Kokemuksia / kommentteja S203 C 270 CDI T
Kokemuksia / kommentteja S203 C 270 CDI T
Eli tarkoituksena olisi hankkia otsikon mukainen auto. vm. 00-02. Onko arvon foorumilaisilla henk.koht. kokemusta ko.mallista. Kaikenlaiset kommentit kiinnostaa lähinnä tietenkin juuri 270 CDI koneesta, mutta myös yleisesti S/W203 korista.
Vaihtoehtoina 270 CDI koneelle olen pohtinut 220 CDI tai 240 bensakonetta. Mitäs mieltä näistä?
Kiitos, Koskis
Vaihtoehtoina 270 CDI koneelle olen pohtinut 220 CDI tai 240 bensakonetta. Mitäs mieltä näistä?
Kiitos, Koskis
MB W204 C 180K 2008
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB S203 C 270 T CDI A 2002
ex. MB W168 A 160 A 1999
ex. MB W168 A 170 CDI 2000
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
Kokemusta on vain vähän ja sekin tästä ko moottorista E-Mersun konepellin alla..mutta kuten toisessa topicissa on jo käynyt ilmi, oli kokemus niin vakuuttava että olen täysin valmis harkitsemaan ko koneella varustettua CLK:ta..vaikka aiemmin olinkin jyrkästi sitä mieltä että diesel-moottorit sopivat vain takseihin, kuorma-autoihin ja muuhun ammattikäyttöön..eikä missään tapauksessa ainakaan esim CLK:n kaltaiseen urheilullisuutta tavoittelevaan autoon.
270 tarjoaa kuitenkin mahtavan vääntönsä (400Nm) ansiosta melkoista puhtia ja voimantuntua jokapäiväiseen ajoon. Rata-ajo ja muu vastaava voi ehkä olla eri juttu, mutta jokapäiväisessä käytössä näillä nykydieseleillä saa tosiaankin melkoisen puhdikkaan voimantunteen ajoon.
Ensimmäinen diesel jota kokeilin oli Audin 3.0TDI..ja se muutti käsitykseni diesel-moottoreista hetkessä..ja Mersun 270CDI vain vahvisti tätä käsitystä. Olisi erittäin mielenkiintoista päästä kokeilemaan Mersun uusimpia 350-dieselillä varustettuja malleja.
270 tarjoaa kuitenkin mahtavan vääntönsä (400Nm) ansiosta melkoista puhtia ja voimantuntua jokapäiväiseen ajoon. Rata-ajo ja muu vastaava voi ehkä olla eri juttu, mutta jokapäiväisessä käytössä näillä nykydieseleillä saa tosiaankin melkoisen puhdikkaan voimantunteen ajoon.
Ensimmäinen diesel jota kokeilin oli Audin 3.0TDI..ja se muutti käsitykseni diesel-moottoreista hetkessä..ja Mersun 270CDI vain vahvisti tätä käsitystä. Olisi erittäin mielenkiintoista päästä kokeilemaan Mersun uusimpia 350-dieselillä varustettuja malleja.
Re: Kokemuksia / kommentteja S203 C 270 CDI T
Minulla on ollut 203 sekä W:nä että S:nä. 203 on mielestäni erittäin käteen istuva auto. Jos etupenkillä istuu pitkäjalkainen, takapenkillä tulee täysikasvuiselle valitettavasti hiukan ahdas polvien suhteen.koskis kirjoitti:...myös yleisesti S/W203 korista.
Vaihtoehtoina 270 CDI koneelle olen pohtinut 220 CDI tai 240 bensakonetta. Mitäs mieltä näistä?...
Mitään oikeita vikoja minulla ei kummassakaan autossa ole ollut. Monenmoista huollossa ovat päässeet molempiin kuitenkin tekemään, sillä tässä maassa Mersulla on 99% kaikenkattava "takuu". Lainausmerkeissä siksi, että siihen sisältyy ylläpitokin. Tämän alla olen raportoinut joka rapinan ja sivuäänen merkkiliikkeeseen ja he ovat metsästelleet niitä puolestani. Tähtään tällä siihen että takuun joskus loppuessa käteeni jäisi auto joka on tiptop kunnossa. (Tarkempaa raporttia täällä.)
270CDI on varmasti paras moottorivalinta, jos hinta ei tule esteeksi. Itse haluaisin tuollaisen mieluusti, mutta valitettavasti niitä ei täällä saa rahallakaan. 220CDI on kokemukseni mukaan myös täysin riittävä, mutta 270CDI:hin verrattuna ei likikään yhtä hauska.
