Hinta toki on vitsi jos huhut pitävät kutinsa.
0,654 tkm ajettu 220 D -77 nettiautossa
Tehtaat ostaa kaikkee kummalista niinkuin kaverin loppunajetun nestekaasu-saabin. Oli oikein tehtaan tekele kahdella kaasupullolla ja edes kylmäkäynnistyksessä ei tullut kuin vesihöyryä putkesta. Sai sen verran että osti opiskelija niillä rahoilla melkein uuden 900 Turbon !!! Olishan niillä rahoilla saanut muutakin mutta se on taas toinen tarinaDunkelblau123 kirjoitti:Tuota kannattaisi tarjota melkeinpä MB-tehtaalle takaisin. Taannoin Mobilistissa oli juttua jostakin suomalaisesta vuoden 70-74??? VW Transporterista jolla oli ajettu tyyliin 32km. Koneessa oli vielä alkuperäiset öljytkin ja sitä oli käytetty säännöllisesti kirjanpitoineen. VW tehdas on yrittänyt ostaa kärryä hyvällä summalla (20-50k€) mutta sitä ei ole myyty.
No niin ostaisi, mutta jos ei myydäXUX63 kirjoitti: Tehtaat ostaa kaikkee kummalista
...Käytiin tuolla Singaporessa ja siellä oli joku tosi iso autonäyttely / messut.
Sieltä sitten kuvattiin videopätkää näistä näyttelyautoista. Parhaiten on mieleeni jäänyt silloinen uutuus peli Volvolta. Elikkä Volvon osastolla taisi olla ihan tuliterä oiskohan ollu joku 940. Auton katolle oli lastattu merikontti
Faijalla oli silloin muistaakseni 740 volvo ja oli varmaan jossain autosalvassa maininnut videosta. ...Oli tullut parin päivän päästä tuhelu joltain autosalvan päälliköltä ja olisivat halunneet ostaa videon, mutta faijapa ei myynyt
....Oli siellä näyttelyssä pari siistiä mersuakin... ...Yhdessä oli takapenkit poistettu ja asennettu iiiiso kaiutin niitten paikalle
Edelliset mercedekset:
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
On tainnut jopparinressukka maksaa itsensä kipeäksi tuosta sekasikiöstäjorkka kirjoitti:Soitin tuolle myyjälle muutama päivä sitten tuosta autosta, hinta todellakin pitää paikkansa, sanoi että alle 50000 euron ei myy...![]()
Sanoi puhelimessa että auto on TÄYSIN alkuperäinen...
Hyvin tuntui varmalta että saa myytyä tuollakin hinnalla.
Alan harrastajat lukevat tätä forumia varmaankin sen verran että ymmärtävät lunastaa tuon kotteron sillä viidelläkympillä...
Hullu mies
Minä olin klubitallilla kuulevinani, että auto oli yksinkertaisesti jäänyt vaan ajamatta. Omistajalla oli joku toinen masiina ajoautona, vaikka tallissa odotteli uutukainen 220 D. Olisikohan ollut jälkeläinen kuka autoa nyt myy. En muista tarinaa tarkasti, vaikka auto "ilmaantuikin" elämään tässä kevätkesästä. Auto ei siis mielestäni ole millään jobbarilla kaupan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Meilläpäin tuollaisille autoille on ihan oma nimikin: huijaus.
Jos tuntuu että siinä on jotain mätää, kuulostaa että siinä on jotain mätää ja lisäksi näyttää että siinä on jotain mätää, siinä todennäköisesti silloin on JOTAIN MÄTÄÄ.
-Daaz
Jos tuntuu että siinä on jotain mätää, kuulostaa että siinä on jotain mätää ja lisäksi näyttää että siinä on jotain mätää, siinä todennäköisesti silloin on JOTAIN MÄTÄÄ.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Hintareferenssiksi löytyi Mirbachilta ihan mukiinmenevä laite. Hinta ei ollut mainittu, mutta löytyi hintaluokasta 15 000- 25 000€
Ei ehkä nopea, mutta muuten varmaan kunnossa (20 320km):
http://www.mirbach.de/main.asp?main=aut ... 0&subnav=1
Ei ehkä nopea, mutta muuten varmaan kunnossa (20 320km):
http://www.mirbach.de/main.asp?main=aut ... 0&subnav=1
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Ja joku vielä ihmettelee että miksi jotkut autot/korimallit eivät koskaan tule olemaan klassikon maineessa...
