Tyly SEC -Nettiauto- Eiku CE

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
wildou
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja wildou »

Osta "isoveli" siitä kiesi. Tervesin: 20" hirviövannemies
300ce-24 *MYYTY*
Ollii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Ollii »

wildou kirjoitti:Heheheh. Moro. Täällähan on kehkeytynyt kunnon keskustelut rimsseistä :D Itse pidän kovasti noista ja sen takia ne olen hommanut. Ollii tulee tosiaan huomenna hakeen nuo "styling" puskurit pois. Ne olivat kaiken kaikkiaan noin 8 päivää kiinni, kun ei ehkä oikein miellyttänyt omaa silmää. Kokonaan kuitenkin itse tehdyt puskimet ja nytpähän on sitäkin kokeiltu. Veikkaan, että Olli saa niistä mahdollisesti tekemillään muutoksilla todella hienot. Jäämme odottamaan.

Tulkaa ihmeessä paikan päälle katsomaan vanteitä niin saa oikean kuvan. Näyttävät mm. vielä isommilta livanä :lol: Siitä siis rimssi miehille Coupe myös melko asiallisilla hifeillä.
Nuo puskurit pysyy tän kesän tommosina, talvella tapahtuu jotain :lol: :wink:
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008

Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
HVM
Hupimestari
Hupimestari

Viesti Kirjoittaja HVM »

wildou kirjoitti:Osta "isoveli" siitä kiesi. Tervesin: 20" hirviövannemies
On jo tarpeeksi elämistä noiden omien Brabustenkin kanssa, taidan jättää väliin, kiitos vaan tarjouksesta. :D

-seniori-
meze1
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja meze1 »

HVM kirjoitti:
On jo tarpeeksi elämistä noiden omien Brabustenkin kanssa, taidan jättää väliin, kiitos vaan tarjouksesta. :D

-seniori-
Taitaa tää isoveli-pikkuveli juttu olla jotakin inside läppää... :D Tai sitten jostakin "en ole lukenut" topicista.... noh, aina ei voi voittaa.. :wink:
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Juhana
Valvoja
Valvoja

Miksi myyt?

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Miksi myyt coupesi Wildou, eiks nää oo hyviä autoja 8) Itse meinasin vaihtaa verrattain tuunattuun C280:een mutta järki voitti sedanin ja kun ei vielä tarvi emmaljungaa saada mahtumaan mukaan niin..

t. J
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

meze1 kirjoitti:
HVM kirjoitti:

-seniori-
Taitaa tää isoveli-pikkuveli juttu olla jotakin inside läppää... :D Tai sitten jostakin "en ole lukenut" topicista.... noh, aina ei voi voittaa.. :wink:
Tiedä onko näin mutta luulen et liittyy jollain tapaa noihin vanteisiin... :shock: :P :twisted:
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
pommac
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja pommac »

Eipäs nyt pilkata kaverin mersua/vanteita. nevalaisen ce coupe on todella tyylikäs kokonaisuus, ja se pitää nähdä livenä.
Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l

Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
wildou
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Miksi myyt?

Juhana kirjoitti:Miksi myyt coupesi Wildou, eiks nää oo hyviä autoja 8) Itse meinasin vaihtaa verrattain tuunattuun C280:een mutta järki voitti sedanin ja kun ei vielä tarvi emmaljungaa saada mahtumaan mukaan niin..

t. J
Myynnin syynä on lähinnä turhautuminen. Ei siis itse autoon vaan siihen, että rakensin talven aikana puskurit suurella vaivalla ja työllä ja tuloksena mielestäni auto, joka näyttää paremmalta orkkisena. Näin ollen ajattelin myydä tämän kuntotarkastetun ja hyvin huolletun yksilön. Tulossa uutta projektia.. Luvassa turbon suhinaa.

Ei kai tuo pikkuveli juttu ole mikään "juttu." Jos vanteideni ulkonäkö oikeuttaa hirviövannemiehen pikkuveljen titteliin,niin eihän siinä :lol: Sehän on vallan mukavaa. Onneksi tosin olen saanut huomattavasti enemmän hyvää palautetta ihan livenä, joten noiden kuvien perusteella arvioivien mielipiteet ovat myös ymmärrettäviä. Kaikilla on oikeus mielipiteisiin ja mielelläni niitä täältä lueskelen. :wink:

Jos vanteiden ulkonäkö ei miellytä, mutta auto muuten miellyttää niin auto on mahdollista ostaa myös ilman noita rimssejä. Tällöin myös hinta on melkoisesti alhaisempi.
300ce-24 *MYYTY*
meze1
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja meze1 »

Nii just. Nyt meni perille tuo pikkuveli-isoveli "juttu" :oops: joutu sitä ihan miettimään.. :shock: On varmaan neva hankalampi myydä noi rimssit erikseen, kuin auton mukana. Kyllä se ostaja varmasti löytyy. Nykyään on ihan normaalia, että menee auton myynnissä 1kk-2kk. Malttia vain.

Sehän menee niin noilla "rakentajilla", että kun auto on saatu valmiiksi tai siihen muuten menee "hermo", niin myyntiin vain. Kattokaapa, niin gti-lehdessä esitelty auto on kohta myynnissä. Poikkeuksia kuten Lunttila löytyy, mutta sehän keräilee niitä talliinsa. Paitsi se sierra, mutta sen se joutikin myydä... :wink:
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Ollii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Miksi myyt?

wildou kirjoitti: Myynnin syynä on lähinnä turhautuminen. Ei siis itse autoon vaan siihen, että rakensin talven aikana puskurit suurella vaivalla ja työllä ja tuloksena mielestäni auto, joka näyttää paremmalta orkkisena. Näin ollen ajattelin myydä tämän kuntotarkastetun ja hyvin huolletun yksilön. Tulossa uutta projektia.. Luvassa turbon suhinaa.

Ei kai tuo pikkuveli juttu ole mikään "juttu." Jos vanteideni ulkonäkö oikeuttaa hirviövannemiehen pikkuveljen titteliin,niin eihän siinä :lol: Sehän on vallan mukavaa. Onneksi tosin olen saanut huomattavasti enemmän hyvää palautetta ihan livenä, joten noiden kuvien perusteella arvioivien mielipiteet ovat myös ymmärrettäviä. Kaikilla on oikeus mielipiteisiin ja mielelläni niitä täältä lueskelen. :wink:

Jos vanteiden ulkonäkö ei miellytä, mutta auto muuten miellyttää niin auto on mahdollista ostaa myös ilman noita rimssejä. Tällöin myös hinta on melkoisesti alhaisempi.
Jees, livenä vanteet on ihan komeet, ei siinä mitään. Mutta nyt nuo styling puskurit on tampereella mulla ja katotaan mitä tulee..
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008

Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
wildou
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Jep. Pistähän sitten fotoa, kun oot taikonu ne kiinni.
300ce-24 *MYYTY*
Ollii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

wildou kirjoitti:Jep. Pistähän sitten fotoa, kun oot taikonu ne kiinni.
toivon mukaan ei tarvi paljo taikoo... :x Menee ensviikon alussa maaliin.
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008

wildou
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Juu. Ei tarvinu mun ainakaan taikoa. Heittämällä kiinni tavaraa ovat.
300ce-24 *MYYTY*
Vastaa Viestiin