300D Jälkiahtaminen

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pasi H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1349
Liittynyt: Ma 12.07.2004 21:24
Paikkakunta: Ulvila

300D Jälkiahtaminen

Viesti Kirjoittaja Pasi H. »

Eli kyseessä w124 300D -91 ajettu noin 400tkm
Onko yleensäkään järkeä jälkeenpäin ahtaa tommosta?
Onko noissa vaparidieseleissä ja turbodieseleissä paljon eroa koneen osalta?
On vaan vähän puuduttavaa menoa kun vetää asuntovaunua,
se turbon tuoma lisävääntö ei todellakaan olisi pahitteeksi.
Mitähän moinen homma tulisi maksamaan ja kuinka paljon täytyy osia vaihdella?
Ja tietysti muutosprosentteja tulee katsastuksen yhteydessä? :shock:
Passat Variant 1.9TDI 2001
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: 300D Jälkiahtaminen

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tuossapa näyttäisi olevan muutama topic vaparin ahtamisesta:

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 63&start=0
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 31&start=0
ilipo kirjoitti:Taitaa olla se "vähäpäästöisyys" kompastuskivi ko. autossakin. :(
Ai niin sekin vielä, tuossa on se katsastustopic.

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=20174
Viimeksi muokannut veskola, Ti 26.07.2005 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Ilpo L
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: Ti 07.09.2004 10:04
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ilpo L »

Taitaa olla se "vähäpäästöisyys" kompastuskivi ko. autossakin. :(
Itse olen miettinyt juuri samaa asiaa piiiiiiiitkään, mutta 1000-2000 € Vtt-testi ei oikein iske. Pitänee kait keksiä jotain muuta tuon oman vaparin viritykseen.(Pumppu on jo säädetty)
PLAY LOUD

V12
Avatar
Pasi H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1349
Liittynyt: Ma 12.07.2004 21:24
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi H. »

Ja näyttää olevan muutenkin melkonen savotta :shock:
Passat Variant 1.9TDI 2001
Vastaa Viestiin