Tuossa jo aiemmin kyselin ongelmaan ratkaisua kun säiliöstä katoaa vesi.
No nyt on eliminoitu mahdollisuus korkkivikaan ja syylärikin vaikuttaa ehjältä kun ei valuttele ei vanaa alapuolelta levyllä. Sitä vastoin levylle kertyy, ei niinkään ajon aikana, mutta sen loputtua ja koneen jäähdyttyä "lätäkkö" ja se on selkeästi "kirkasta" jäähdytysnestettä.
Viikonloppuna tarkoitus otta pohjalevy veks ja kontata alle. Onko vinkii mistä johtunee eli kipaisenko suorilta Motonetin kautta uusi pumppu kädessä kotio töiden jälkeen??
200T (S)/W124 -86
*********************
Interior - 071 Fabric black+anthracite
Paint - 568 signal red (T)
Options
260 elimination of model designation on rear lid
341 additional lamp
481 undershields
(541 double roller blind used as luggage and passenger guard)
605 headlamp wiper unit and license plate mounting
Oil for rear axle with limited-slip differential in canisters and trim strips on hardtop
Vane kirjoitti:
Viikonloppuna tarkoitus otta pohjalevy veks ja kontata alle. Onko vinkii mistä johtunee eli kipaisenko suorilta Motonetin kautta uusi pumppu kädessä kotio töiden jälkeen??
Vuotokohtahan voi olla monessakin paikassa (letkut,liitokset, vesipumppu ym.), mutta jos viikonloppuna aiot asiaa tutkia niin eihän tuo vesipumppu kallis ole vaikka vuoto ei sieltä tulisikaan. Ja tulee samalla vaihdettua
Eikö missään näy sellaista jäähdytysnesteen aiheuttamaa valkoista vanaa tai roiskeita?
Yleensä jos letku/liitos vuotaa niin letkuissa ainakin nuo "roiskeet" näkyy aika hyvin...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Levyn päällä oleva neste on kuin olisi suoraan kannusta siihen kaadettua.....sopivan sinertävää ja saman "väristä" kuin mitä kaadoin säiliöön pari päivää sitten.....
200T (S)/W124 -86
*********************
Interior - 071 Fabric black+anthracite
Paint - 568 signal red (T)
Options
260 elimination of model designation on rear lid
341 additional lamp
481 undershields
(541 double roller blind used as luggage and passenger guard)
605 headlamp wiper unit and license plate mounting
Oil for rear axle with limited-slip differential in canisters and trim strips on hardtop
mulla oli sama juttu pari viikkoa sitten, vesipumpun pohjassa on semmonen reikä josta vesi alkaa tulee ulos jos tiivisteet pumpun sisällä on menny rikki..! alussa tuli tippa kerrallaan mut lopussa valu ihan lorona, varsinkin käynnissä ollessa.. kato sieltä jostain välistä vesipumpun alapuolelle, vuotaako??
200T (S)/W124 -86
*********************
Interior - 071 Fabric black+anthracite
Paint - 568 signal red (T)
Options
260 elimination of model designation on rear lid
341 additional lamp
481 undershields
(541 double roller blind used as luggage and passenger guard)
605 headlamp wiper unit and license plate mounting
Oil for rear axle with limited-slip differential in canisters and trim strips on hardtop
Tervetuloa kerhoon ...Minäkin vaihdoin kupeeseeni uuden pumpun kolmisen viikkoa sitten.
Nyt olisi "Vähän" vuotava pumppu kaupan ( puoli paisunta säiliöllistä 600km kohden ) ....Tai kyllä sen saa tulla ilmaiseksikin hakemaan jos tarvetta on. Pumpussa on ilmeisesti akseli tiiviste vuoto (vuotaa siitä reijästä akselin alapuolelta).
Edelliset mercedekset:
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
200T (S)/W124 -86
*********************
Interior - 071 Fabric black+anthracite
Paint - 568 signal red (T)
Options
260 elimination of model designation on rear lid
341 additional lamp
481 undershields
(541 double roller blind used as luggage and passenger guard)
605 headlamp wiper unit and license plate mounting
Oil for rear axle with limited-slip differential in canisters and trim strips on hardtop
vielä voisin lisätä tähän että ite lueskelin viikonpäivät tätä foorumia ja sitä mukaa suljin pois mahollisia vuotopaikkoja. sitten huomasin että pohjapanssarin päällä oli vettä..ihme että en ollu aiemmin huomannu siinä on kyllä niin paljon paskaa että ei siitä heti vettä nähny. no btw vuotokohta oli lohkolämmittimen juuressa, sinne meni uudet tiivisteet niin taas vörkkii...ja autohan on 190D