Motonetistä madallusjouset
Motonetistä madallusjouset
Tilasinpa kokeilumielessä Motonetistä madallusjouset.
(67-6201 Madallussrj 4cm MB W201 4-syl)
Tuossahan lukee ,että ovat 40mm madaltavat! Olenko oikeassa?
Mutta kun avasin paketin kotona ,niin huomasin laatikon pohjalla jonkun englannin-kielisen lapun(Todennäköisesti valmistajan takuulappu ,jos osaan englantia oikein)
Niin siinä luki ,että jouset ovat 45mm madaltavat!
Tiedetäänköhän motonetissä tämä asia?
(67-6201 Madallussrj 4cm MB W201 4-syl)
Tuossahan lukee ,että ovat 40mm madaltavat! Olenko oikeassa?
Mutta kun avasin paketin kotona ,niin huomasin laatikon pohjalla jonkun englannin-kielisen lapun(Todennäköisesti valmistajan takuulappu ,jos osaan englantia oikein)
Niin siinä luki ,että jouset ovat 45mm madaltavat!
Tiedetäänköhän motonetissä tämä asia?
edesmennyt
W201
W201
Tulipa mieleen ku luin tän viestin et itekki tilasin aikanaan motonetista madallusjouset. Vilkasin tuota lootaa jossa jouset tuli ja sieltä löyty saksankielinen lappu (lienee jonkinmoinen käyttöselostus). Sieltä löysin tekstin: Für den Änderungsumfang Tieferlegung des Fahrzeugaufbaus bis ca. 45mm. Tarkoittaakohan tuo sitten että nuo tilaamani jouset onkin 45mm madaltavat Motonetissä kyllä luki aivan selkeällä suomenkielellä että ne olisi 40 mm . Mitään englanninkielellä en löytänny.
madallusjouset
Elikkäs jouset on 45mm madaltavat! eikä 40mm
Pitäisko soittaa motonettiin?
Pitäisko soittaa motonettiin?
edesmennyt
W201
W201
Eikö ole sitä tuv todistustakaan??
Jos ei ni v-mäinen katsastutmies ei vissiin nykyään päästä läpi.
Sitä paitsi kaikissa Suomessa myytävissä tuotteissa pitää olla joko Suomen tai vähintään Ruotsinkielinen ohje.
Jos ei ni v-mäinen katsastutmies ei vissiin nykyään päästä läpi.
Sitä paitsi kaikissa Suomessa myytävissä tuotteissa pitää olla joko Suomen tai vähintään Ruotsinkielinen ohje.
MB R 320 CDI -07
(Talossa myös Audi A5 2.0 TFSI -12 quattro)
Exät:
MB Vito 115 Cdi A -06
Jeep Grand Cherokee 3.0CRD -07 (huh-huh, onneksi päästiin eroon)
MB 290 TDT A -98
MB E200 Cdi A -00
MB Vito 110D -99
MB W124 300 E automatic -89
MB W124 250 D Automatic -89
MB W124 200 D -87
(Talossa myös Audi A5 2.0 TFSI -12 quattro)
Exät:
MB Vito 115 Cdi A -06
Jeep Grand Cherokee 3.0CRD -07 (huh-huh, onneksi päästiin eroon)
MB 290 TDT A -98
MB E200 Cdi A -00
MB Vito 110D -99
MB W124 300 E automatic -89
MB W124 250 D Automatic -89
MB W124 200 D -87
Minkä merkkiset ne on? Yleensä valmistajan sivuilta löytyy nuo TÜV-todistukset tai vastaavat tarvittavat dokumentit. Ja onko sillä mitään isompaa merkitystä onko ne 40 vai 45mm, jousikumeillahan korkeutta pystyy kuitenkin hienosäätämään?
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
ELIT Madallusjouset
Ei mulla ainakaan ole ollut ongelmia madallusjousien kans katsastuksessa.
Ei ole koskaan kyselty mitään TUV-todistuksia.
Enkä ole keneltäkään kuullut että olis kyselty!
Mutta!
Asian ydin on ,että jos kerrotaan myytävien jousien madaltavan 40mm niin ne ei saa olla sellaiset jouset jotka valmistajan mukaan madaltavat 45mm!
Jousien merkki on "ELIT"
Ei ole koskaan kyselty mitään TUV-todistuksia.
Enkä ole keneltäkään kuullut että olis kyselty!
Mutta!
Asian ydin on ,että jos kerrotaan myytävien jousien madaltavan 40mm niin ne ei saa olla sellaiset jouset jotka valmistajan mukaan madaltavat 45mm!
Jousien merkki on "ELIT"
edesmennyt
W201
W201
Ja mitään TÜV-todistuksia ei tarvii jos auto on -96 tai vanhempi.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
laitetaan tohon vuosi vielälisää itse en ainakaan muutos katsastuksessa mitään todistusta tarvinnut ja auto on 97. muistaakseni katsastus mies jotain puhu vuodesta 98 jolloin homma vaikeni. 100% varma en ole mutta näin ainakin omalla kohdalla.Tomi S. kirjoitti:Ja mitään TÜV-todistuksia ei tarvii jos auto on -96 tai vanhempi.
Tesla Model 3
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
madallusjouset
Joo.
Olen ostanut monet madallusjouset ja en kyllä keksi noissa motonetin madallusjousissa mitään huonoa!
Halvatkin olivat
Niin tosiaan sehän oli ,että jos auto on 98 tai uudempi niin silloin tarvii sen TUV-todistuksen.
Olen ostanut monet madallusjouset ja en kyllä keksi noissa motonetin madallusjousissa mitään huonoa!
Halvatkin olivat
Niin tosiaan sehän oli ,että jos auto on 98 tai uudempi niin silloin tarvii sen TUV-todistuksen.
edesmennyt
W201
W201
Mulla ainaki meni keula niin tonttiin että voi nuo hyvin ollaki nelivitoset . Eipä mullakaan mitään negatiivista kerrottavaa noista jousista ole ku olivat tosiaan vielä halvimmat mitä löysin. Tosiaan kyyti on nykyään aika röykkystä joka varmaan kertoo sen että vakioiskarit ei suostu täysillä yhteistyöhön jousien kanssa . Niin ja meikäläisen jouset ei oo Elitin vaan Lesjöforsin tekeleet, tietääkseni kummatkin on kuitenkin ruottalaisia.