124 250 T 5-v vaihteisto hajosi/KIITOS FORUMILAISILLE
124 250 T 5-v vaihteisto hajosi/KIITOS FORUMILAISILLE
APUA LÖYTYI JA HOMMA ON KUNNOSSA
Jos tietoo, mistä löydän ystävälle tähän apua olemme kiitollisia vinkeistä. "Myydään varaosia "osastolta ei varsinaisesti löytynyt kuin yksi ja se oli myyty - kaikki sivut kävin läpi! Olen pahoillani kun en osaa täsmentää tietoa - ei ole nääs tietoa. En ymmärrä näiden päälle mitään. Vielen Dank!
Jos tietoo, mistä löydän ystävälle tähän apua olemme kiitollisia vinkeistä. "Myydään varaosia "osastolta ei varsinaisesti löytynyt kuin yksi ja se oli myyty - kaikki sivut kävin läpi! Olen pahoillani kun en osaa täsmentää tietoa - ei ole nääs tietoa. En ymmärrä näiden päälle mitään. Vielen Dank!
Viimeksi muokannut cupee, La 11.06.2005 10:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: 5-vaiht,
Kiitos ilmoitan eteenpäin huomenna lauantaina! yv. jjML65 kirjoitti:Olis yksi ylimääräinen 5-vaihteinen lyhyellä kytkinakselilla. Sopii -90 eteenpäin. M. Lehtonen 0400777656
laatikko
MOI
Minkä ikäisestä autosta kyse?? Eli onko lyhyt vain pitkä kytkinakseli? Minua kiinostais se rikkinäinen laatikko kun mulla olisi sellainen pitkäakselinen joka kaipaa kytkinakselia.Jos vaan voit kysellä asian ja selvittää onko myynissä ja mikä särkyi?? Kiitos jo etukäteen
Minkä ikäisestä autosta kyse?? Eli onko lyhyt vain pitkä kytkinakseli? Minua kiinostais se rikkinäinen laatikko kun mulla olisi sellainen pitkäakselinen joka kaipaa kytkinakselia.Jos vaan voit kysellä asian ja selvittää onko myynissä ja mikä särkyi?? Kiitos jo etukäteen
Re: 5-vaiht,
on vanhenpi eli ei käy kait kiitosML65 kirjoitti:Olis yksi ylimääräinen 5-vaihteinen lyhyellä kytkinakselilla. Sopii -90 eteenpäin. M. Lehtonen 0400777656
Re: laatikko
kyse on vm 86, eli joten siinä on sitten kait se pitkä????-Kimmo lupasi kysellä auton omistajalta sen vanhan myymisestä, menee muutama päivä tässä tv. jjpk62 kirjoitti:MOI
jassoo - pitää katsoa kiitos vinkistä jjJussi k kirjoitti:www.blocket.se
mulla makso pari sataa kepeineen vivuistoineen.