190 E 2.3-16...
190 E 2.3-16...
Tarvitsisin tietoa kyseisestä autosta mielummin omakohtaisia kokemuksia eikä vain mielipiteitä toki perusteltuja...
Ajattelin tuossa syksyllä tai viimeistään talvella tuollaisen talliin ostaan pientä ehostusta ja korttia odottamaan. Halvimmaksi ja parhaan kuntoisen saisi saksasta , suomessa vielä niin kalliita ja paljon ajettuja...
olisi se kyllä perkeleen komee..
moniko teistä omistaa tällaisen.
asiasta jo kirjoittelin gti.fi foorumille mutta ei yhtään vastausta pariin viikkoon
niin toivottavasti täältä saisin apua.
Kiitos jo etukäteen...
Ajattelin tuossa syksyllä tai viimeistään talvella tuollaisen talliin ostaan pientä ehostusta ja korttia odottamaan. Halvimmaksi ja parhaan kuntoisen saisi saksasta , suomessa vielä niin kalliita ja paljon ajettuja...
olisi se kyllä perkeleen komee..
moniko teistä omistaa tällaisen.
asiasta jo kirjoittelin gti.fi foorumille mutta ei yhtään vastausta pariin viikkoon
niin toivottavasti täältä saisin apua.
Kiitos jo etukäteen...
ex MB 190E 2.6 vm87
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
Itsellä ei omakohtaista kokemusta omistajana, mutta kyydissä on tullu oltua ja minusta ihan ok: oloinen peli. Gti:n sivuilta on muuten aivan turha odottaa mitään vastausta... Kyllähän tuo lähteekin ihan mukavasti, riippuu tietenkin mihin tottunut, mutta jos ei vielä korttia ole, niin tuo kyllä riittänee. 2.6 koneella vei muutenkin hiukan enemmän löpöttiä... Vastauksia varmasti tulee kun päivän jaksat täällä vartoa.
Ja tervetuloa forumille muuten... 


MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
cossu...
mulla on tollanen tossa pihalla...pientä laittoo vaatis. ois myytävänäkin, myös ehyenä...
power is nothing without control...
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
vielä..
ja täytyy muistaa ett 80-luvun auto on 80-luvun auto myös saksassa...eli laittoa on niissäkin. ja veroahan noista menee n.3000 euroo!!!!
power is nothing without control...
oo
meneekö niistä niin paljon??kun olen kuullut juttua etä se vero olis noin 1500-2500€...mitä pidät autosta...kerro vähän kulkupelistä!!!
paljonko pyydät ja mitä' on ajettu??
paljonko pyydät ja mitä' on ajettu??
ex MB 190E 2.6 vm87
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
joo..
mä oon kirjotellu siitä aika paljonki täällä foorumissa..ett löydät varmaan ku kattelet noita mun kirjottamia viestejä. autohan on tosi mukava peli ajella..ei voi verratakkaan tavis 190:iin, paljon jämerämpi ja tehokkaampi. kulkupuolesta sen verran ett viime kesänä mitattiin 0-100 6,8sek ja 1/4 maili 15,1,mittariin tuo kelaa ainaki sen 245. pitkää matkaa ajaessa tuo haluis mennä sellasta 160-200 silloin se o niinku mukavimmillaan ja bensankulutuskin o sillo kohtuullista
. tuo auto on siis ihan räpeltämätön yksilö ja sillä on ajettu 313000. laittoa toki on niinku kaikissa muissakin ton ikäsissä alkuperäsissä. mut sisältä on ehyt ja siisti ja tekniikka pelaa hienosti(paitsi perä joka on rikki). voin myydä sen tossa kunnossa tai sit tosiaan ihan valmiina maalattuna ja kaikin puolin kunnossa ja katsastettuna ja verotettuna...mut voit soittaa mulle jos kiinnostaa!
t:pete 0417819963

t:pete 0417819963
power is nothing without control...
Re: moo
Turrikka kirjoitti:muuten kyl ihan jees peli mutta aivan liikaa ajettuonko noissa vehkeissä ruoste yleistä??




Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
kilsoista..
no ensinnäkin kaikilla tän ikäsillä autoilla on ajettu paljon...riippumatta mitä mittari näyttää! 313000/20vuotta on n.15000/vuosi. pois lukien tietenki keräilijöiden seisottamat yksilöt jotka ei taida istua sun hintaluokkaan... ruoste on myöskin tavallista,puhutaanhan me kohta museo ikäisistä autoista. jos sun pitää saada vähän ajettu sportti mersu nii on varmaan suosiolla parempi alkaa katteleen joku c-mallin amg....toki rahaakin pitää olla vähän enemmän käytössä. tommosen ehyen cossumersun hinnalla saa muuten uuden daewoon...niissä ei oo yhtään ruostetta ja kilometritkin on kohtuulliset,ei kyllä hajuakaan kuin pitkälle niillä pääsee mut varmaan kannattaa harkita sellastakin... 

power is nothing without control...
moo
tottunut olen vaan katseleen alle 200tkm ajettuja autoja koska tiedän että mersun dieselit kestää vaikka taivaaseen asti..mutta en tiedä yhtään bensa koneista paljonko niillä ajaa saatika sitten tuolla cossu mersulla...
Peteracing lähetä mulle yv:nä tietoa autosta tai vaikka kuviakin.. onkohan tuossa mersussa ihan vakio 190E:n perä vai joku jämerämpi???
Peteracing lähetä mulle yv:nä tietoa autosta tai vaikka kuviakin.. onkohan tuossa mersussa ihan vakio 190E:n perä vai joku jämerämpi???
ex MB 190E 2.6 vm87
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
16-tappisissa on iso perä... Yleensä vielä ASD.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Heh heh, oma on -87 ja ajettu 240 tkm, tosin on seissyt 9 vuotta keräilijällä siinä välissä vähällä käytöllä, historia on hyvin dokumentoitu. Ei kyllä ollut ihan halvin. Kyllä tahtoo olla noi 20-vuotiaat ajettu jo sen 300 tkm jos ovat liikenteessä olleet koko ajan.
Ja valitettavan kalliita noi on, n. 19 000 valmistettu ja parissakymmenessä vuodessa aika monta on mennyt jo paaliin tai purkuun. Ovat jo aika harvinaisia.
Oikeasti ruosteeton ja vähän ajettu maksaa ilman veroja n. 10 000 €, halvemmat on enemmän käytettyjä, ja se näkyy.
Mikään kummoinen peli toi ei ole, aika laihavääntöinen, eikä todellakaan mikään raketti. Koneen ääni on kyllä ihan miehekäs, mutta kulutus melko korkea. Ajoltaan kyllä ainakin noilla H&R:n jousilla ihan helmi, vaikka koneesta puuttuukin voimaa.
Ja valitettavan kalliita noi on, n. 19 000 valmistettu ja parissakymmenessä vuodessa aika monta on mennyt jo paaliin tai purkuun. Ovat jo aika harvinaisia.
Oikeasti ruosteeton ja vähän ajettu maksaa ilman veroja n. 10 000 €, halvemmat on enemmän käytettyjä, ja se näkyy.
Mikään kummoinen peli toi ei ole, aika laihavääntöinen, eikä todellakaan mikään raketti. Koneen ääni on kyllä ihan miehekäs, mutta kulutus melko korkea. Ajoltaan kyllä ainakin noilla H&R:n jousilla ihan helmi, vaikka koneesta puuttuukin voimaa.
Viimeksi muokannut Mauri H., Ti 19.07.2005 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuolta löytyy verotus päätöksiä tuonti autoille
http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenki ... /index.jsp
http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenki ... /index.jsp
Sanon näin sivusta, että tuo ajokilometri määrä on liian määräävä tekijä monessa autokaupassa. Tottakait jokainen haluaa vähän ajetun halvalla.
Jos vaihtoehtona on HUOLLETTU ja HYVIN PIDETTY yksilö saa sillä olla ajettu enemmänkin. Vähän ajettu kun on h a r v i na i s u u s. Kun vielä hakemasi auto on harvinaisempaa mallia niin toivon, että omistat lehmän hermot.
Alle 200tkm ajettua vanhempaa Mersua kovin vähällä löytää, jos löytää pitää olla paalua lunastaa se.
Neuvona sanon, että kun ostat käytettyä Mersua, ota mukaasi henkilö joka OIKEASTI TIETÄÄ MERSUISTA!. Kaikki MuTu hommelit pois ja tekniikkaa tutkimaan. Onnea auton etsintään...
Jos vaihtoehtona on HUOLLETTU ja HYVIN PIDETTY yksilö saa sillä olla ajettu enemmänkin. Vähän ajettu kun on h a r v i na i s u u s. Kun vielä hakemasi auto on harvinaisempaa mallia niin toivon, että omistat lehmän hermot.
Alle 200tkm ajettua vanhempaa Mersua kovin vähällä löytää, jos löytää pitää olla paalua lunastaa se.
Neuvona sanon, että kun ostat käytettyä Mersua, ota mukaasi henkilö joka OIKEASTI TIETÄÄ MERSUISTA!. Kaikki MuTu hommelit pois ja tekniikkaa tutkimaan. Onnea auton etsintään...
Mersu myyty...
moo
pelottaapahan vaan se mittarilukema jos sen jotain 300tkm..
faija kyl mersuista jotain tietää ku onhan meillä ollut 6 mersua w123 korisia
ja sit w126 korisia kaks 300sel ja 560sel... mutta niitkäkään ei enään ole.
faija kyl mersuista jotain tietää ku onhan meillä ollut 6 mersua w123 korisia
ja sit w126 korisia kaks 300sel ja 560sel... mutta niitkäkään ei enään ole.
ex MB 190E 2.6 vm87
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
Re: moo
Sitten kannattaa katsella jotain uudempaa autoa. Tai jos se mittarilukema haittaa, niin mm. saksasta saa niitä 150-170 tkm "ajettuja" sievällä ykkösella alkavalla mittarilukemalla, jos niin haluaa.Turrikka kirjoitti:pelottaapahan vaan se mittarilukema jos sen jotain 300tkm..
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
vielä kilometreistä...
sen verran haluisin noista kilometreistä puhuu ett tolla o ajettu se 313000 ja sisusta on vielä ehyt ja moottorissa voima tallella...panee vaa ihmetyttään ku joillaki o 180000 ajetuissa jo penkit puhki....
se peräkin löytyy tuohon 500 lisähintaan...mutta niinku jo sanoin voit soittaa mulle jos auto kiinnostaa oikeesti.
hinta tommosenaan on se 3.5 mikä o tuolla markkinoillakin ja katsastettuna,maalattuna ym. n.10.
se peräkin löytyy tuohon 500 lisähintaan...mutta niinku jo sanoin voit soittaa mulle jos auto kiinnostaa oikeesti.
hinta tommosenaan on se 3.5 mikä o tuolla markkinoillakin ja katsastettuna,maalattuna ym. n.10.
power is nothing without control...
Tossa äkkiä selaillessa tota autoscouttia pisti silmään tosiaan noi maurin sanomat "saksan kilometrit",tais olla 250tkm eniten ajettu ja vähiten 15600
Siis ei puutu nollaa perästä.
Halvimmat oli kahen tonnin ja kalleimmat sitten yli kympin.Halvimmissa oli ilmoituksissa mainittu maaliviosta sun muista että ne tuntu suht rehellisiltä(paitsi kilometrit max.190tkm).
Mutta jos olisin vielä kortiton ja nuori ja olis aikaa ostaisin kosmeettisesti pikkuvikaisen huokealla hinnalla (sais alennusta veroonkin) laittelisin sitä kaikessa rauhassa.
Koska ikään ei voi tietää mitä tapahtuu.Voi olla että saa ajaa 500tkm eikä kone sano mitään tai voi mennä 10tkm ja saa tehä konerempan se riski on vaan tiedostettava,se on joka vehkeessä.
Ja sitten vielä että kyllä itse ottaisin ennemmin semmosen 20vuotta vanhan auton 300tkm ajetun suoraan ajosta kuin 150tkm ajetun pari vuotta tallissa seisseen.

