Foorumin siistein W123

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Hemingway kirjoitti:Bongattu hieno 280CE Mercedes-Benz Classic lehdestä eilissäpäivänä. Oli hieno artikkeli, ja oli tottavieköön hieno autokin! Ja kertakaikkisen oikein oli sattunut sisustan värin valinta 8)

Vai mitä mieltä tästä on esim raul :roll: Mikä muu väri tuohon mukamaste passaisi? Creme on in, niin valoisa, niin puhdas, niin raikas, niin elegantti..
Oikein ansiokas oli artikkeli 8) Ja paljon himokkaita hyviä kuvia. Jäi vain mietityttämään miksi ihmeessä koko aukeaman kuvassa oli tunkinreiät photosopattu umpeen :roll:

Komea väri se creme ei siinä mitään. Ja kuten sanoit 255-sisustus sopii mitä mainioimmin Pajettrotin yhteyteen. Ei tosin kannata hurmioitua liikaa. Arka väri ja jo hieman lialle alttiiksi joutunut creme kangassisustus ei välttämättä ole mikään leuhkin ilmestys... Petrolgrüenin kanssa parhaiten sopii mielestäni sininen velour-sisustus :wink:
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

On se silti 25v vanhaksi sisustaksi hieno, vaikka potretti on mitä on, auto likainen:
Kuva
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Ei tuokaan kauhein mahdollinen ole (l. ihan ok), mutta minun mielestä musta tai valkoinen on parempi. :?
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Leka kirjoitti:
Hemingway kirjoitti:Bongattu hieno 280CE Mercedes-Benz Classic lehdestä eilissäpäivänä. Oli hieno artikkeli, ja oli tottavieköön hieno autokin! Ja kertakaikkisen oikein oli sattunut sisustan värin valinta 8)

Vai mitä mieltä tästä on esim raul :roll: Mikä muu väri tuohon mukamaste passaisi? Creme on in, niin valoisa, niin puhdas, niin raikas, niin elegantti..
Oikein ansiokas oli artikkeli 8) Ja paljon himokkaita hyviä kuvia. Jäi vain mietityttämään miksi ihmeessä koko aukeaman kuvassa oli tunkinreiät photosopattu umpeen :roll:

Komea väri se creme ei siinä mitään. Ja kuten sanoit 255-sisustus sopii mitä mainioimmin Pajettrotin yhteyteen. Ei tosin kannata hurmioitua liikaa. Arka väri ja jo hieman lialle alttiiksi joutunut creme kangassisustus ei välttämättä ole mikään leuhkin ilmestys... Petrolgrüenin kanssa parhaiten sopii mielestäni sininen velour-sisustus :wink:
Viimeiseen ehdottomasti samaa mieltä. Ja kyllä se stoff creme alkaa 3.sarjassa olla jo hyväksyttävännäköinen. Velourina toki aina... Kunhan on siisti. Arempi tosiaan lialle kuin Dattel. Yksi parhaimmista väriyhdistelmistä on myös tummansininen metalliväri, 932-929-930 + creme. Näistä voi jatkaa taas jossain toisessa aiheessa?
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

929 on paska auto, muut salakoodit meni yli. Puhukaa perkele asioista niiden oikeilla nimillä niin ei tarvi googlen kanssa olla aina arvailemassa. :evil:
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sivonen kirjoitti:929 on paska auto, muut salakoodit meni yli. Puhukaa perkele asioista niiden oikeilla nimillä niin ei tarvi googlen kanssa olla aina arvailemassa. :evil:
929 3.0 V6 on kyllä ihan kiva auto kunnossa ollessaan. Muuten kyllä Sivosen kanssa aivan samaa mieltä, että perkelettäkö sitä koodeilla kun värinkin voi sanoa :twisted:
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Sjtv kirjoitti:
Sivonen kirjoitti:929 on paska auto, muut salakoodit meni yli. Puhukaa perkele asioista niiden oikeilla nimillä niin ei tarvi googlen kanssa olla aina arvailemassa. :evil:
929 3.0 V6 on kyllä ihan kiva auto kunnossa ollessaan. Muuten kyllä Sivosen kanssa aivan samaa mieltä, että perkelettäkö sitä koodeilla kun värinkin voi sanoa :twisted:
Ei jaksa aina kirjottaa :lol: 929 = nautikblau, eli tummansininen metalliväri :)
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

Aikoinaan sain kunnian omistaa jonkun vuoden W123:sen, joka oli tarkemmin tyyppiä 200B aut. -83. Tuskin se Suomen paras oli, mutta erittäin siisti kuitenkin. Lapisblau oli autolle eduksi. Auto oli kuntoisekseen siksi näyttävä, että sitä tuon tuostakin kehuttiin.

