Talvihuoltoa pitäis tehdä.
Auto on 190 D 2,5 ja vm -85
Ilmansuodatin on ok, öljyt on vaihdettu, pakkasenkesto jäähd. nesteestä on tarkastettu.
Pa-suodatin pitää vielä vaihtaa. Mitä siinä kannattaa huomioida? Ilmaako itse itsensä?
Muuta vielä?
Kiitos
talvi tulee
Polttoaineen esisuodatin olis kans hyvä joskus uusia. Ei oo ees kallis.
Myöskin lasinpyyhkijän "vempauttajaan" hyvä laittaa muutama tippa öljyä, eipä mee sit niin helposti jäykäks. Ton ikäsessä vehkeessä on vielä muovinen huoltoluukku, joka saa kyllä ehjänä auki kun kampee sitä varovasti ruuvimeisselillä. Sit pyyhkijä keskiasentoon ja muutama tippa oljyä liukuvarteen.
Myöskin lasinpyyhkijän "vempauttajaan" hyvä laittaa muutama tippa öljyä, eipä mee sit niin helposti jäykäks. Ton ikäsessä vehkeessä on vielä muovinen huoltoluukku, joka saa kyllä ehjänä auki kun kampee sitä varovasti ruuvimeisselillä. Sit pyyhkijä keskiasentoon ja muutama tippa oljyä liukuvarteen.
Mersu on kuin huume, on hyvä olla kun sillä ajaa ja luopuminen on mahdotontonta.
Nykyinen E 250 D -93
Edellinen 190 D -85, itse ajettuja kilometrejä 330 000, yhteensä 620 000.
Nykyinen E 250 D -93
Edellinen 190 D -85, itse ajettuja kilometrejä 330 000, yhteensä 620 000.
varmaan esisuodatin on siellä ruiskupumpun alla niin sanottu piippu suodatin
nin ja kannattais joskus kattoo noi jarru ja kytkin nesteet saattavat olla jo vaihtokunnossa, ei varmaan tuu ees mieleen moiset öljyt tarttes kyllä itekkin kattoo ja vaihta ko: öljyt
nin ja kannattais joskus kattoo noi jarru ja kytkin nesteet saattavat olla jo vaihtokunnossa, ei varmaan tuu ees mieleen moiset öljyt tarttes kyllä itekkin kattoo ja vaihta ko: öljyt
Viimeksi muokannut tupis, Ke 08.10.2003 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.