
Aika pettynyt olen ollut koko c-malliin :(
Jollain tapaa usko alkaa todellakin mennä noihin "uusiin" mersuihin (vrt. toi epc valo)
En tiedä mutta olisikohan w124 viimenen oikea mersu?