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Paljonkohan Autokesku/Aro-Yhtymä maksasis mun 700tkm ajetusta 1,3-litrasesta Nissan SunnystaXUX63 kirjoitti:Tehtaat ostaa kaikkee kummalista niinkuin kaverin loppunajetun nestekaasu-saabin. Oli oikein tehtaan tekele kahdella kaasupullolla ja edes kylmäkäynnistyksessä ei tullut kuin vesihöyryä putkesta. Sai sen verran että osti opiskelija niillä rahoilla melkein uuden 900 Turbon !!! Olishan niillä rahoilla saanut muutakin mutta se on taas toinen tarinaDunkelblau123 kirjoitti:Tuota kannattaisi tarjota melkeinpä MB-tehtaalle takaisin. Taannoin Mobilistissa oli juttua jostakin suomalaisesta vuoden 70-74??? VW Transporterista jolla oli ajettu tyyliin 32km. Koneessa oli vielä alkuperäiset öljytkin ja sitä oli käytetty säännöllisesti kirjanpitoineen. VW tehdas on yrittänyt ostaa kärryä hyvällä summalla (20-50k€) mutta sitä ei ole myyty.
Tuo kyllä vaikuttaa niin uskomattomalta, että ei oikeen tahdo uskoa! Tai sitten on tietystl pakko, jos joku tuntee auton historian.
Tuossa vuosimallissa oli tosiaan pyöreät ajovalojen heijastimet ja vetonuppistartti, niinkuin joku jo huomasikin. Ohjauspyöräkin on ollut joskus pois, tai ainakin ratin keskimerkki on vinossa.
Hyvin outoa tässä on...
Tuossa vuosimallissa oli tosiaan pyöreät ajovalojen heijastimet ja vetonuppistartti, niinkuin joku jo huomasikin. Ohjauspyöräkin on ollut joskus pois, tai ainakin ratin keskimerkki on vinossa.
Hyvin outoa tässä on...
-
Lynx racing
- Vakiokalustoa

- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 16.04.2004 11:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: 75000e on pyynti
Huhuu perkeleJube kirjoitti:NIIN ETTÄ 75000€Jyry kirjoitti:Soitin silloin, kun tämä oli kepössä kuvalla. 75000 on tosiaan pyynti. Ei puhelimessa maininnut kyllä mitään tuunauksista ja modernisoinneista.![]()
![]()
![]()
Suht halapa jos mummon rahassa ~450000mk
W204 220 cdi -09
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
Ilman muuta Daaz on oikeassa, Daazhan on ORAAKKELI.PK kirjoitti:Että liekö Daaz oikeassa...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Käykääs joku lukemassa siitä tyyppikilven numerot .niin sitten tiedetään mikä ja millä varusteilla se on alunperin ollut....
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
Jaksaakohan vaivautua...
Mielestäni myyjä on tehnyt pari vakavaa virhettä, joista nyt hintakysymys lienee vain suhteellinen, mutta eihän millään, ei tosiaan, 50.000 euroa ole oikea hinta tuolle, vaikka saattaisi pienemmälläkin summalla sitten myydä.
Vaikka olenkin yrittänyt puolustella etenkin mint-kuntoisten W123:sten korkeita hintoja, niin ei tuollaista hintaa voisi kuvitellakaan, kysymys ei kuitenkaan ole mistään ultraharvinaisuudesta, vaikka kilometrit olisivatkin noinkin alhaiset.
Mutta se, että kehtaa myydä autoa ja pyytää tuollaisia hintoja, väittäen autoa alkuperäiseksi, viittaan juuri tässäkin keskustelussa ilmitulleisiin seikkoihin ja yksityiskohtiin. Toisaalta, auto varmastikin upea, mutta liian monta kysymystä ilmoilla. Nettiauton kautta myyjä on varmasti saanut useita kysymyksiä, luultavasti myös muutaman asiallisen, mutta kysymyksiä vastauksineen ei ole ainuttakaan esillä. Hämärältä vaikuttaa, tästä syytä itseäni ei ehkä kiinnosta enempää, ellei auto sitten jossain kävele vastaan.
Askarruutta hieman tuo rekisteröimättömyys.... Mitenköhän silloin -77 mahtoi olla, oletan että jos auto on Vehon maahantuoma, on se myös rekisteröity Vehon toimesta. Jos olettamukseni on oikea, niin tätäkin väitettä ihmettelen suuresti. Toisekseen, miten mahtaa Suomen kettumainen autolainsäädäntö suhtautua tässä tapauksessa uuden auton rekisteröintiin...?
