Dump-valveista...

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Skraba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Dump-valveista...

Viesti Kirjoittaja Skraba »

Tuossa lueskelin sivusilmällä hehkutuksia erilaisista dumpeista. Hinnatkin näyttivät sahaavan 25e ja 200e välillä.

Mitäköhän käytännön eroja mahtaa eri ääripäiden tuotteilla olla - ei varmaankaan normaalissa käytössä mitään, mutta entä esim rata-ajossa?
ytte
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja ytte »

On olemassa vapaaseen ilmaan puhaltavia ja kierrättäviä, sekä kalvolla olevia että mäntä mallisia.

Hinta määräytyy melkein ulkokuoren kiiltävyyden mukaan :lol:
laineracing
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja laineracing »

kavereitten kans keskusteltu tästä asiasta kanssa ja semmonen on tullu esille et am worksin dumppi on parhaiten säädettävissä sillein et ei päästä täydellä ahdolla ilmaa läpi mutta silti toimii muuten herkästi...maksaa 160e...mut jos mä laittaisin dumpin autooni ni sorvaisinhan minä sen itse ja säästäisin selvää rahaa 8)
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Ja jos minä tekisin, siihen tulisi kaksi sähköistä paineanturia, pari potikkaa, transistori, rele, ja solenoidi joka liikuttaa mäntää.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
ytte
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja ytte »

Dumppeja tarvii vaan hitaat kepittäjät :roll: ihan sama mikä siellä melkin on kunhan poistoo riittää ja lopettaa sen paineen edestakasin ravaamisen putkissa.
laineracing
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja laineracing »

sen takiahan laitoin että JOS laittaisin dumpin ni tekisin ite...mutta kun en oo laittamassa,miksi sitä kaasuläppää tarvii sulkee?pitää sen kokoajan auki ni koneet hyrräää... ja eihä tollaseen nyt mitn sähköjuttuja tarvii laittaa jos sellasen tekeee...sorvailee vaan oikeen laisen siitä.. :lol:
Vastaa Viestiin