Tuosta yksilöstä, jota kaiholla muistelen, löytyy kuvia M-B Klubin kotisivuilta. Itse asiassa aina kun menee sivustoilla kuvia-osastoon, eteen aukeava kojelautanäkyvä on entisestä palvelijasta. Kokonaisuutena (+ käytetyn hinta ja laadun suhde) se oli paras tähän mennessä omistamistani Mersuista! :D

Huonointa siinä oli Strömbergin juuttuvakurkkuinen kaasari, joka tietyillä säillä talvella tuppasi temppuilemaan. Itse asiassa bensakoneisista 230E lienee ollut parhaita moottorivaihtoehtoja tässä(kin) korimallissa ( :wink: Timo L.), varsinkin jos ajattelee moottorin ominaisuuksia ja käyttökuluja.
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTY »

Uusia kuvia ja "uutta" tekniikkaa pellin alla (OM617 vaihtui orkkis OM617A):


http://oh1jty.toimii.net/auto/300cd.php
Viimeksi muokannut JTY, To 18.08.2005 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

JTY kirjoitti:Uusia kuvia ja "uutta" tekniikkaa pellin alla (OM617 vaihtui orkkis OM617A):


http://oh1jty.toimii.net/auto/300cd.html
Hienoa 8) Mutta missä on öljynjäähdytin?

Laittakaahan muutkin ihan rohkeasti kuvia, täällä on tätä nykyä niin hissua :?
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Leka kirjoitti:Laittakaahan muutkin ihan rohkeasti kuvia, täällä on tätä nykyä niin hissua :?
No laitetaan sillä välin pari eilistä otosta näytille, eli 300 D - 230 E - 230 E, olkaa hyvä.

230 E + 300 D
300 D + 230 E
230 E + 230 E
230 E + 230 E
230 E + 230 E
230 E + 230 E
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTY »

Leka kirjoitti:
JTY kirjoitti:Uusia kuvia ja "uutta" tekniikkaa pellin alla (OM617 vaihtui orkkis OM617A):


http://oh1jty.toimii.net/auto/300cd.html
Hienoa 8) Mutta missä on öljynjäähdytin?

Laittakaahan muutkin ihan rohkeasti kuvia, täällä on tätä nykyä niin hissua :?
Lauhdutin lisätty :wink:
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
Heavy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 983
Liittynyt: Ke 19.05.2004 00:41

Viesti Kirjoittaja Heavy »

JTY kirjoitti:Uusia kuvia ja "uutta" tekniikkaa pellin alla (OM617 vaihtui orkkis OM617A):


http://oh1jty.toimii.net/auto/300cd.php
Outo tuo kaasuvivusto sinulla. Onko tuossa EGR? Ajattelin, että jos siitä johtuu. Minulla ei ole mitään ylimääräistä tavaraa venttiilikopan päällä. Mikä johto/putki menee huohotinputken takaa?
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tässä ois mun roskapönttö:

Kuva

Kuva

Ei nyt niin erikoinen, mutta hienokuntoinen ja ehjä peli...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Jube kirjoitti:Tässä ois mun roskapönttö:
Ei nyt niin erikoinen, mutta hienokuntoinen ja ehjä peli...
Näyttäisi olevan. Vanteita en nyt kommentoi, mutta pistäpä roiskeläpät kiinni, niin saat vielä viime silauksen. Ilman niitä on vähän orvon näköinen. Muuten kyllä oikein suoran ja siistin näköinen auto.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
mika33
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Su 17.07.2005 06:43

Viesti Kirjoittaja mika33 »

ei ehkä erikoisin eikä kaunein..mutta oma ja maksettu=)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
Avatar
JTY
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: To 19.08.2004 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTY »

