eli tollasta saksasta ois tarkotus lähtee katteleen ja ku noita hurjia superiturbojuttuja lueskelee alkaa ittelläki mieli tekemään kunnon tehopeliä niin mitenkäs tommosen 250diisselin virittäminen? mielessä pyöris nyt ensalkuu semmonen +220hv... eli pumppu mynään ja isompaa ahdinta ja cooleria... mitenkäs tuota alakertaa sitte pitäs päivitellä? entäs laatikko ja perä? paljonko mynädiisseli ottaa kunnon pumpun tekemisestä?
toivottavasti enskevääks sais jotain aikaan!
w201 250turbo+piristys
Re: w201 250turbo+piristys
Noissa hifi-supereissa on tehty alakerrallekin päivityksiä, mutta taitaa useimmissa superturboissa olla kuitenkin vakio alakerta.Roadrunner kirjoitti:eli tollasta saksasta ois tarkotus lähtee katteleen ja ku noita hurjia superiturbojuttuja lueskelee alkaa ittelläki mieli tekemään kunnon tehopeliä niin mitenkäs tommosen 250diisselin virittäminen? mielessä pyöris nyt ensalkuu semmonen +220hv... eli pumppu mynään ja isompaa ahdinta ja cooleria... mitenkäs tuota alakertaa sitte pitäs päivitellä? entäs laatikko ja perä? paljonko mynädiisseli ottaa kunnon pumpun tekemisestä?
toivottavasti enskevääks sais jotain aikaan!
Jos auto on automaattilaatikolla, niin joudut vaihtamaan laatikon vahvempaan. Tuo pikkulaatikko ei oikein kestä tuollaisia tehoja.
Perästä en muista että onko noissa jo isoperä. Mutta välitys saisi olla mielellään 2.88 tai pidempi 2.65, Alkaa olla jo niin paljon vääntöä että pidempi perä on mukavampi.
Kannattaa kysyä suoraan mynädiiselistä tuota pumppuasiaa, tietävät paremmin tarkan hinnan.
olisko hinnat jotain...
-pumppu 700e
-cooleri 500e
-turbo 400-500e
- tonni muihin virityksiin
Nää on sitten vaan mun mielipiteitä
tällä voi saada jonkun perussetin. joku tekee puolet halvemmalla jonkun virityksen,mutta jos haluaa hyvää jälkee niin se maksaa 
-pumppu 700e
-cooleri 500e
-turbo 400-500e
- tonni muihin virityksiin
Nää on sitten vaan mun mielipiteitä


W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 6
- Liittynyt: To 16.06.2005 18:43
niin joo... jos manuaalin haluut niin kytkin pitää päivittää... mutta siitä mä en tiedä mitään. suosittelisin ehkä automaattia, turbon automatti kestää vakionakin jos ei vedä täyskaasu lähtöjä kokoaika.pakoputki pitää myös päivittää ja helvetisti muita pikkujuttuja.
W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]