240-bensa kannattaa unohtaa. Minulla ei ole siitä juuri mitään hyvää sanottavaa. Siinä yhdistyy tehottomuus ja korkea polttoaineenkulutus. Se ei ole kovin hyvä kombinaatio. Minulla on ollut aika monenmoisia autoja historian aikana enkä odota autolta mitään älyttömiä suorituskyvyssä. Mutta 240 ei tahdo saavuttaa minimitasoakaan. Eteenpäin silläkin kuitenkin pääsee, mutta ponnetonta meno on. Laajemmin kirjoiteltuna kokemuksia löytyy kirjoittelemanani Koeajot-puolelta. Koeajot-puolelta löytyy myös kokemuksiani facelift-mallista.
Sedanissa kannattaa kiinnittää huomiota peräkontin kokoon. Sillä varmasti pärjää ihan hyvin kun päättää pärjätä. Kuitenkin: Jos autossa on Bosen soundsysteemi, tavaratilan katossa on aika iso "laatikko" kaiuttimia varten. Se vie tilasta juuri sen tärkeän pari senttiä, joka tarvitaan kahden täysikokoisen matkalaukun sijoittamiseen päällekkäin. Itse olin tästä vähän yllättynyt, sillä W208-CLK:honi kaksi laukkua meni päällekkäin ihan heittämällä. Eli W203:n tavaratilan käyttökelpoisuus voi muodon vuoksi olla vähän kyseenalainen. Erityisesti, mikäli autossa ei ole kaatuvia takaselkänojia.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
C 270 TA
Mulla on C 270 TA . 02 malli .musta.
Mitäs tässä nyt oikein kehuis, oikein hyvä auto kulkee hienosti ja automaatti sopii moottoriin mitä parhaimmin.
Tilat on ihan riittävät meille koska on vaan 2 aikuista ja tavaraa ei kauppakassia ihmeellisenpää tule kuljetettua.
Varusteista:Eleganse taso
Mukavuusilmastointi ,ajotietokone ,monitoimi nahkaratti ,ortopedi istuin ,puolisähköpekit ,radio/cd.
Ajettu on n.80 tuhatta ja vikoja ei ole ollut ilmastoinnin läppämoottorin tangon vaihtoa lukuunottamatta.Autoni toin etelä saksasta viime syksynä.
Mukava auto niin pitkällematkalle ja sopivankokoinen kaupungissa pyörittämiseen.
Mitäs tässä nyt oikein kehuis, oikein hyvä auto kulkee hienosti ja automaatti sopii moottoriin mitä parhaimmin.
Tilat on ihan riittävät meille koska on vaan 2 aikuista ja tavaraa ei kauppakassia ihmeellisenpää tule kuljetettua.
Varusteista:Eleganse taso
Mukavuusilmastointi ,ajotietokone ,monitoimi nahkaratti ,ortopedi istuin ,puolisähköpekit ,radio/cd.
Ajettu on n.80 tuhatta ja vikoja ei ole ollut ilmastoinnin läppämoottorin tangon vaihtoa lukuunottamatta.Autoni toin etelä saksasta viime syksynä.
Mukava auto niin pitkällematkalle ja sopivankokoinen kaupungissa pyörittämiseen.
Tulossa uutta mersua ...
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
Sohitaanpa hieman herhiläispesää..eerola kirjoitti:[rder=asc&start=0]täällä[/url].)
270CDI on varmasti paras moottorivalinta, jos hinta ei tule esteeksi. Itse haluaisin tuollaisen mieluusti, mutta valitettavasti niitä ei täällä saa rahallakaan. 220CDI on kokemukseni mukaan myös täysin riittävä, mutta 270CDI:hin verrattuna ei likikään yhtä hauska.
240-bensa kannattaa unohtaa. Minulla ei ole siitä juuri mitään hyvää sanottavaa. Siinä yhdistyy tehottomuus ja korkea polttoaineenkulutus. Se ei ole kovin hyvä kombinaatio. Minulla on ollut aika monenmoisia autoja historian aikana enkä odota autolta mitään älyttömiä suorituskyvyssä. Mutta 240 ei tahdo saavuttaa minimitasoakaan. Eteenpäin silläkin kuitenkin pääsee, mutta ponnetonta meno on.
