Ohjaustehostin

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Timo190
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: To 05.05.2005 19:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja Timo190 »

Autoni on 190E 2.6l -87 automaatti ja siinä on 110bar:nen ohjaustehostimen pumppu
tehostin toimii vasta kun on 2000 kierrosta koneessa muuten on aika jäykkä käännellä :oops:
mitenkähän toimis jos laittain 95 bar:sen pumpun. Ku ei oikeen löydy mistään tota isoa pumppua, tai tietääkö joku missä vois olla tommonen pumppu

Ois aika kiire ku emännän pitäs töissä käydä tolla autolla ja se ei oikeen jaksa käännellä sitä rattia :oops:
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Mulla ois ainaki 2.0D:n pumppu, tiedä sitten käyko, mutta ehjä ainakin on.
Joku viisaampi varmaan vahvistaa käykö?

Käy ainaki 2.0B, 2.0D ja 2.5D koneisiin.
Vara-osa numero on eri, mutta pumpussa ei mitään eroa. Kokeiltu on kaikkiin koneisiin.
Viimeksi muokannut Jube, Su 05.06.2005 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Timo190
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: To 05.05.2005 19:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Timo190 »

kato kyljestä onko se 110 bar:nen
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Timo190 kirjoitti:kato kyljestä onko se 110 bar:nen
Käyn tänään kattoon. Haittaakohan jos on 95bar?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Timo190
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: To 05.05.2005 19:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Timo190 »

en osaa sanoa tohon voi vastata joku joka tietää :roll:
Avatar
Tapio.P
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 257
Liittynyt: La 31.07.2004 12:34
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja Tapio.P »

Aiheeseen liittyen otin tänään omasta laturin pois kun siinä piti laakerit ääntä ja samalla kokeilin ohjaustehostimen pumppua ja siinä oli vähän päittäis välystä...saakohan pumppuun uusia laakereita ja minkälainen homma on vaihtaa.Vai onko tuo ihan normaali että siinä on välystä?
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tapio.P kirjoitti:Aiheeseen liittyen otin tänään omasta laturin pois kun siinä piti laakerit ääntä ja samalla kokeilin ohjaustehostimen pumppua ja siinä oli vähän päittäis välystä...saakohan pumppuun uusia laakereita ja minkälainen homma on vaihtaa.Vai onko tuo ihan normaali että siinä on välystä?
Mitä mulla on noita pumppula ollu niin liki kaikissa on pikku klappi tuntunu. Jos öljyt pysyy sisällä ja pumppu ei pidä ääntä niin kovaa ajoa...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Vastaa Viestiin