en tiedä onko e-sarjalainen M-B (1996-2000) paras valinta jos taloudellista ajoa ajattelee, mutta olen perin kyllästynyt jo Seat Ibiza SDI:n (vm.2000) epämukavuuteen, sen ajamisen halpuutta osaan kylläkin arvostaa. Saattaisin jossain välissä saada e-sarjalaisen edullisesti hankittua ja en odota siltä ihmeitä voimien suhteen, koska olenhan tottunut pikkuhoppani huikeaan 50kW tehoon ja 130Nm vääntöön.

Olen ajatellut että (1996-1998) 200- tai 220-mallista ei-cdi-moottorista voisi miettiä ostettavaksi, koska halvallahan niitä alkaa saamaan. Toisaalta myös (1999-2000) 200 cdi olisi jo huomattavasti tehokkaampia ja käytöltään mukavempia, ja ilmeisesti turva- ja muu varustelu on cdi:ssä kattavampi koska ovat uudempia.
Mutta mitä ihan jokaisesta väyrysestä mahtaa löytyä varusteina? Onko kenellekään todella kattavaa linkkiä sivustolle joka sis. varustetasoista?
Ja lisäksi, pääkaupunkiseudun huolloista - voiko enää e-sarjalaista itse huoltaa, vai onko se aina annettava ammattilaisen käsiin? Esim., jos haluaa roplata, voiko öljyt eemelissä vaihtaa tuosta vain ihan itse, vai onko se ns. korkeamman tason puuhaa?
Ja mistä saa pääkaupungin alueella parasta huoltopalvelua (; hinta suhteutettuna työn tarkkuuteen)? Ja mitä maksaa e-sarjalaisen huollot keskimäärin