Eli tuo ponnettomuus bensassa on tuntua vain. Jos katsotaan suoritusarvot niin paikaltaan, kuin käytännössäkin, niin menee täysin tasatahtia dieselin kanssa, jollain osa-alueilla jopa "paremmin". Tästä asiasta on ollut aikaisemminkin puhetta, kun eräs autolehti vertaili 270 ja 240 keskenään samoissa olosuhteissa ihan testinä. Myönnettävä on, etten itse ole ajanut kuin 270CDi:tä, joten..
Mutta fiilis sen ratkaisee, eihän siintä ylitse pääse. Mutta varmasti kynnys lähtä pidemmälle ajelemaan on pienempi dieselillä. Kun yleensä se dieselvero unohtuu heti maksun jälkeen ja sitten voi ajella pienillä kulutuksilla ja halvalla. Ja ilman muuta jos kaupungissa ajetaan, niin silloin tuo kulutusero tulee tosissaan näkyviin.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Nojoo..se on tavallaan totta että bensakoneen ponnettomuus/ dieselin puhti on vain tuntua.
Eikä se itseasiassa ole edes "tavallaan totta" vaan se on silkkaa faktaa että se dieselin puhti on "vain" tuntua..MUTTA siinäpä se idea juuri onkin: diesel nimenomaan TUNTUU huomattavasti ponnekkaammalta ja puhdikkaammalta kuin bensakone..myös silloin kuin suoritusarvot ovat paperilla ja käytännössäkin hyvin lähelle samaa.
Kuten aiemmin olen jo tuonut useastikin esille..olin itse vannoutunut dieselien vastustaja, kunnes pääsin..tai pitäisi kai sanoa jouduin..koska myyjä joutui käyttämään puhe- ja suostuttelulahjojaan jonkin verran ennenkuin sai minut koeajolle Audin A6 3.0TDI:llä..koeajamaan nykyaikaista diesel-moottoria.
Esim jos vertaa tätä 3.0 TDI:tä 3.2FSI V6:een niin paperilla..ja käytännössä mitattuna toki myös..3.2 on tehokkaampi moottori, mutta köytännön liikennetilanteissa 3.0TDI tuntui/tuntuu ainakin minusta jopa huomattavasti tehokkaammalta kuin 3.2V6 bensakone..kiitos dieselin mahtavan väännön.
Eli se on totta että dieselin puhti ja voima on tavallaan illuusiota, koska se vain "tuntuu" siltä..mutta toisaalta jos se kerran sellaisen voimantunteen kuskille antaa niin onko sillä itseasiassa väliä onko se tunne harhaa vaiko kellolla mitattavaa faktaa..jos tunne kerran antaa kuvan voimakkaasta moottorista.
Tottahan se on että jos radalle lähdetään ajamaan joko harraste- tai ihan kilpailumielessäkin niin selvähän se on että bensamoottori vie pidemmän korren..mutta normaali arkiajoon nykydieselit antavat kuskille aavistuksen samaa voiman ja puhdin tunnetta kuin mitä tarjoavat huomattavasti suuremmat (ja kalliimmat) bensamoottorit.
Esim Audin osalla puhutaan useiden kymppitonnien hintaerosta (3.0TDI vs 4.2V8)..ja kuitenkin normaalissa (Suomalaisessa) arkiajossa loppujenlopuksi voimantunne on molemmissa hyvin samankaltainen. Toki jossain muualla ja muunlaisilla nopeusrajoituksilla ym ym tilanne muuttuu toiseksi.
Väännössä siis on dieselin salaisuus..ja siinä että Suomalaiseen arkiliikenteeseen vääntö sopii kuin nenä päähän..paremmin kuin suuret tehot kilowatteina/hevosvoimina.
Eikä se itseasiassa ole edes "tavallaan totta" vaan se on silkkaa faktaa että se dieselin puhti on "vain" tuntua..MUTTA siinäpä se idea juuri onkin: diesel nimenomaan TUNTUU huomattavasti ponnekkaammalta ja puhdikkaammalta kuin bensakone..myös silloin kuin suoritusarvot ovat paperilla ja käytännössäkin hyvin lähelle samaa.
Kuten aiemmin olen jo tuonut useastikin esille..olin itse vannoutunut dieselien vastustaja, kunnes pääsin..tai pitäisi kai sanoa jouduin..koska myyjä joutui käyttämään puhe- ja suostuttelulahjojaan jonkin verran ennenkuin sai minut koeajolle Audin A6 3.0TDI:llä..koeajamaan nykyaikaista diesel-moottoria.
