Yhtä suuri oli nolostuminen kun jarrutukset töksähti rajusti muutamassa ensi jarrutuksessa autokoulun upouudella Volvolla.

Oli meinaan kevyet jarrut Laatokan jälkeen. Jopa Toyotan jälkeen.
Vanhemmilla Volvoilla ja Saabeilla tullut jonkin verran ajeltua ja niissä kyllä tuntee olevansa "turvassa". 900 saabin ovetkin joutuu työntämään kiinni, samoin kuin 240 sarjan volvoissa. Japseissa riittää kunhan vähän tökkää. Nyky Volvon turvallisuus ainakin omasta näkökulmastani on laskenut. Vanhoissa panostettiin siihen turvallisuuteen ja paljon...petri.n kirjoitti: Kaikista voimaakkaammin tuohon turvallisuuteen ovat panostaneet ruotsalaiset auton valmistajat.
Tokko itse autojen, mutta kuten joku jo viksusti totesi, auto on juuri niin turvallinen kuin sen kuski on. Volvoissa on ihan varmaan tutkitut rakenteet ja turvajärjestelmät, mutta jos kuski ajaa kuten uusien Volvojen kuskit usein, niin kyllä siellä kyydissä pelottaa enemmän kuin jossain hiukan vanhemmassa ja heikommassa vehkeessä, jonka kuski edes yrittää ajaa ihmisiksi.Vane kirjoitti:Nyky Volvon turvallisuus ainakin omasta näkökulmastani on laskenut. .