Halvimmat oli kahen tonnin ja kalleimmat sitten yli kympin.Halvimmissa oli ilmoituksissa mainittu maaliviosta sun muista että ne tuntu suht rehellisiltä(paitsi kilometrit max.190tkm).
Mutta jos olisin vielä kortiton ja nuori ja olis aikaa ostaisin kosmeettisesti pikkuvikaisen huokealla hinnalla (sais alennusta veroonkin) laittelisin sitä kaikessa rauhassa.
Koska ikään ei voi tietää mitä tapahtuu.Voi olla että saa ajaa 500tkm eikä kone sano mitään tai voi mennä 10tkm ja saa tehä konerempan se riski on vaan tiedostettava,se on joka vehkeessä.
Ja sitten vielä että kyllä itse ottaisin ennemmin semmosen 20vuotta vanhan auton 300tkm ajetun suoraan ajosta kuin 150tkm ajetun pari vuotta tallissa seisseen.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
moo
kiitoksia tästä on ollut apua...
aattelinkin tässä juuri töissä koko päivän niin ei se kyllä se 300tkm niinkään pelotakkaan kun aattelee mersua..mutta tossa puoli vuotta sitten olin aivan lääpälläni 200sx nissaniin ja vti civicciin niin niistä se pelko tulikin koska sellasta en ostaisi yli 200tkm..
aattelinkin tässä juuri töissä koko päivän niin ei se kyllä se 300tkm niinkään pelotakkaan kun aattelee mersua..mutta tossa puoli vuotta sitten olin aivan lääpälläni 200sx nissaniin ja vti civicciin niin niistä se pelko tulikin koska sellasta en ostaisi yli 200tkm..
ex MB 190E 2.6 vm87
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
ex MB w123 230E vm84
MB 190D 2.5 vm89
Vähän ot,mutta älä usko kaikkea soopaa,että"ovat ruuvattuja kaikki",on se sen verran iso maa,että sieltä niitä vähänajettujakin löytyy,yksityiseltä varsinkin,mutta myös hinta on yleensä paljon enemmän,kuin ne mobilen 20:tä ensimmäistä
Tosin ne helmet roudattiin jo 3 vuotta sitten aika hyvin sieltä pois,kun"buumi"alkoi,vaan etsivä löytää.
nm.kotona -89 volvo ajettu 81 tkm,ollut suvussamme uudesta asti!

