.
Voipi olla vaikia sanoa näin etukäteen, mikä passaa...
Pääset varmaan vaihteleen niitä kumeja, ennenku löytyy sopiva korkeus.
Kun ei tuohon -40mm voi luottaa, madallus vaihtelee autosta toiseen.
Siihen vaikuttaa nykyjousien kuoleentuminen, auton varusteet ja sillai. You see?
Vaihda nyt vaan ne jouset ja päättele sitten kumien tarve.
Pääset varmaan vaihteleen niitä kumeja, ennenku löytyy sopiva korkeus.
Kun ei tuohon -40mm voi luottaa, madallus vaihtelee autosta toiseen.
Siihen vaikuttaa nykyjousien kuoleentuminen, auton varusteet ja sillai. You see?
Vaihda nyt vaan ne jouset ja päättele sitten kumien tarve.
no mites ne rullaa?? Pitää käydä tänään itekkin ostaa kumit kun vaan nyt tietäis minkä korkuset.... jousethan on Vogdland.in 40 milliä pudottavat...RDD kirjoitti:No tuossa tilasin juuri eteen 1 ja 2 kumit ja taakse kans...
Katotaan miten niillä rullaa vakio valsseilla ja vanteilla näin ekaksi...
Ja minkä nimiset ne kumit niiku "oikeesti" on, ku ei tuo KL-än äijä ainakaan puhelimessa tienny että taaksekkin tulis... Niin joo ja auto mihin tulee on tuossa alhaalla...
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
- simppa1048
- Vakiokalustoa
kyllä ne älys ainakin paikanpäällä antaa oikeanlaisia kumeja, kun hain niitä tossa yx päivä.Zalbeer kirjoitti:no mites ne rullaa?? Pitää käydä tänään itekkin ostaa kumit kun vaan nyt tietäis minkä korkuset.... jousethan on Vogdland.in 40 milliä pudottavat...RDD kirjoitti:No tuossa tilasin juuri eteen 1 ja 2 kumit ja taakse kans...
Katotaan miten niillä rullaa vakio valsseilla ja vanteilla näin ekaksi...
Ja minkä nimiset ne kumit niiku "oikeesti" on, ku ei tuo KL-än äijä ainakaan puhelimessa tienny että taaksekkin tulis... Niin joo ja auto mihin tulee on tuossa alhaalla...

Re: Madallusta -40mm mimmoset jousen kumit?
VAIHDA ENSIN NE JOUSET JA KATO SAMALLA MITKÄ KUMIT SIELTÄ LÖYTYY. SITTEHÄN SE ON HYVÄ KATSÖA JA MITTOA MITKÄ OIS PAREMMAT!RDD kirjoitti:Tere Tere..
Madallusta tulee -40mm ja töppösenä tulee 195/50/15 tai jos mahtuu niin 205/50/15 (lue jos saa edullisesti) ja mainittakoon viel toi vanteen ET35 ja muut kritikaal mitta's ovat 15" ja 7"levee vanne...
Niin joo meinas unohtuuet auto on w201 2.0D pahvikylki...
Mitäpäs suosittelette jousen säätökumin paksuudeksi?
Eteen 8mm, 13mm, 18mm vai 23mm?
Taakse 8mm, 13mm vai 18mm?
Sitä en tiedä mitkä kumit sieltä jo löytyy...Pitää tuolta KL:ltä tilata noita gumin palasia suositusten perusteella..
"Pitää käydä tänään itekkin ostaa kumit kun vaan nyt tietäis minkä korkuset.... jousethan on Vogdland.in 40 milliä pudottavat... ", ällisteli Salaperi.
No minkä korkuset sinä haluat ?
Miksei siellä jo olevat kelpaa ?
Ei kai sitä me muut voida tietää, itse se on päätettävä.
Mikäli jousenvalmistajan ilmoitus pitää paikkansa ja vaihdat ne vakiojousien tilalle samoilla kumeilla niin madallusta tulee nykyisestä 40 mm, paksummilla kumeilla vähemmän ja ohuemmilla enemmän.
" ei tuo KL-än äijä ainakaan puhelimessa tienny että taaksekkin tulis..."
No jo on ollut KL:än äijä, joo.
Nimet on etujousen säätökumi ja takajousen säätökumi.
No minkä korkuset sinä haluat ?