Mielestäni myyjä on tehnyt pari vakavaa virhettä, joista nyt hintakysymys lienee vain suhteellinen, mutta eihän millään, ei tosiaan, 50.000 euroa ole oikea hinta tuolle, vaikka saattaisi pienemmälläkin summalla sitten myydä.
Vaikka olenkin yrittänyt puolustella etenkin mint-kuntoisten W123:sten korkeita hintoja, niin ei tuollaista hintaa voisi kuvitellakaan, kysymys ei kuitenkaan ole mistään ultraharvinaisuudesta, vaikka kilometrit olisivatkin noinkin alhaiset.
Mutta se, että kehtaa myydä autoa ja pyytää tuollaisia hintoja, väittäen autoa alkuperäiseksi, viittaan juuri tässäkin keskustelussa ilmitulleisiin seikkoihin ja yksityiskohtiin. Toisaalta, auto varmastikin upea, mutta liian monta kysymystä ilmoilla. Nettiauton kautta myyjä on varmasti saanut useita kysymyksiä, luultavasti myös muutaman asiallisen, mutta kysymyksiä vastauksineen ei ole ainuttakaan esillä. Hämärältä vaikuttaa, tästä syytä itseäni ei ehkä kiinnosta enempää, ellei auto sitten jossain kävele vastaan.
Askarruutta hieman tuo rekisteröimättömyys.... Mitenköhän silloin -77 mahtoi olla, oletan että jos auto on Vehon maahantuoma, on se myös rekisteröity Vehon toimesta. Jos olettamukseni on oikea, niin tätäkin väitettä ihmettelen suuresti. Toisekseen, miten mahtaa Suomen kettumainen autolainsäädäntö suhtautua tässä tapauksessa uuden auton rekisteröintiin...?
Eikös tohon aikaan vielä autot rekisteröity itse kyseisessä kaupungissa erikseen, kylläkin useasti autoliike sen asian hoiti. Muistaisin vain että isäni kanssa nöösipoikana tullut istuskeltua rekisteröintiluukun edessä poliisiasemalla, vai mikäköhän se syy nyt oli. Mutta asiaan. Onhan tuossa voinut olla kyseessä "vuosimallin vaihto", eli viety autotalliin odottamaan vuoden vaihtumista ja sitten sitä ei kuitenkaan rekisteröitykään.raul kirjoitti:Askarruutta hieman tuo rekisteröimättömyys.... Mitenköhän silloin -77 mahtoi olla, oletan että jos auto on Vehon maahantuoma, on se myös rekisteröity Vehon toimesta. Jos olettamukseni on oikea, niin tätäkin väitettä ihmettelen suuresti. Toisekseen, miten mahtaa Suomen kettumainen autolainsäädäntö suhtautua tässä tapauksessa uuden auton rekisteröintiin...?
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Kilvet noudettiin ennen vanhaan vallesmannilta. Sai oikein valkata kasasta mieleisensä jos sattui mukava toimistovirkailija. Tämä oli eriittäin paljon kiinni siitä älysikö viedä kahvipaketin mennessään, säkällä välttyi yhdeltä katsastukselta.Antti V kirjoitti:Eikös tohon aikaan vielä autot rekisteröity itse kyseisessä kaupungissa erikseen, kylläkin useasti autoliike sen asian hoiti. Muistaisin vain että isäni kanssa nöösipoikana tullut istuskeltua rekisteröintiluukun edessä poliisiasemalla, vai mikäköhän se syy nyt oli. Mutta asiaan. Onhan tuossa voinut olla kyseessä "vuosimallin vaihto", eli viety autotalliin odottamaan vuoden vaihtumista ja sitten sitä ei kuitenkaan rekisteröitykään.raul kirjoitti:Askarruutta hieman tuo rekisteröimättömyys.... Mitenköhän silloin -77 mahtoi olla, oletan että jos auto on Vehon maahantuoma, on se myös rekisteröity Vehon toimesta. Jos olettamukseni on oikea, niin tätäkin väitettä ihmettelen suuresti. Toisekseen, miten mahtaa Suomen kettumainen autolainsäädäntö suhtautua tässä tapauksessa uuden auton rekisteröintiin...?
Olen ollut myyjään yhteydessä, ei niinkään ostoaikeissa mutta muuten vaan.
Puhelimessa ei kuulunut mitään ulkomaan korostusta, eikä vaikuttanut miltään MB-fanaatikolta.
