124 250D Turbolupien hinta
124 250D Turbolupien hinta
Elikkäs olisin lyömässä tähän 124 250 vapariin pientä turboa( mesen orkkis) pienillä paineilla med välijäähdytin. minkähäb hintaset ne turboluvat suurinpiirtein olisivat
Vanhassa vara parempi
eihän siihen mitään kummoisia lupia tarvitse
veholta vertaus todistus 250d turboon (olikohan 100e) +tehon mittaus 50-100e paikasta riippuen ja niitten kanssa sitten konttorille muutoskatsastamaan,maksaa jonkun kympin!
en muista tarkkaan mutta olikohan joku pykälä jollei auton teho nouse yli 20% sen alk.peräiseen moottoriin nähden vertaustodistusta ei tarvitse
viisaammat valaiskoon
onkos autosi vähäpäästöinen rek.otteen mukaan?jos on niin sitten tulee hintaa 2000-3000e

en muista tarkkaan mutta olikohan joku pykälä jollei auton teho nouse yli 20% sen alk.peräiseen moottoriin nähden vertaustodistusta ei tarvitse

onkos autosi vähäpäästöinen rek.otteen mukaan?jos on niin sitten tulee hintaa 2000-3000e
ML W164
EPC Compact eli MB:n varaosakatalooki sähköisessä muodossa sisältäen myös räjäytyskuvat. Sieltä löytyvillä tiedoilla voit osoittaa mallisarjan eri moottorilla olevien versioiden erot yms. EPC:tä on ollut ainakin joskus kaupan foorumillakin...AK47 kirjoitti:epc = ??? saisko tarkennusta, kiitos.epk kirjoitti:"todistukset" saa ilmatteeks kun ne vaikkapa itse epc:ltä kopio, eli vertailu tiedot jarruista sun muista .
Mulla ainaki riitti ku kävin varaosaliikkeestä pyytään kopiot jarruosista ja jousista, mitä erilaisia ko.korimallissa on(ei maksanu mitää), sitte tehomittauslappu(tais olla 25E) ja omistajan käsikirjasta kopio sivulta jossa näkyy paljonko löytyy löylyä mallisarjan tehokkaimmasta koneesta(siis mulla oli tietty jarrut ja jouset vaihdettu sellaseks ku siinä). Muutoskatsastus maksoi 60E plus normaalikatsastus sitte vielä lisäks ja uus rekisteriote nii tais tulla 95E.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Onhan noita varaosavertailuja tullu tehtyä. Sain käsiini semmosen kirjan jossa on tarkaan eritelty jokainen malli jarrujen, tehojen, painojen ym oleelisen suhteen. Eikä ole tarvinnu kats.miehen kanssa sotia, koska kumpikin on hoidettu asiamme niinkuin kuuluu. Ongelmaa ei tule jos on tarpeeksi vanha auto.
Joku mersupurkaamo??
itse kun kyselin eräältä joensuulaiselta nimeltämainitsemattomalta konttorilta asiaa niin sanoivat ettei heille kelpaa muu kuin vehon leimalla oleva todistus
ja kysyin vielä nimenomaan etteikö esim.varaosa luettelo kelpaa niin sanoivat että EI
kuten täällä on aiemminkin todettu konttoreiden kesken on eroja
taidampa itse vaihtaa konttoria kun tarjoan tuota omaa katiskaani muutoskatsastukseen!

kuten täällä on aiemminkin todettu konttoreiden kesken on eroja

taidampa itse vaihtaa konttoria kun tarjoan tuota omaa katiskaani muutoskatsastukseen!

ML W164