Tehokkaampi CE.

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
J.T.H
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: To 21.08.2003 16:36
Paikkakunta: Turku

Tehokkaampi CE.

Viesti Kirjoittaja J.T.H »

Kyllä tuo Lotec osaa puristaa vanhastakin "lintasta" mukavasti tehoa.. :wink:

http://www.mobile.de/SIDicIDrn-DOPAMscW ... 27&top=173&

Voisi olla 1,8i Jetallakin tekemistä päästä ohi... :twisted:
Gyl määki Turuus..

SL320 24V
Ex-E240 V6
Ex-C230 Kompressor
Ex-MB 300CE 24V
Ex-MB 300 E
JuhaK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: Su 29.06.2003 22:28
Paikkakunta: Tornio

Re: Tehokkaampi CE.

Viesti Kirjoittaja JuhaK »

Tuntookohan toi sadan kaakin lisäys :) Ei kai....

Elämä alkaa 300:sta hp:sta!
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14242
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Hihheh, hauska tuo Turbodieselin rivoitettu etulokasuoja coupessa :-)
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
J.T.H
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: To 21.08.2003 16:36
Paikkakunta: Turku

Hmm..

Viesti Kirjoittaja J.T.H »

Näytti siellä olevan vielä tiukempiakin Lotecin ahtaamia vehkeitä..
-92 300 CE 24 tupla-ahtimilla, heppoja 354 ja Hintapyyntö 11,900€.
Ja -97 381 hummainen.

Olisi tuollainen "mylly" aika kiva leikkikalu, kunnes vieterit tulevat kurkkaamaan kuka piiskaa.. :twisted:


Muuten, eikö turbon pitäisi antaa käydä hetki tyhjänäkäynnillä ennen sammuttamista?
Gyl määki Turuus..

SL320 24V
Ex-E240 V6
Ex-C230 Kompressor
Ex-MB 300CE 24V
Ex-MB 300 E
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Re: Hmm..

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

J.T.H kirjoitti: Muuten, eikö turbon pitäisi antaa käydä hetki tyhjänäkäynnillä ennen sammuttamista?
Suotavaahan se ois ainakin "Street Racingin" jälkeen...että ehtisi lämmöt tasaantua, eikä "mutka" olisi punaisena sammutetaessa :D
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hmm..

Viesti Kirjoittaja Jori K »

J.T.H kirjoitti: Muuten, eikö turbon pitäisi antaa käydä hetki tyhjänäkäynnillä ennen sammuttamista?
Minuutin verran olisi hyvä jälkijäähdytellä...
nimim. 2 ahdinta hajoittanut
Vastaa Viestiin