Esim jos vertaa tätä 3.0 TDI:tä 3.2FSI V6:een niin paperilla..ja käytännössä mitattuna toki myös..3.2 on tehokkaampi moottori, mutta köytännön liikennetilanteissa 3.0TDI tuntui/tuntuu ainakin minusta jopa huomattavasti tehokkaammalta kuin 3.2V6 bensakone..kiitos dieselin mahtavan väännön.
Eli se on totta että dieselin puhti ja voima on tavallaan illuusiota, koska se vain "tuntuu" siltä..mutta toisaalta jos se kerran sellaisen voimantunteen kuskille antaa niin onko sillä itseasiassa väliä onko se tunne harhaa vaiko kellolla mitattavaa faktaa..jos tunne kerran antaa kuvan voimakkaasta moottorista.
Tottahan se on että jos radalle lähdetään ajamaan joko harraste- tai ihan kilpailumielessäkin niin selvähän se on että bensamoottori vie pidemmän korren..mutta normaali arkiajoon nykydieselit antavat kuskille aavistuksen samaa voiman ja puhdin tunnetta kuin mitä tarjoavat huomattavasti suuremmat (ja kalliimmat) bensamoottorit.
Esim Audin osalla puhutaan useiden kymppitonnien hintaerosta (3.0TDI vs 4.2V8)..ja kuitenkin normaalissa (Suomalaisessa) arkiajossa loppujenlopuksi voimantunne on molemmissa hyvin samankaltainen. Toki jossain muualla ja muunlaisilla nopeusrajoituksilla ym ym tilanne muuttuu toiseksi.
Väännössä siis on dieselin salaisuus..ja siinä että Suomalaiseen arkiliikenteeseen vääntö sopii kuin nenä päähän..paremmin kuin suuret tehot kilowatteina/hevosvoimina.
Ainaki henk koht käyttöön 270 sopii kuin nenä päähän, käyttöominaisuuksissa ei tosiaankaan moittimista, niinkuin ei ajettavuudessakaan. Varustelistalle tuli ruksittua tomaatti ja kääntyvä takaselkänoja. Normaaliajossa ei kierrokset juuri käy yli 2500r/min, eli väännöillä mennään.
Vaihelootan reistailun syy oli ilmesesti akku, asia on edelleen selvittelyn alla. Koiranluu vaihettu keulaan ja takasisävalo pimeänä ollut jo toista vuotta.
Farkussa lienee tuo kuljetuskykykin paremmin kohillaan.
Kulutusta haarukoitiin viimeks sunnuntaina, siirtymä yli 400km, moottoritietä ja valtatietä, keskinopeus 103km/h ja keskikulutus 5.5l, eli ei tuota kakkuakaan tarvi saavilla annostella. Suositeltava kampe.
Vaihelootan reistailun syy oli ilmesesti akku, asia on edelleen selvittelyn alla. Koiranluu vaihettu keulaan ja takasisävalo pimeänä ollut jo toista vuotta.
Farkussa lienee tuo kuljetuskykykin paremmin kohillaan.
Kulutusta haarukoitiin viimeks sunnuntaina, siirtymä yli 400km, moottoritietä ja valtatietä, keskinopeus 103km/h ja keskikulutus 5.5l, eli ei tuota kakkuakaan tarvi saavilla annostella. Suositeltava kampe.
Nykynen:
W203 270 CDI -01
Exät:
Opel Record 1900 Coupe -67
Opel Ascona 2.0S -80
W123 300D -83
W202 240C -97
W203 270 CDI -01
Exät:
Opel Record 1900 Coupe -67
Opel Ascona 2.0S -80
W123 300D -83
W202 240C -97
Kuten jva sanoikin, kyseessä on varmasti aika pitkälti tuntuma. Mutta sehän se tärkein juttu onkin. Käytännön suorituskyky, eli se miten vaivattomasti auto liikkuu, on ainakin minulle tärkeämpiä kuin radalla mitattu nollastasataan arvo.PT kirjoitti:...Jos katsotaan suoritusarvot niin paikaltaan, kuin käytännössäkin, niin menee täysin tasatahtia dieselin kanssa, jollain osa-alueilla jopa "paremmin". Tästä asiasta on ollut aikaisemminkin puhetta, kun eräs autolehti vertaili 270 ja 240 keskenään samoissa olosuhteissa ihan testinä...
Minun takapuolianalyysissäni merkittävin vaivattomuuden tunnun takaava ominaisuus on tasainen (ja mielellään riittävä) vääntö. Nykymoottoreissa on hienoa kun vääntöhuippu ei ole pistemäinen vaan se on usein levitetty aika laajalle kierrosalueelle. Silloin ei tarvitse olla koko aikaa kepittämässä menon takaamiseksi. Usein tämä on tehty ahtimella, mutta sama on myös 3,2 litran bensakoneessa ilman ahdinta.