Tosin ne helmet roudattiin jo 3 vuotta sitten aika hyvin sieltä pois,kun"buumi"alkoi,vaan etsivä löytää.
nm.kotona -89 volvo ajettu 81 tkm,ollut suvussamme uudesta asti!
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
2.3 mosta ei löydy, mutta oman auton faktat kilsoista, ( kun niistä edellä paljon keskustelua ), siis todellisista kilometreistä huoltokirjalla ym dokumenteilla varustettuna,,,,
Ajettu noin 160 tkm , 190E, harvinaista näissä "merkeissä"
Myytävänä jos hinnoista sovitaan, mutta noin yleensä ne kilometrilukemat ovat näissä vanhoissa Mersuissa jo ihan muuta, vaikka mittari näyttäisi mukavempia lukuja.
Ajettu noin 160 tkm , 190E, harvinaista näissä "merkeissä"

- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
tota haluisin kyllä tarkentaa....Mauri H. kirjoitti:
Mikään kummoinen peli toi ei ole, aika laihavääntöinen, eikä todellakaan mikään raketti. Koneen ääni on kyllä ihan miehekäs, mutta kulutus melko korkea. Ajoltaan kyllä ainakin noilla H&R:n jousilla ihan helmi, vaikka koneesta puuttuukin voimaa.
minusta autossa on kivasti vääntöö ja jopa kohtuu laajalla alueella...ei kai 235nm oon kovinkaan vähän tollaseen vapaasti hengittävään pikkuautoon??
joku viisaampi vois kai kertoo vertailun vuoksi ett paljo sitä vääntöö on esim. 300 bensassa ja diisselissä....tai 500:ssa.
mikään rakettihan tuo ei oo mut todistettavasti nopeempi 0-100 ja varttimaililla ku esim. tämän päivän sporttiauto type-R civic. ja kulkupuolesta sen verran ett on se kuitenki kiva vaihtaa vielä 200 jälkeen...