On kuulemma joku tietämätön sukulainen jossain vaiheessa "tuunannut" 220D:tä uudemman malliseksi. Tästä johtuen autoon on laitettu 300D-badge ja kromihilpettä sekä kanttivalot.
Uskokoon ken tahtoo... Paikanpäällä nuo täytyisi todeta niin loppuu spekulaatiot.
Puhelimessa ei kuulunut mitään ulkomaan korostusta, eikä vaikuttanut miltään MB-fanaatikolta.
On kuulemma joku tietämätön sukulainen jossain vaiheessa "tuunannut" 220D:tä uudemman malliseksi. Tästä johtuen autoon on laitettu 300D-badge ja kromihilpettä sekä kanttivalot.
Uskokoon ken tahtoo... Paikanpäällä nuo täytyisi todeta niin loppuu spekulaatiot.
- samisalama
- Vakiokalustoa

- Viestit: 239
- Liittynyt: Ma 05.07.2004 12:18
- Paikkakunta: Kouvola
Eikai siinä, kun pitäis -77 mersun täyttää uuden speksit...raul kirjoitti: Toisekseen, miten mahtaa Suomen kettumainen autolainsäädäntö suhtautua tässä tapauksessa uuden auton rekisteröintiin...?
Tuskin ko. auton arvo siitä nousee, jos se laitetaan rekisteriin
Brum, Bruuuuummm!
w140 350TD -96
Ex:s124 300TD -88
w140 350TD -96
Ex:s124 300TD -88
Rekisteriin
Miks netti auton ilmoituksessa on rek.no NCK-25 tälle autolle??
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
Korjaamolla (pihalla) kävi viikolla vanhempi mies w123 300D:llä, ruotsintuontiauto.
Väri metallihohto pronssi tjsp, ERITTÄIN siisti ja kuulemma hyväkuntoinen, kilometrejä en kysynyt / katsonut.
Ainakin kattoluukku ja Webasto oli varusteina, vuosimalli -83.
Tilattiin sivupeilin lasi, siinä oli naarmuja.
Ikkunalistoja oli uusittu vasta, niissä oli kuulemma ollut pientä virhettä.
Kyllä oli sitten hienonvärinen ja komea 123.
Moottoritilaan kurkattiin, ei minkäänlaisia öljyvuotoja tms. rumaa.
Ennenkuin ehdin kysyä hintaa, omistaja sanoi auton jäävän aikanaan tyttärenpojalle jahka hän ajokortin saa.
Kädet kyynärpäitä myöten ristiin että nuorimies osaisi arvostaa autoa jonka joskus tulee saamaan käyttöönsä.
Niin, ja sitä piti sanomani että jos saisin valita niin mieluummin ottaisin tämän näkemäni auton kuin tuon 220-240-300-D:n josta tässä topicissa on keskusteltu.
Väri metallihohto pronssi tjsp, ERITTÄIN siisti ja kuulemma hyväkuntoinen, kilometrejä en kysynyt / katsonut.
Ainakin kattoluukku ja Webasto oli varusteina, vuosimalli -83.
Tilattiin sivupeilin lasi, siinä oli naarmuja.
Ikkunalistoja oli uusittu vasta, niissä oli kuulemma ollut pientä virhettä.
Kyllä oli sitten hienonvärinen ja komea 123.
Moottoritilaan kurkattiin, ei minkäänlaisia öljyvuotoja tms. rumaa.
Ennenkuin ehdin kysyä hintaa, omistaja sanoi auton jäävän aikanaan tyttärenpojalle jahka hän ajokortin saa.
Kädet kyynärpäitä myöten ristiin että nuorimies osaisi arvostaa autoa jonka joskus tulee saamaan käyttöönsä.
Niin, ja sitä piti sanomani että jos saisin valita niin mieluummin ottaisin tämän näkemäni auton kuin tuon 220-240-300-D:n josta tässä topicissa on keskusteltu.
wiimax.fi
Ilmoitus oli sinänsä mielenkiintoinen, kun mainittiin auton olevan rekisteröimätön ja kuitenkin solmiin osui rek. no. NCK-25 samassa ilmoituksessa. N-rekkarit saksalaisessa autossa herättää kummastusta. Onkohan tuo tuotu jenkkivaloilla Suomeen ja vaihdettu valot myöhemmin. Mielenkiintoista...
W124 300D Ex: W115 240D