C180K 220 Nm - 2500-4200 rpm
C240 240 Nm - 4500 rpm
C320 310 Nm - 3000-4600 rpm
C220CDI 315 Nm - 1800-2600 rpm
C270CDI 400 Nm - 1800-2600 rpm
Kuten edellä totesin, kyllä 240-bensallakin ehtii, mutta siitä puuttuu se väännön tuntu joka 320-bensassa ja CDI-koneissa on. Niinkuin aikaisemmin sanoin: Kyllä 240:kin kulkee, mutta sitä pitää silloin kepittää jä polkea ihan eri tavalla kuin tasaisemmin ja enemmän vääntäviä koneita. Ja tarve käyttää kaasua ronskisti näkyy suoraan 240:n arkisessa polttoaineenkulutuksessa.
No, minä kuulun siihen joukkoon joka ei tykkää, jos normaalissa ajossa tuntuu, että joutuu repimään autoa samalla tavalla kuin moottorilehtien suorituskykymittauksissa. Mielelläni etenen vilkkaasti, mutta senkin teen mieluiten aika eleettömästi. Ja silloin koneessa tarvitaan väähtöä.
-T
Kiitos kaikille kommenteista, toki niitä saa kirjoittaa lisääkin. Taitaa se tuon 270 puolelle kääntyä. Toivottavasti löytyy sopiva yksilö sopivaan hintaan, niin saadaan taas yksi tuontiauto lisää suomeen 

MB W204 C 180K 2008
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
- Pikku Mersu
- Mersumies
Minkä kokoista rahapussia tuommosen tuontiin pitäisi varata? Suomessahan noitten 270 hinnat tuppaavat olla yli 40€ ja Saksan maalta halvimmat taitaa olla 15€ pinnassa.
Olen ihan pihalla noiden verotus + muitten systeemien kanssa ja kun näitäkin on varmasti tuotu niin joku voisi antaa suuntaa antavaa haarukkaa.
Onko kellään kokemusta Vehon "vaihtotähti" palvelusta?
Olen ihan pihalla noiden verotus + muitten systeemien kanssa ja kun näitäkin on varmasti tuotu niin joku voisi antaa suuntaa antavaa haarukkaa.
Onko kellään kokemusta Vehon "vaihtotähti" palvelusta?
GLC 300 de -21 & SLK 230 Kompressor aut -00.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Maaliskuussa 05 tuotu C270 CDI T Elegance vm. 01 aj 87tkm, verot 15845,36€Pikku Mersu kirjoitti:Minkä kokoista rahapussia tuommosen tuontiin pitäisi varata? Suomessahan noitten 270 hinnat tuppaavat olla yli 40€ ja Saksan maalta halvimmat taitaa olla 15€ pinnassa.
Verot nyt saattaa olla sitten pari tonnia enemmänkin, riippuu kuun asennosta ja siitä onko tullimies saanut edellisiltana vai ei

MB W204 C 180K 2008
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
No nyt on sitten tilaus tehty ja vahvistettukin (C 270 T CDI). Ensiviikolla pitäisi olla jo suomessa.koskis kirjoitti:Kiitos kaikille kommenteista, toki niitä saa kirjoittaa lisääkin. Taitaa se tuon 270 puolelle kääntyä. Toivottavasti löytyy sopiva yksilö sopivaan hintaan, niin saadaan taas yksi tuontiauto lisää suomeen

MB W204 C 180K 2008
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
Kiitos, Kuvia ja tarkempia tietoja autosta ja varusteista sitten kun saan auton avaimet omaan taskuuni.Petri.Kemppainen kirjoitti:Onnittelut hyvästä valinnasta! Laitahan tiedot näytille että saadaan ihmetellä.
Mistäpäin Saksaa auto on tulossa?

MB W204 C 180K 2008
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
No niin, nyt on sitten pitkällisen odotuksen jälkeen saatu auto pihaan. Pienen koeajolenkin jälkeen hymy edelleen korvissa asti. Todella mukava moottori tuo 270, ja autoomaatti täydentää sen ominaisuuksia mukavasti.
Tässä muutamia varusteita autosta:
* Navi.