Heavy kirjoitti:
JTY kirjoitti:Uusia kuvia ja "uutta" tekniikkaa pellin alla (OM617 vaihtui orkkis OM617A):


http://oh1jty.toimii.net/auto/300cd.php
Outo tuo kaasuvivusto sinulla. Onko tuossa EGR? Ajattelin, että jos siitä johtuu. Minulla ei ole mitään ylimääräistä tavaraa venttiilikopan päällä. Mikä johto/putki menee huohotinputken takaa?
Ei ole EGR, ihan euro motti. Vivuston jouduin tekemään uusiksi koska vaparissa tuo meni imusarjan ja pakosarjan keskeltä. Tuo laatikko on vanhempi automaatti ilman alipaine ohjausta, pelkkä tanko ohjaus.

Tarkoitat varmaan tuota mustaa letkua, se on lisärikastus piirin paineletku.
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

HVM kirjoitti:
raul kirjoitti: Alemmassa linkissä on sitten kuvia 300 D:stä, eli autosta joka odottaa tällä hetkellä lähinnä museoentisöintiä. Saas nähdä, jos hyvin käy niin jo kesällä pystyisin alottelemaan.
Mikäs Kenian suurlähetystön auto tuo 300D on? Varusteet ovat melko vakuuttavat :shock: . Jollakulla on ollut lompakko kuosissaan ennenmuinoin...
Dodii... Kantakortti saapui vihdoin Stuttgartista. Auton alkuperää verhonnut mystisyys on nyt osittain selvinnyt. Varusteet olivat juuri niin kuin olin tuonne kirjoittanutkin, mutta maa mihin auto oli tilattu, paljastuikin odotettua eksoottisemmaksi.... :wink:

Arvauksia ilmoille, kukahan heittää ekana oikean? :lol:

Autoon oli myös asennettu tullikilven kiinnityssarja, oletan että auton eräässä vaiheessa omistaneella yhtiöllä saattoi olla jotain yhteyksiä tilausmaahan, ja auto oli tarkoitus kuljettaa myöhemmin Suomeen... Tiedä näistä, mutta myös 60 litraa polttoainetta oli tilattu kantakortin mukaan.

Niin ja valmistuspäivämäärä on 24.08.1978.
Avatar
kerosiini
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 431
Liittynyt: To 25.11.2004 19:16
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

raul kirjoitti:Arvauksia ilmoille, kukahan heittää ekana oikean? :lol:

Hmm oliskohan se saudi vehje.
190E 2.6 '90, 240TD '83, 220D '77, 250 2.8 '74, 220 '69, Coronet '68, Volvo 240 D6 '83, Taunus '82
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

raul kirjoitti:Dodii... Kantakortti saapui vihdoin Stuttgartista. Auton alkuperää verhonnut mystisyys on nyt osittain selvinnyt. Varusteet olivat juuri niin kuin olin tuonne kirjoittanutkin, mutta maa mihin auto oli tilattu, paljastuikin odotettua eksoottisemmaksi.... :wink:

Arvauksia ilmoille, kukahan heittää ekana oikean? :lol:

Autoon oli myös asennettu tullikilven kiinnityssarja, oletan että auton eräässä vaiheessa omistaneella yhtiöllä saattoi olla jotain yhteyksiä tilausmaahan, ja auto oli tarkoitus kuljettaa myöhemmin Suomeen... Tiedä näistä, mutta myös 60 litraa polttoainetta oli tilattu kantakortin mukaan.

Niin ja valmistuspäivämäärä on 24.08.1978.
Ai kun kiva :P Paljos niitä koodeja loppupelissä oli yhteensä kantakorttiin merkitty?... Mutta vastaan kysymykseen Malesia :lol:

Vielä kun hommaat selvityksen AKElta auton vaiheista Suomessa niin alkaa olemaan historia aika hyvin tiedossa. Mulle tuli sieltä viime viikolla selvitykset autojen aikaisemmista omistajista ja kävi ilmi kaikkea kivaa. Mm. tuon bensamesen tilaaja asuu tuossa ihan 800 metrin päässä ja vielä nykyäänkin on shamppanjan väriset uudet mersut pihassa, kattoluukulla ym. tietty 8)
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Leka kirjoitti:
raul kirjoitti:Dodii... Kantakortti saapui vihdoin Stuttgartista. Auton alkuperää verhonnut mystisyys on nyt osittain selvinnyt. Varusteet olivat juuri niin kuin olin tuonne kirjoittanutkin, mutta maa mihin auto oli tilattu, paljastuikin odotettua eksoottisemmaksi.... :wink:

