turbo
- japi.
- Yhteistyökumppani
- Viestit: 448
- Liittynyt: Ti 24.08.2004 09:17
- Paikkakunta: varsinais-suomi
- Viesti:
turbo
Eli ei suostu ahtopaineita nostaa käy kiihdydyksessä noin 1kilos ja sitten hävii kokonaan ahdin kyllä lähtee äänen perusteella mukaan 2800kierroksen tiepeillä.
Ahdin on imu puolellata 57 ar 58 ja pako 62 ja ar 0.99 garretti GT 37 ja koneena 2.5 td.
Pummu on mynän 7mm elementeillä.
Ahdin on imu puolellata 57 ar 58 ja pako 62 ja ar 0.99 garretti GT 37 ja koneena 2.5 td.
Pummu on mynän 7mm elementeillä.
Viimeksi muokannut japi., Ke 17.08.2005 17:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ei ole syöttö läheskään täysillä, jollei ahto nouse sinne kiloon. Eikä noin isolla ahtimella tarvitse edes varovasti kokeilla kun hukkis on kiinni, ei ne ahdot niin helpolla mihinkään karkaa.lassi-s kirjoitti:syöttö on aina täysillä
Meneehän pumpun vipu pohjaan saakka, siis kaasuvipu tjms. ?
Toimiihan morkoolinletku

Lisää tietoa: www.skg.fi
- Antti A.
- Dieselspesialisti
- Viestit: 121
- Liittynyt: Ti 04.11.2003 22:13
- Paikkakunta: Mynämäki / Turku
Mahdollisia vikakohteita.
-Pumpun kyljessä oleva vaihteiston modulaattori rajoittaa kaasuvivun liikematkaa.
-Kaasuvipu ei mene pohjaan, kun poljin on pohjassa(ei kick-down painettuna).
-Savutuksenrajoittimelle tuleva letku ei ole kunnolla kiinni, vaan pääse vuotamaan paineen alaisena.
-Polttoaineen banjopultit ovat väärin, eli venttiilillinen on imupuolella ja pumpun polttoaineen saanti rajoittuu.
-Kampikammioon syntyy painetta, josta seuraa, että sammutin menee päälle.
Näistä nyt voisi vaikka ensin etsiä vikaa.
-Pumpun kyljessä oleva vaihteiston modulaattori rajoittaa kaasuvivun liikematkaa.
-Kaasuvipu ei mene pohjaan, kun poljin on pohjassa(ei kick-down painettuna).
-Savutuksenrajoittimelle tuleva letku ei ole kunnolla kiinni, vaan pääse vuotamaan paineen alaisena.
-Polttoaineen banjopultit ovat väärin, eli venttiilillinen on imupuolella ja pumpun polttoaineen saanti rajoittuu.
-Kampikammioon syntyy painetta, josta seuraa, että sammutin menee päälle.
Näistä nyt voisi vaikka ensin etsiä vikaa.
- japi.
- Yhteistyökumppani
- Viestit: 448
- Liittynyt: Ti 24.08.2004 09:17
- Paikkakunta: varsinais-suomi
- Viesti:
Kaasu menee ihan hyvin pohjaan ei ota vastaan modulaatoriin, ja savutuksen rajottimelle menevä letku on kunnolla kiinni ei vuoda" on tarkastettu moneen kertaan" eikä vedä sammutinta päälle eli ei synny paineita kampikammioon nekin osiot tarkastettu.ajarol kirjoitti:Mahdollisia vikakohteita.
-Pumpun kyljessä oleva vaihteiston modulaattori rajoittaa kaasuvivun liikematkaa.
-Kaasuvipu ei mene pohjaan, kun poljin on pohjassa(ei kick-down painettuna).
-Savutuksenrajoittimelle tuleva letku ei ole kunnolla kiinni, vaan pääse vuotamaan paineen alaisena.
-Polttoaineen banjopultit ovat väärin, eli venttiilillinen on imupuolella ja pumpun polttoaineen saanti rajoittuu.
-Kampikammioon syntyy painetta, josta seuraa, että sammutin menee päälle.
Näistä nyt voisi vaikka ensin etsiä vikaa.
Ainut mikä pitää kattoo on toi banjopultit mut enpä usko et on nekään väärin.
- japi.
- Yhteistyökumppani
- Viestit: 448
- Liittynyt: Ti 24.08.2004 09:17
- Paikkakunta: varsinais-suomi
- Viesti:
Nyt tuli toikin kokeiltuu ei toimi kunnolla saa laitaa aikas paljon ennekuin lähtee mukaan toi lisä rikastus piiri.petska kirjoitti:kokeile laittaa vaikka kompuralla painetta pumpun kellolle ja kokeile savuaako....alä laita kuiteskaan liikaa....sillee todeta pelaako lisärikastus...
Kokeilin mittarin kanssa ja kilossa ei reagoi mitään mut kahden kilon kohdalla tapahtuu jotain mut enempää en sitten laittanut.
Olisko painekotelossa noiden paikkojen sijoutuksella väliä et toimiivat kunnolla.
Mut suurin vika taitaa nyt olla tossa lisä rikastus piirin kalvossa et ei anna syöttöjä.
Eikös sen kellon saa purettua ja katsottua mikä mättää, ja paineen pistit tietysti eri letkulla mistä se yleensä tulee ?japi kirjoitti:Mut suurin vika taitaa nyt olla tossa lisä rikastus piirin kalvossa et ei anna syöttöjä.
Lisää tietoa: www.skg.fi