Rivipumpun sähköohjaus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Rivipumpun sähköohjaus

Viesti Kirjoittaja veskola »

Bongasin tuossa W638:n (V-klassen/Vito) -99 EGR koneessa eroa verrattuna -97 ilman EGR olevaan koneeseen. Ensinnäkin ylipaineanturiin ei ole liitetty mokkulaa, joka tukkii morkoolille menevän letkun. Morkooli ja imusarja on suoraan kytköksissä toisiinsa.

Pumppuun on ilmestynyt sähköliitin, kuvassa punaisella nuolella merkittyyn paikkaan:
Kuva

Kysymys kuuluukin, jotta mitä tuo sähköliitin ohjaa, ja voiko sen eliminoida pois. Ylipainetunnistimen saattoi ottaa pois ja kone tuntuu silti toimivan OK ilman vikatiloja.

Samalla vinkiksi niille kenellä on EGR ja mekaaninen rivipumppu. Morkoolille menevä letku on tukossa nokipaskasta ja pumppu ei anna täyttä syöttöä. Letkun putsaamalla saa halpoja hevosia pellin alle :shock:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Rivipumpun sähköohjaus

Viesti Kirjoittaja veskola »

Eikö kukaan tiedä ? Ajarol ?

:shock:
Lisää tietoa: www.skg.fi
MeSee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 614
Liittynyt: Ke 30.06.2004 09:54
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Viesti Kirjoittaja MeSee »

taitaa ajarolilla olla hieman hommaa omassa tallissa...ei varmaa paljo kerkee täällä käymää
S212 220cdi

Ex:

W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Avatar
Antti A.
Dieselspesialisti
Dieselspesialisti
Viestit: 121
Liittynyt: Ti 04.11.2003 22:13
Paikkakunta: Mynämäki / Turku

Viesti Kirjoittaja Antti A. »

Vastaa Viestiin