Arvauksia ilmoille, kukahan heittää ekana oikean? :lol:

Autoon oli myös asennettu tullikilven kiinnityssarja, oletan että auton eräässä vaiheessa omistaneella yhtiöllä saattoi olla jotain yhteyksiä tilausmaahan, ja auto oli tarkoitus kuljettaa myöhemmin Suomeen... Tiedä näistä, mutta myös 60 litraa polttoainetta oli tilattu kantakortin mukaan.

Niin ja valmistuspäivämäärä on 24.08.1978.
Ai kun kiva :P Paljos niitä koodeja loppupelissä oli yhteensä kantakorttiin merkitty?... Mutta vastaan kysymykseen Malesia :lol:

Vielä kun hommaat selvityksen AKElta auton vaiheista Suomessa niin alkaa olemaan historia aika hyvin tiedossa. Mulle tuli sieltä viime viikolla selvitykset autojen aikaisemmista omistajista ja kävi ilmi kaikkea kivaa. Mm. tuon bensamesen tilaaja asuu tuossa ihan 800 metrin päässä ja vielä nykyäänkin on shamppanjan väriset uudet mersut pihassa, kattoluukulla ym. tietty 8)
Oho, tostapa ei ollutkaan puhetta. Aika mielenkiintoista, mikä sarja nyt menossa, W210? Malesia ihan hyvä veikkaus mutta ei silti oikea :wink:

Varusteita oli reilut 3 riviä, eli 22 kpl, siis varusteita, ei nk. suomi-koodeja :lol:
Mut yllätti aika totaalisesti se mitä veikattiinkin, että se kaksois-peruutuspeili onkin alkuperäisvaruste!!! :shock: Sähkölasit ja ilmastointi olivat omilla koodeilla erikseen, kuten joskus väitinkin.

Kerosiini kirjoitti:Hmm oliskohan se saudi vehje.
Ehei, Mersujen ollessa kyseessä, tuo Saudi-Arabia ei olisi mielestäni edes kovin eksoottinen, muuten kyllä toki. :lol:

Annetaan helpottava vihjeytys, eli kyseessä on saari... :roll:
Avatar
Heavy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 983
Liittynyt: Ke 19.05.2004 00:41

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Leka kirjoitti:Vielä kun hommaat selvityksen AKElta auton vaiheista Suomessa niin alkaa olemaan historia aika hyvin tiedossa. Mulle tuli sieltä viime viikolla selvitykset autojen aikaisemmista omistajista ja kävi ilmi kaikkea kivaa. Mm. tuon bensamesen tilaaja asuu tuossa ihan 800 metrin päässä ja vielä nykyäänkin on shamppanjan väriset uudet mersut pihassa, kattoluukulla ym. tietty 8)
Minkä hintainen tuollainen selvitys on? Oletin, että et kysynyt noita puhelimessa vaan tilasit tiedot paperilla itsellesi? Noiden molempien 123:sten historia olisi mukava selvittää.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

raul kirjoitti:Oho, tostapa ei ollutkaan puhetta. Aika mielenkiintoista, mikä sarja nyt menossa, W210? Malesia ihan hyvä veikkaus mutta ei silti oikea :wink:
W211 & W203

No mutta sittenhän tää on helppo Sri Lanka tai Indonesia :)

Ai erikseen, no MB on ottanut sitten varmaan kombikoodin vasta vähän myöhemmin käyttöön.
Kooditus vois siten näyttää vaikka tältä:
286, 410, 420, 430, 440, 452, 466, 480, 502, 511, 542, 570, 580, 584, 592, 605, 630, 663, 674, 682, 876, 931