* Parkkitutka
* Ilmastointi, automaattinen
* Sähköiset penkit, kuskilla ortopedi
* kattoluukku
* puhelin valmius (Nokia 6310) pitäisi vaihtaa, helppiä kaivataan
* vetokoukku
* brilliant silver metallic väri
Pitää varmaan Webasto hommata tohon. Osaisiko joku suositella pk-seudulta asiantuntevaa asennuspalvelua?
Tässä muutamia varusteita autosta:
* Navi.
* Parkkitutka
* Ilmastointi, automaattinen
* Sähköiset penkit, kuskilla ortopedi
* kattoluukku
* puhelin valmius (Nokia 6310) pitäisi vaihtaa, helppiä kaivataan

* vetokoukku
* brilliant silver metallic väri
Pitää varmaan Webasto hommata tohon. Osaisiko joku suositella pk-seudulta asiantuntevaa asennuspalvelua?
MB W204 C 180K 2008
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB W168 A 160 A 1999
- Petri Lindh
- Uusi tuttavuus
W203-C 270 cdi
Itselläni myös Saksasta tuotu kyseinen yksilö pääkaupunkiseudulla. Tarttui tuliaisiksi YK- reissulta. Ajaminen autolla on ollut mahtavaa, mutta useat pikkuviat ja Vehon asenne "harmaa tuontia" kohtaan nyppii.
Ongelmia on ollut ajovalojen ja takakaiuttimien kanssa. Viime viikolla alkoi nafta haista sisällä, kun pysähtyi liikennevaloihin. Kävin viemässä auton aamulla huoltoon, sillä omat vahvuudet ei osu juuri tuohon autotekniikan alueelle. Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta.
Itselläni on jo kolmas Mersu menossa (toinen Saksasta) ja jatkuvasti olen Veholla joutunut ihmettelemään palvelun tasoa. Esimerkiksi kanta-asiakaslehteä ei näille Saksan rekisteristä tulleille auton omistajille lähetetä.Osa palveluista hinnoitellaan myös eritavalla tuontiautojen kohdalla.
Himoiten olen katsellut uutta ML- maasturia ja odotellut uutta R-sarjaa, mutta hyvistä autoista huolimatta, pistää miettimään, millä sitä jatkossa ajaa. Tuntuu hölmöläisten hommalta, sillä eikö Veho edusta Suomessa kaikkia mahdollisia mersuja? Myöskin Saksasta tuotuja.
Ongelmia on ollut ajovalojen ja takakaiuttimien kanssa. Viime viikolla alkoi nafta haista sisällä, kun pysähtyi liikennevaloihin. Kävin viemässä auton aamulla huoltoon, sillä omat vahvuudet ei osu juuri tuohon autotekniikan alueelle. Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta.
Itselläni on jo kolmas Mersu menossa (toinen Saksasta) ja jatkuvasti olen Veholla joutunut ihmettelemään palvelun tasoa. Esimerkiksi kanta-asiakaslehteä ei näille Saksan rekisteristä tulleille auton omistajille lähetetä.Osa palveluista hinnoitellaan myös eritavalla tuontiautojen kohdalla.
Himoiten olen katsellut uutta ML- maasturia ja odotellut uutta R-sarjaa, mutta hyvistä autoista huolimatta, pistää miettimään, millä sitä jatkossa ajaa. Tuntuu hölmöläisten hommalta, sillä eikö Veho edusta Suomessa kaikkia mahdollisia mersuja? Myöskin Saksasta tuotuja.
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
Moi! Kerrotko jonkun esimerkin tuontiauton huolto hinnoittelusta vert.
vehon tuonti.
Minä olen käyttänyt olarissa huollossa ja kohtelu on pääasiassa ollut asiallista, ei mitään ihme läpän hettoa mutta kysymksiini on aina osattu
vastata tyydyttävällä tavalla.
Huollon hinta on vehossa aika vakio sitten kun siihen aletaan tekemään jotain
korjausta tai lisä työtä niin silloin se alkaa maksaa.
Ps. Mersun lehtikin alkoi tulla 3-4kk auton oston jälkeen.
vehon tuonti.
Minä olen käyttänyt olarissa huollossa ja kohtelu on pääasiassa ollut asiallista, ei mitään ihme läpän hettoa mutta kysymksiini on aina osattu
vastata tyydyttävällä tavalla.
Huollon hinta on vehossa aika vakio sitten kun siihen aletaan tekemään jotain
korjausta tai lisä työtä niin silloin se alkaa maksaa.
Ps. Mersun lehtikin alkoi tulla 3-4kk auton oston jälkeen.
Tulossa uutta mersua ...
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A