W124 dieselin suutinkärjet: Bosch vaiko sittenkin jokin muu?
W124 dieselin suutinkärjet: Bosch vaiko sittenkin jokin muu?
Suuttimista osa on ilmeisesti tiltissään, joten suutinkärkien vaihto on edessä. Soitto parille dieselpajalle aiheutti vaan pahan ristiriidan: toinen väitti, että ehdottomasti kannattaa laittaa Boschit, eivät ole muita juuri laittaneet, mutta toinen sanoi, että Boschit saattaa tulla nykyään Kiinasta, Intiasta, Turkista ja ties mistä ja kuulemma joskus niiden kanssa on ollut ongelmia. Suositteli siis jotain Italialaista suutinkärkeä.
Millaisia kokemuksia muilla on suutinkärjistä? Onko laitettu aina vaan Boschia? Onko ollut ongelmia Boschin tai muiden kanssa?
Millaisia kokemuksia muilla on suutinkärjistä? Onko laitettu aina vaan Boschia? Onko ollut ongelmia Boschin tai muiden kanssa?
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.

1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün

Edelliseen 200D:hen ostin uudet suutinkärjet Motonetista ja hyvin pelitti
Tietysti ne pitää säädättää pajalla ennen takaisin asennusta, mutta niin tarvitsee kaikki muutkin uudet siittimenkärjet osti ne sitten mistä tahansa
Olen itse asiassa ostanut kaikki osat mitä olen tarvinnut Motonetista eikä pahemmin ole valittamista ollut, eikä se varaosalista ole ihan lyhyt

Tietysti ne pitää säädättää pajalla ennen takaisin asennusta, mutta niin tarvitsee kaikki muutkin uudet siittimenkärjet osti ne sitten mistä tahansa

Olen itse asiassa ostanut kaikki osat mitä olen tarvinnut Motonetista eikä pahemmin ole valittamista ollut, eikä se varaosalista ole ihan lyhyt

Omasta testasin kaverin käsikäyttäsellä testerillä. avautumispaineet oli tasaiset mutta suihkut joko vuosivat hieman tai suihku oli vähän miten sattuu hajallaan.kardaani kirjoitti:Oletteko koittaneet suuttimiin tarkoitettuja puhdistusaineita? Miten olette todenneet suuttimien olevan vaihtokunnossa?
No olihan tästä aiheesta näköjään jotain keskustelua aiemminkin syntynyt, kuten esim. täällä
Ilmeisesti voi luottaa hyvälaatuisiksi todettuihin muihinkin merkkeihin kuin Boschiin.
Ilmeisesti voi luottaa hyvälaatuisiksi todettuihin muihinkin merkkeihin kuin Boschiin.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.

Vain ja ainoastaan Boschin suutinkärkiä olen käyttänyt VAG:in ja MB:n dieseleissä. Jostain kumman syystä suutinkärjet kestävät paljon pidempään Mersussa.Sami H. kirjoitti:No olihan tästä aiheesta näköjään jotain keskustelua aiemminkin syntynyt, kuten esim. täällä
Suutin kärkien vaihto
Olen kokeillut ns.tarvikesuuttimia ja ne eroavat siina mielessä Boschilaisesta,
että molemmat toimii, mutta bosch merkkisessä suuttimen kärjen runko osa
on pehmeämpää ainesta ja sen ku säätää ja saa pelaamaa ei yleensä kuse
rungon välistä.
Että niin mulle on käyny ja pumpussa lähtö karan alla o-renkaat meinaa vuotaa
ja niitä ku vaihtaa niin alla on paineventtiili ja jos syöpymää nii neki kannattaa
vaihtaa.
1 milj.kilometrin huollot siinä jo pumpuun oliki.
että molemmat toimii, mutta bosch merkkisessä suuttimen kärjen runko osa
on pehmeämpää ainesta ja sen ku säätää ja saa pelaamaa ei yleensä kuse
rungon välistä.
Että niin mulle on käyny ja pumpussa lähtö karan alla o-renkaat meinaa vuotaa
ja niitä ku vaihtaa niin alla on paineventtiili ja jos syöpymää nii neki kannattaa
vaihtaa.
1 milj.kilometrin huollot siinä jo pumpuun oliki.