No johan tuli TDT:stä tyrmeä ajettava, kun vaihdettiin eilen loppuun kuluneet etukallistuksenvakaajan puslat, ehdinkin jo ihmetellä että miten voi Sportlinen alustalla ja Bilsteinin Heavy Duty iskereilla oleva auto kallistella niin paljon Nyt ei kyllä juuri kallistele, ja kummasti ne kaarrenopeudet kasvoivat aika lailla
Mutta suuri kiitos kuuluu Timo K:lle ja Datenbankille, ilman edellämainittuja olisi paikallisesta merkkiliikkeestä kaupattu normaalin alustan puslia, mutta nyt lisävarustekoodeja purkaneena osasin vaatia sportlinen puslat, säästettiin taas paljon aikaa ja pahaa mieltä.
Viimeksi muokannut Mauri H., To 09.10.2003 09:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mkoistin kirjoitti:Onko sportlinen ja normaalin alustan raidetangon pää sama?
Vaihdatin joku aika sitten moiset kilkkeet alle, enkä osannut moista ottaa huomioon.
-mk-
ne niitten luulis olevan samat, tämä tosin mutua...
mkoistin kirjoitti:Onko sportlinen ja normaalin alustan raidetangon pää sama?
Vaihdatin joku aika sitten moiset kilkkeet alle, enkä osannut moista ottaa huomioon.
-mk-
ne niitten luulis olevan samat, tämä tosin mutua...
Joo, ei kai noissa eroja ole... Luulisin että erot löytyvät jousista, iskareista ja kallistuksen vakaajista. Ja tietty leveämmistä renkaista, joista Sportlinen ja vakioalustaisen raideleveyden erot kai johtuvat... vai voikohan se johtua jostain muusta..?
Raideleveys W124 Etu / Taka:
Normaali: 149,7 / 148,8 cm
Sportline: 151,8 / 150,9 cm
epk kirjoitti:
ne niitten luulis olevan samat, tämä tosin mutua...
Mauri H. kirjoitti:
Joo, ei kai noissa eroja ole... Luulisin että erot löytyvät jousista, iskareista ja kallistuksen vakaajista. Ja tietty leveämmistä renkaista, joista Sportlinen ja vakioalustaisen raideleveyden erot kai johtuvat... vai voikohan se johtua jostain muusta..?
Raideleveys W124 Etu / Taka:
Normaali: 149,7 / 148,8 cm
Sportline: 151,8 / 150,9 cm
omalla mutu-harkinnalla/tuntumalla kallistuin samaan johtopäätökseen.