miten noita imuvuotoja vois todeta?? lueskeltuani foorumia joku puhui siellä tosta economi mittarista, voiko siitä jotain päätellä?? itsellä se tyhjäkäynnillä vaihde vapaalla on reippaasti yli puolenvälin, melkein punasella.. sit toi auto syö myös aika reilusti bensaa n. 13L/satanen.
Tai jos jollain on jotain muuta tietoo ni vois ehdottaa.. siis tohon bensa kulutukseen..
Sit joku puhui tosta seoksen säätöruuvista, missäkähän kohti?? (keskellä ilmanputsaria???) mulla on siinä päällä vaan reikä..
Auto on mb300e -87
käyntiongelmaa
reikäpä hyvinkin
Niin oli piiallakin, mutta kyllä siellä sisällä se säätöruuvi on. Kuusiokolo avain sisään (en muista kokoa) ja vääntöä. Mutta varovasti, voi olla jumissa ja katketa tai mennä kierteet. Toi alipainemittarin näyttämä kyllä viitais johonkin isompaan vuotoon. Kannattanee etsiskellä alipaineputket läpi, joku todennäköisesti poikki tai murtunut.
MB 124 200E 1989
JRI
JRI
Myöskin alipainevuotoihin liittyen.tomppa785 kirjoitti:itsellä se tyhjäkäynnillä vaihde vapaalla on reippaasti yli puolenvälin, melkein punasella.. sit toi auto syö myös aika reilusti bensaa n. 13L/satanen.
Onkohan sytty kohillaan?
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Ei kun pienin.tomppa785 kirjoitti:tarkoittaako sitten et jos toi mittari on punasella, siellä on sillo suurin alipaine??
Alipainevuodot voi todeta suihkimalla starttipilottia mahdollisiin vuotokohtiin (letkujen liitokset esim). Jos kone imee starttipilottia sisään niin kierrokset nousee.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]