Rale pitää momenttia yllä :lol:
Heavy kirjoitti:Minkä hintainen tuollainen selvitys on? Oletin, että et kysynyt noita puhelimessa vaan tilasit tiedot paperilla itsellesi? Noiden molempien 123:sten historia olisi mukava selvittää.
Aivan, siis kirjallinen selvitys. Maksoi 28 € ja koska yhden auton kohdalla omistustiedoissa ei ollut tapahtunut muutoksia ennen vuotta -90, niin sen osalta 13 €. ...elämä on :? :)
Avatar
kerosiini
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 431
Liittynyt: To 25.11.2004 19:16
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Lentobensiini heittää toisen veikkauksen ja sanoo että Island :shock:
Tuo omistushistoria pitäisi minun joka autolle hommata, saako sen jokaiselle samaan hintaan eli se 28e?
190E 2.6 '90, 240TD '83, 220D '77, 250 2.8 '74, 220 '69, Coronet '68, Volvo 240 D6 '83, Taunus '82
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

ISLANTI (541) on oikea vastaus!!! :D

Leka, Sri Lanka ei ole saari... :wink:

Niin varmasti tuo combikooditusveikkaus on totta.

Koodilistas oli melkein täydellinen, mutta kun combikoodeista oli juuri puhe, koodit 600 ja 602 löytyy, ei 605:tä, mikä käsittääkseni tarkoittaa lisäksi tavallisen kilven kiinnitystä.
Lisäksi löytyy koodi 437 ja 630 uupuu. Lisäksi unohdit 287:n, kun taas radiota autoon ei tehtaalta ole tilattu, eli 511 veks.
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Vai Islanti. Sehän selittää muutaman jutun. DDR-tunnuksen tilalle hattuhyllylle on nyt varmasti hommattava vastaava IS-laatta.

Se 28 e (tai 13 e) sisältää valitettavasti vain yhden auton tietojen selvityksen :(
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Leka kirjoitti:Vai Islanti. Sehän selittää muutaman jutun. DDR-tunnuksen tilalle hattuhyllylle on nyt varmasti hommattava vastaava IS-laatta.

Se 28 e (tai 13 e) sisältää valitettavasti vain yhden auton tietojen selvityksen :(
DDR on ja pysyy. Tolle voi sitten joskus hankkia kaveriksi islanninhevosen... :roll: Jaa no mitäs juttuja nyt sulle selveni...

Ja mitäs höpötit että sait samaan hintaan usean auton tiedot? Se siis ei pidä paikkaansa ja jokaisesta autosta tulee maksaa se 13 - 28 euroa?
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

raul kirjoitti:Ja mitäs höpötit että sait samaan hintaan usean auton tiedot? Se siis ei pidä paikkaansa ja jokaisesta autosta tulee maksaa se 13 - 28 euroa?
Mua on kustu suoraan silmään.

palataan.
Avatar
Jyry
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 419
Liittynyt: Su 11.04.2004 12:49
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja Jyry »

Dunkelblau123 kirjoitti:Laitanpa sitten oman kärrynikin kuvan tänne. Eipä taida olla jakoa noiden muiden komistusten (esim. Rönttä) kanssa.

[ http://www.edu.stadia.fi/~0401821/joop.jpg ]

Käyttöautona tuo "Dunkelblau" saa vielä palvella monta vuotta, mikäli se meikäläisestä on kiinni. Täten ulkonäkö ei ole (588tkm ajetulla) ollut se "must-juttu" viimeaikoina. Pitkää matkaa on taitettu ja tullaan taittamaan (vetoautonakin). Lisäksi löytyy kaikenlaista "muka-tärkeämpää" puuhaa joten auton huollossa on jouduttu tekemään joitakin myönnytyksiä.
Tuossa kuvassa ollaankin muuten , arvatkaa missäpäin maailmaa??

Nyt kun elämme "avoimuuden aikaa" foorumissa niin meikäläinen on sitten tuossa oikealla puolella (mustatakkinen heebo). Avantariin en ala kuvaa kuitenkaan vaihtamaan.



Edit. Seuraava jantteri jo tiesikin sijainnin, eli Saksan Trävemündessä on toi kuva otettu.
Mulla on muuten saman verran ajettu, saman värinen, ja vissiin samalla rekisterinumeron numero-osalla (151) oleva 5-vaihteinen 300D kuten sinullakin.
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

No missäs Jyryn kuvat viipyvät :?: :wink:

Taidanpa laittaa tähän tämmöisen syksyisen kuvan piristyksesi ettei tämäkin aihe vaivu ihan unholaan...

Kuva

Ja sitten vähemmän syksyinen syyskuva...

Kuva
Vastaa Viestiin