Kiinnostaa kiinnostaa. Mullahan on Magnaflown 3.5 tuumainen vaimennin pakkauksessaan tallissa, mutta en oo ihan varma millainen putki uuteen autoon sitten tulee... 4 tuumaa voisi olla kova sana.
On siellä muitakin kokoja, 4-tuumaisia on hyllyssäkin.
Harmi kun ei löydy niiden sivuita hintaa 4" pöntöille.
Tuo racers place toimii aikasta hyvin. Äsken tilasin ja nyt tuli jo tilausvahvistus! Ei automaattivastaus.
Mittaa paine heti ahtimen jälkeen täydessä laukassa niin ei tarvii arvailla. 0,2 bar on vielä ok, siitä paljon suuremmat lukemat antaa aihetta suuremman putken laittoon.
TDIfreak kirjoitti:Mittaa paine heti ahtimen jälkeen täydessä laukassa niin ei tarvii arvailla. 0,2 bar on vielä ok, siitä paljon suuremmat lukemat antaa aihetta suuremman putken laittoon.
Ettei olis nyt tullut pilkkuvirhettä? tuo 0.2 bar tarkoittaa 2 m vesipatsasta ja on aikasta paljon
TDIfreak kirjoitti:Mittaa paine heti ahtimen jälkeen täydessä laukassa niin ei tarvii arvailla. 0,2 bar on vielä ok, siitä paljon suuremmat lukemat antaa aihetta suuremman putken laittoon.
Niinpä... mitähän tuohon kun ei oikeen oo nuita mittamiehiä
katellaan...
Mauri, kyllä varmari on oikia perheauto ja pitäähän perheenkin ehtiä paikasta toiseen ja jormallakin on rattoreita siirtymisiä varten
Petri K kirjoitti:[Ettei olis nyt tullut pilkkuvirhettä? tuo 0.2 bar tarkoittaa 2 m vesipatsasta ja on aikasta paljon
Kyllä sitä vaan saattaa tuonkin verran olla, mitattu 200 hp dieselistä 2,5 tuuman putkella ja yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella ilman kattia.
Luulis tuon jo haittaavan koneen toimintaa, vai kestääkö silti hyvin? Tosin aika lyhyttä taitaa olla noidenkin tehojen käyttö täällä Suomen maanteillä.
Nyt on rakenteilla 110 mm putkella tuo loppupätkä ja vaimennin ja lähtö 4" eli hiukan pienempää kuin loppupää, tämä vain kun ei just ollut 4" putkea mistä ostin eikä jaksa ajella putken perässä.
Itse olen ajatellut sen niin että jos ajatellaan 500hv:n dieseliä pitää mallia mitoituksiin katella samantehoisista Dieseleistä.