Ei kai sitä me muut voida tietää, itse se on päätettävä.

Mikäli jousenvalmistajan ilmoitus pitää paikkansa ja vaihdat ne vakiojousien tilalle samoilla kumeilla niin madallusta tulee nykyisestä 40 mm, paksummilla kumeilla vähemmän ja ohuemmilla enemmän.

ENPÄS VAIHDAKKAAN ENSIN. (se CAPS lock on ihan oiva keksintö jos haluaa "huutaa")J-P kirjoitti:VAIHDA ENSIN NE JOUSET JA KATO SAMALLA MITKÄ KUMIT SIELTÄ LÖYTYY. SITTEHÄN SE ON HYVÄ KATSÖA JA MITTOA MITKÄ OIS PAREMMAT!RDD kirjoitti:Tere Tere..
Madallusta tulee -40mm ja töppösenä tulee 195/50/15 tai jos mahtuu niin 205/50/15 (lue jos saa edullisesti) ja mainittakoon viel toi vanteen ET35 ja muut kritikaal mitta's ovat 15" ja 7"levee vanne...
Niin joo meinas unohtuuet auto on w201 2.0D pahvikylki...
Mitäpäs suosittelette jousen säätökumin paksuudeksi?
Eteen 8mm, 13mm, 18mm vai 23mm?
Taakse 8mm, 13mm vai 18mm?
Sitä en tiedä mitkä kumit sieltä jo löytyy...Pitää tuolta KL:ltä tilata noita gumin palasia suositusten perusteella..

Zalbeer@hotmail.com
Niin puin tässä sitä jotta tulis tuo auto suoraan... Nythän se on "hieman" takakenossa... kun taitaa olla ne jouset poikki...dealer kirjoitti:"Pitää käydä tänään itekkin ostaa kumit kun vaan nyt tietäis minkä korkuset.... jousethan on Vogdland.in 40 milliä pudottavat... ", ällisteli Salaperi.
No minkä korkuset sinä haluat ?Miksei siellä jo olevat kelpaa ?
![]()
Ei kai sitä me muut voida tietää, itse se on päätettävä.![]()
Mikäli jousenvalmistajan ilmoitus pitää paikkansa ja vaihdat ne vakiojousien tilalle samoilla kumeilla niin madallusta tulee nykyisestä 40 mm, paksummilla kumeilla vähemmän ja ohuemmilla enemmän.![]()
No jo on ollut KL:än äijä, joo.

Kumit sain, ja maanantaina katotaan miten mersun kävi.

Zalbeer@hotmail.com
ENPÄS VAIHDAKKAAN ENSIN. (se CAPS lock on ihan oiva keksintö jos haluaa "huutaa")
Kävin hakee eteen matalimmat ja taakse kaks pykälää korkeemmat... Katotaan sit maanantaina mitä se sanoo... Kunhan ei enää keulis niin pahasti ku nyt...
[/quote]
Sorry, en tarkoita huutaa, tää koneen käyttö on vaan niin vierasta vielä, 25 vuotta pärjänny ilman mutta nyt on löytyny niin mielenkiintoista juttua että pitää treenata tää homma kuntoon.

Sorry, en tarkoita huutaa, tää koneen käyttö on vaan niin vierasta vielä, 25 vuotta pärjänny ilman mutta nyt on löytyny niin mielenkiintoista juttua että pitää treenata tää homma kuntoon.
jep jep.J-P kirjoitti:Sorry, en tarkoita huutaa, tää koneen käyttö on vaan niin vierasta vielä, 25 vuotta pärjänny ilman mutta nyt on löytyny niin mielenkiintoista juttua että pitää treenata tää homma kuntoon.Zalbeer kirjoitti:ENPÄS VAIHDAKKAAN ENSIN. (se CAPS lock on ihan oiva keksintö jos haluaa "huutaa")Kävin hakee eteen matalimmat ja taakse kaks pykälää korkeemmat... Katotaan sit maanantaina mitä se sanoo... Kunhan ei enää keulis niin pahasti ku nyt...

mersusta tuli tollanen ku allekirjotuksesta näkee... edessä uudet ykkösen kumit ja takana "vanhat"

Zalbeer@hotmail.com
- simppa1048
- Vakiokalustoa