Autoni on 190E 2.6l -87 automaatti ja siinä on 110bar:nen ohjaustehostimen pumppu
tehostin toimii vasta kun on 2000 kierrosta koneessa muuten on aika jäykkä käännellä
mitenkähän toimis jos laittain 95 bar:sen pumpun. Ku ei oikeen löydy mistään tota isoa pumppua, tai tietääkö joku missä vois olla tommonen pumppu
Ois aika kiire ku emännän pitäs töissä käydä tolla autolla ja se ei oikeen jaksa käännellä sitä rattia
Aiheeseen liittyen otin tänään omasta laturin pois kun siinä piti laakerit ääntä ja samalla kokeilin ohjaustehostimen pumppua ja siinä oli vähän päittäis välystä...saakohan pumppuun uusia laakereita ja minkälainen homma on vaihtaa.Vai onko tuo ihan normaali että siinä on välystä?
Tapio.P kirjoitti:Aiheeseen liittyen otin tänään omasta laturin pois kun siinä piti laakerit ääntä ja samalla kokeilin ohjaustehostimen pumppua ja siinä oli vähän päittäis välystä...saakohan pumppuun uusia laakereita ja minkälainen homma on vaihtaa.Vai onko tuo ihan normaali että siinä on välystä?
Mitä mulla on noita pumppula ollu niin liki kaikissa on pikku klappi tuntunu. Jos öljyt pysyy sisällä ja pumppu ei pidä ääntä niin kovaa ajoa...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90