power is nothing without control...
Nyt taisit peteracing vähän liiotella...
Civic Type-R: 0-100km/h 6,6sek. varttimaili vakiolla ajettu alle 15sek.
Radalla nää pieksee Type-Rät miten päin vaan kunhan alusta on kunnossa.
Ei taida 16-tappinen noihin pystyä...omani ei ainakaan pysty...tosin varttimailia en oo kokeillu...
Mutta kyllä ainakin 2.5-16:ssa on mun mielestä ihan mukavat väännöt jo alhaalta verrattuna muihin, esim kaverin 325 Bemariin (vaikka on 6-kone!).
Tollasella 325:lla on ihan turha lähteä koittamaan 2.5-16:ta vastaan...
Civic Type-R: 0-100km/h 6,6sek. varttimaili vakiolla ajettu alle 15sek.
Radalla nää pieksee Type-Rät miten päin vaan kunhan alusta on kunnossa.
Ei taida 16-tappinen noihin pystyä...omani ei ainakaan pysty...tosin varttimailia en oo kokeillu...
Mutta kyllä ainakin 2.5-16:ssa on mun mielestä ihan mukavat väännöt jo alhaalta verrattuna muihin, esim kaverin 325 Bemariin (vaikka on 6-kone!).
Tollasella 325:lla on ihan turha lähteä koittamaan 2.5-16:ta vastaan...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
se on tuo mauri tottunut noihin super-turbon vääntöihin.. 
niin....ja paljonkohan lienee tämmöisessä 300bensan "rottelossa" vääntöä?
niin,ja e30 325:sen suorituskyvyllä on ihan turha lähteä kenenkään kanssa viivalle
(on yks ollu) eikä tällä 300:sen ronntelollakaan ole asiaa mihinkään kisaukseen
kaippa yli 1200kg autossa pitäs olla vähintään 300heppaa että se liikkus mihinkään

niin....ja paljonkohan lienee tämmöisessä 300bensan "rottelossa" vääntöä?
niin,ja e30 325:sen suorituskyvyllä on ihan turha lähteä kenenkään kanssa viivalle


kaippa yli 1200kg autossa pitäs olla vähintään 300heppaa että se liikkus mihinkään

Viimeksi muokannut stanger, Ke 20.07.2005 17:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
En olisi siitä aivan varma... Ahvenistolla olen ajellu (katuautoja), ja yleensä ne nopeimmat kierrosajat on tehty type-r civicillä. Entä mikäs tilanne on sitten, kun niihin type-ärriin laitetaan myös kunnon alusta? (en tarkoita alkuperäistä sporttialustaa)Tomi S. kirjoitti: Radalla nää pieksee Type-Rät miten päin vaan kunhan alusta on kunnossa.
Passat Variant 1.9TDI 2001
Asia on tietenkin taas uusi jos Civiciin laitetaan alusta kuntoon... Nää on näitä jossitteluja...Pasi H. kirjoitti:En olisi siitä aivan varma... Ahvenistolla olen ajellu (katuautoja), ja yleensä ne nopeimmat kierrosajat on tehty type-r civicillä. Entä mikäs tilanne on sitten, kun niihin type-ärriin laitetaan myös kunnon alusta? (en tarkoita alkuperäistä sporttialustaa)Tomi S. kirjoitti: Radalla nää pieksee Type-Rät miten päin vaan kunhan alusta on kunnossa.

MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
juu...
viime kesänä kellotettiin autoja tossa kemin lentokentällä...
paras 0-100 hondalla(-04 civic) 7,2sek vs. mersu 6.8...e36 325ci jäi päivän...
varttimaili meni hondalla 15.2 vs mersu 15.1...
ja en usko enkä väitäkkään ett tommosella radalla hondalle pärjää,mut mun mielestä tuo suorituskyky kestää vertailun vielä tämän päivänkin sporttiautojen kanssa...mut tässä täytyy muistaa ett 20v. sitte autot oli tosi paljo keveempiä
paras 0-100 hondalla(-04 civic) 7,2sek vs. mersu 6.8...e36 325ci jäi päivän...
varttimaili meni hondalla 15.2 vs mersu 15.1...
ja en usko enkä väitäkkään ett tommosella radalla hondalle pärjää,mut mun mielestä tuo suorituskyky kestää vertailun vielä tämän päivänkin sporttiautojen kanssa...mut tässä täytyy muistaa ett 20v. sitte autot oli tosi paljo keveempiä
power is nothing without control...
Re: juu...
No tämähän on tosi faktaa eikä mitään lehdistä haettua....peteracing kirjoitti:viime kesänä kellotettiin autoja tossa kemin lentokentällä...
paras 0-100 hondalla(-04 civic) 7,2sek vs. mersu 6.8...e36 325ci jäi päivän...
varttimaili meni hondalla 15.2 vs mersu 15.1...
ja en usko enkä väitäkkään ett tommosella radalla hondalle pärjää,mut mun mielestä tuo suorituskyky kestää vertailun vielä tämän päivänkin sporttiautojen kanssa...mut tässä täytyy muistaa ett 20v. sitte autot oli tosi paljo keveempiä
Itse tein ja säästin